Selamm,
Bazı insanlar yanlış anlaşıldığı durumlarda, yanlış anlaşılmayı kabul edemeyip sinirli tavırlar sergileyebiliyor. Madem yanlış anladık, sakince doğrusunu anlatsana bebeğim sjsj..

Selamm,
Bazı insanlar yanlış anlaşıldığı durumlarda, yanlış anlaşılmayı kabul edemeyip sinirli tavırlar sergileyebiliyor. Madem yanlış anladık, sakince doğrusunu anlatsana bebeğim sjsj..

Önceden düzeltiyordum ve düzeltmezsem rahat edemiyordum. şu an sabote edildiğim için ve iyi niyetimin kullanıldığını gördüğümden dolayı bunu yapmıyorum. Saatlerce de kendini anlatsan anlamıyıcak insanlara boşa zaman harcamak istemiyorum. Kendimi yıpratmaktan başka hiçbir şey yapmadığımı fark ettim sırf bu yüzden. Artık hiçbir şekilde yanlış anlaşılmaları düzeltmiyorum çünkü insanlar ne anlamak istiyorlarsa onu anlıyorlar.
Her durumda düzeltmeye çalışmam. Eğer yanlış anlaşılmamın sonucu önemliyse veya karşımdaki kişiyi incitmek istemiyorsam mutlaka açıklamamı yaparım, önemsiz bir konuysa susarım, karşımdaki kişi ısrarla yanlış anlamayı tercih ediyorsa da çirkefleşirim 😒
sakin ol yaa çirkeflesmeye gerek var mı 🤣🤣
Bazen senin anlatacağın karşıdakinin anlayacağı kadardır. 🪁
Teşekkür ederim beğendiysen içimden geldi.
🙏
Thanks 🙂🙏
Hayır çabalamam. beni kim nasıl anlarsa öyle anlayabilir. zaten beni bilen bilir yanlış anlamazlar. ama eğer ki benim hatam varsa bunu düzeltmek için o zaman çabalarım tabi ki de. özür dilerim ve doğru anlatmaya çalışırım. ama bunun haricinde uğraşamam
Teşekkür ederim abi
Rica ederim kardeşim
Cevap
12Cevap
Alakasiz bir şekilde başka yere çekiliyorsa buna yanlış anlaşıldım demem sorun çıkarıyor derim ve elbette sinirlenirim
Yanlış anlaşılmamak adına açıklama yaparım ama karşımdaki beni anlasın diye uzatıp cabalamam. Sonuçta kendini net ve iyi ifade ediyorum.
Hayatım boyunca beni anlasın diye tek bir kişi için çabaladım ve değmezdi.
Bu iletişim içinde olduğum insana göre değişiyor. Eğer benim için değerli kıymet verdiğim kaybetmek istemediğim bir insan olursa elbette bende ona açıklama yaparak gönlünü almak istiyorum, ama ben doğrusunu söylediğim zaman dahi sadece kendi doğruları peşinde koşan bir insan olursa ona ne kadar doğrusunu anlatırsam anlatayım değişmez bende uğraşmam.
Karşımdakinin kim olduğuna ve yanlış anladığı şeyin ne olduğuna bağlı. Birisi kendisine baktığımı zannedip rollenecek olursa çok da umursamam geçer giderim. Ama otobüste dur düğmesine basarken elimi uzatırken kendisine dokunacağımı sanan birine düğmeye basmaya çalışıyorum müsadenizle derim.
Kendimi doğru ifade etmek için artık uğraşmıyorum, nasıl olsa herkes işine geldiğini anlıyor. Bir noktadan sonra kendini açıklama ihtiyacın azalıyor, “heh öyle mi anladın?” iyi tamam o zaman. Mükemmel boş vermişlik serüveni.
Yanlis anlayan kisi benim icin onemli biriyse , evet caba harcarim. Yok degilse, sktr et, cok da tınn 😅🤣
Çabalarım ama sevdiğim bir insan ise. Yoksa umurumda olmaz.
aksine, birinin beni bir konuda yanlis anladigini, yanlis tanidigini dusunuyorsam bu yanlisligi duzeltmek icin elimden gelen her seyi yaparim
Çabalamadım, aynen şekerim sen haklısın şimdi $iktir derim.
her şey ve herkes için geçerli değil bu bazen yanlış anlaşıldığım gibi bırakmak isterim 😂
Kendi tavrım yüzünden yanlış anlaşıldıysam evet ama karşımdaki benim apaçık mesajımı anlamak yerine beni yanlış anlamayı seçecek kadar canımsa hayır 😅
Her zaman değil karşımdakine bağlız karşımda değerli biriyse evet ama onemobiri değilse hayır. Ben dediklerimden sorumluyum karşıdakinin anladıklarından değil.
Madem yanlış anladık, sakince doğrusunu anlatsana bebeğim sjsj.. Detay o kadar iyi ki yanlış anlama deniliyorsa bilki yanlış anlaşılır
düzeltmeye calisirim elimden geldigi kadar ama o hâlâ anlamamak icin direniyorsa elimden bisi gelmez bayssss derim kendisine
Önemsediğim biri tarafından yanlış anlaşılmışsam düzeltmek için çok uğraşırım ama önemsemiyorsam üzerinde durmam
Yanlış anlaşılma olduğu zaman evet duzeltmek için mesele konuşurum ama anlamak istemiyorsa kendi bilir çabaya girmem.
Biraz çabalarım baktim olmuyor çok kendimi yoramam sallarim çünkü anlamak istemiyordur işine gelmiyordur bırakırım
Eğer yanlış anladığımı düşünüyorsam evet. Bazen doğru anlayıp o şekilde tepki vermiş gibi de olabiliyor
Yok ya anlama kıtlığı varsa ben ne yapabilirim ssjsjs
Evet çabalarım. Ama anlamıyorsa bi saaten sonra bayar beni
Yeaps ama bir yere kadar.
Peşinden de koşmam yani
Çabalamam kimseye kendimi kanıtlamak gibi bir hedefim olmaz
Cabalarım ama karsımdaki ısrarla anlamamazlıktan gelince vazgecerim ugrasamam
Anlayan insan için çabalardım farkettimde hiç amlayan insam değilmiş
Eğer onemsedigim kişiyse evet
Evet ya içgüdüsel olarak buna itiliyorum
Değişir bu karşımdaki kişinin bendeki yerine göre
Ben yanlış anlaşılmam
Değişir Bu oradaki ortama göre konuya göre
yanlis anlayan kisiye ve konuya bağlı
Yok çok çaba sarf etmem
Anlatıyossss dilimizde tüy bitti 😂🥹🤗
Çabalarım
Çabalamam hayır
Hayr cabalamam
Tabiki de
kişiye bağlı
Hayır umursamam.
kisiye bagli
Banane *
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?