Tipim ile alakalı zorbalığa uğruyorum? Sevilmememin nedeni çirkin olmam mı?

Selamlar ilk öncelikle. Çocukluğumdan beridir esmer olduğum için çok fazla zorbalığa uğradım ve uğramaya da devam ediyorum. şu an lise son sınıftayım ve arkadaşımın aramızdaki ten farkı dikkatini çekti bende üzülmemek için hep bak Beşiktaş olduk diye şaka yaparım yani şakaya vururum üzülüyorum içten içe. Ve arkadaşım sessiz bir şekilde iyy iğrenç yaa dedi sessiz dedi evet ama ben duydum sabahtan beri hep bunu düşünüyorum. Acaba insanların beni sevmeme nedeni esmer olmam iğrenç görünmem mi (sanırım biraz teselliye ihtiyacım var)

Tipim ile alakalı zorbalığa uğruyorum? Sevilmememin nedeni çirkin olmam mı?
Cevapla