Çirkin olduğum için hep karakteriminde kötü olduğu varsayılıyor ve haksız durumuna düşürülüyorum ne yapmalıyım?

Kendimi kanıtlamama bile izin vermiyorlar direkt kötü biri olduğumu söyleyip dışlıyorlar oldum olası hiçbirzaman kötü niyetim olmadı ama sonunda hep dışlanılan ben oluyorum ağlasam bununla dalga geçiyorlar kendimi korumaya çalışsam bununla dalga geçiyorlar hiçbir zaman hiçkimse insan yerine koymuyor

Çirkin olduğum için hep karakteriminde kötü olduğu varsayılıyor ve haksız durumuna düşürülüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla