AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
150Cevap
Herkes dengine bakmali
Dedi ve 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti
156 boyum ve hiç kısa boylu sevgilim olmadı
Niye
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Ne alaka bununla kızın uzun boylu erkek sevmesinin. Kimi saırısın sever kimi esmer kimi kısa boy kimi uzun boy kimi şişko kimi zayof? Ne alaka kardesim eşitlikle bunun? Zevkler ve renkler tartışılmaz. Erkek uzun boylu olmalı demiyo ben uuzn boylu erkek seviyorum diyo böyleleride geliyo beynim var diyo delircem
Çok alakası var. Neden uzun boylu erkek seversiniz? Çünkü sizi koruyup kollayacağına ve güven vereceğine inanırsınız. Madem erkeklere muhtaç değilsiniz ve erkeklerle eşitsiniz o zaman neden erkekten kendinizi korumalarını istiyorsunuz. Kendi kendinizi koruyamazmısınız? Erkeğin gücüne mi muhtaçsınız?
Kardeşim sen bu beyinle çok yaşamazsın. Burada bile kısa boylu erkeklerden hoşlanan çok kız örneği var. Bu tamamen bir hoşlantı. Burada zayıf erkeklerden hoşlanmıyorum da diyebilirdi. Ya da kilolu erkeklerden hoşlanıyorum diyebilirdi. Çok saçma düşünüyorsun bence.
Burada kısa boylu erkeklerden hoşlanıyorum diyen kızlar reelde ki sevgililerinden basketbol takımı kurulur.
163üm bende böyleyimm
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Herkesin tercihleri farklıdır. Normal
Ama kısa boylu erkeklerin tercihi olamaz değil mi
@türk5561 kız niye alınganlık yapıyorsunuz hemen
Ben erkeğim
Benim boyum 1.79 ama tip yok
Ben hastasıyım Gel dersen uçarım
Sana 1.75 çok iyi ablam. yeter fazla bile
Sende 1.80 den kısa erkekleri reddediyorsundur
Abi erkek mi var reddetme şansım olsun
Çevremde 1.80 den kısa erkek mi var ki reddetme şansım olsun demek istedin galiba. Keza yeni kuşak hep 1.80 üzeri.
erkek yok demek istedim.
1.80 den kısa erkek olsa ve yazsa reddederdin ama.
Sus
Niye susayım?
Olabilir genelde uzun boylular daha çekici
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Normal
Ama yok :(
1.98 seviyorum bende
Kanka 198 de gözüm yok 185 190 183 182 olur hepsi
Ben 1.60 ım
@əsrarlııgözleriim
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.98 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Saka değil olur öyle şeyler
Gerçekten şaka gibi jhwvecegçrör
@bidegisiklikvar
Sende 1.80 den kısa erkekleri reddediyorsundur
180 erkek standart gibi bir şey zaten 😁
@vazzo
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Şaka
Sınırdayimmm
Gayet doğal
Normal
Umarım şakadır
Klasik türk kızlarmız
biraz esseklik
normal bence kizlarin cogu oyle.
@seinaa
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
bana ne soyluyorsun bunu simdi. kızların genelinin oyle oldugunu soyledim benim bir takintim yok
@seinaa
Erkek 1.80 den kısa olmadıkça tabi.
Şaka evet
@User_21
Dedi ve 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti
@türk5561 eski sevgilim 163tü beni rededen çocuk da 172
@User_21
Eski kankam 1.63 tü. Reddettiğini bir erkekte 1.72 idi demek istedin galiba.
@türk5561 eski sevgilim yazmışsam eski sevgilim demek istemişimdir
@User_21
Demek ki ikiside zengindi.
@türk5561 hadi kardeşim işine ya özgüvensizliğini burada bana gönerek kazanamazsın hadi babay
@User_21
Geçmişte özgüvenli iken neden red yiyordum
Evet şaka
@KendiHalimdeBiriyim
Dedi ve 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti
@türk5561 hayır ben zaten 175 üzeri erkekleri beğenmiyorum. Sayfama girip bu konu hakkında yaptığım paylaşıma bakabilirsin.
@KendiHalimdeBiriyim
Tabi 1.75 üzeri erkekleri beğenmem derken 1.75 1.80 arası erkekleri beğenmem demek istedin galiba. Keza erkek en az 1.80 üzeri olursa beğenirsin.
@türk5561 hayır ben 175 civarında erkek beğeniyorum. En fazla 178 olsun. Benim boyum zaten 168-170 etrafında. Benimle çok fazla farkı olsun istemiyorum, bi karış olsun sadece
@KendiHalimdeBiriyim
Kanka olmak için 1.75 erkekleri beğeniyorum demek istedin herhalde. Keza 1.75 bir erkekle kanka olursunuz ama asla sevgili olmazsınız. Ama 1.80 üzeri erkeklerle asla kanka olmaz direkt sevgili olursunuz.
@türk5561 ya ne saçmalıyorsun iki de bir. Kompleksli misin nesin. Sevgilimin boyu 175di çok da güzel yakışıyorduk anlaşıyorduk aşıktım hala da seviyorum
@KendiHalimdeBiriyim
Saçmalamıyorum ki gayet mantıklı konuşuyorum. Kankamın boyu 1.75 di demek istedin herhalde. Ya da kendisi zengindi onun için sevgili oldun muhtemelen. Keza gerçekten sevseydin ayrılırmıydın?
@türk5561 bu son söylediklerinden sonra İQ seviyeni tam olarak kestirebiliyorum. İyi geceler
@KendiHalimdeBiriyim
Aynen. Keza Iq seviyem gayet yüksek.
Ama sen de yani demezler mi senin boyun ne diye
Evet şaka
Keşke şaka olsa ama ciddi 🤣
@türk5561 başka yere ağla
@Gokcemmm_mmmm
Gerçekleri söylüyorum
@türk5561 öte de ağla
@Gokcemmm_mmmm
Gerçekleri söylemek ağlamak mı oluyor?
Evet şaka 😀
Değil ama onların seni sevmesi lazım
Evet şaka
@Wlahca
Dedi ve 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti
@türk5561 bana göre 175 kısadır belki? Benim boyuma göre
@Wlahca
1.60 olsanda kısa derdin
@türk5561 ben 170im
@Wlahca
1.60 olsanda kısa derdin yine
@türk5561 o kadar demezdim
Ahhaha bende 1.54'üm ve bende öyleyim.😂😂😂
@küçükşeytanmn
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Çok normal
@Nickbulamadim91
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Ben 1.50'yim sevgilim 1.89😁
@ciceklibahcem
1.70-1.75 olsa direkt reddederdin.
@türk5561 reddetmem
@ciceklibahcem
Öyle birde ederdin ki
Şaka
Şaşırmadık
@Sözlerin_prensesi
Sende öylesiniz.
öylesindir.
@türk5561 öyleysem de sanane
@Sözlerin_prensesi
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
@türk5561 umrumda değilsin
@Sözlerin_prensesi
Tatlısu feministleri
O zaman yapicak bisi yok
Şaka
Evet şaka 🙄
@Eirenee1
Dedi ve 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti
La Fontaine'den Masallar
@Eirenee1
Hayır kısa boylu bir erkekten gerçekler
Fakat bana itham ettiğiniz cümle benim için sallamasyon.
Başkalarıyla ne yaşarsanız yaşayın gelip tanımadığınız insana bunu itham etmeyin.
@Eirenee1 seninde 1.80 den kısa sevgilin olmamıştır
Her şey boy değil
Kötü duruyo be
@Oyuncakdunyaa
Dedi ve 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti
Değil. Ben 186 yım 😁😁
Saka
@alkolikatt
Dedi ve 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti
Uza kardes
@alkolikatt
Yalan mı
Ahahahha sorun çok tatlı ya
@saare_07
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Bilader ne anlatıyon
Çok doğal
Olabilir
@Gizemnurr9
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Anlamıyorum zaten bu durumu
kıyamam ben sanaa😂
@çiçegimm1905
Dedi ve 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti
Bende kısa boylu seviyorum ben 1.83
Şaka
@ℓιуαяуαи
Dedi ve 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti
Bagirman gerekir ama sesini duyurmak için 😁
Olabilir
190dan aşağı erkek dışarı çıkmasın (boy 154)
Bende 155 im ama 180 üstü erkek sevmen çok saçma
@İch_bin_Özlem
Dedi ve 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti
Yoo benim sevdiğim çocuk 171 di ahahdjdkdk
Herkes yer elması sevmiyor aghasjshshdh
Ama senin beyaz elmasın varsa altında değişir isler
Erkek bulda
Mantıklı
180 felç bırakır dikkat et jdjd
Evet şaka olmalı senin boy kaç
Tren videosu var onu bi izle hahahahhahah
Sen izle hahahaha
PUAHAHAHAHAHAHAH (REİS ANLADI)
Sezdi
Dedi ve 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti
Ay yeter her yorumun altına yazma
Harbiden neler oluyor bildirm bildieim mesaj geliyorsa gelsin birbirinize şurda bıdı bıdı yapmayın aw
Evet şaka dksksk
@floza
Dedi ve 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti
Ayy onları bende seviyorum asko iri iri :)
Aşko onları bize bırak ayol
Yaa neden oyle dedin ya :(( benimde canim istiyor ama ya
Hayır zaten erkek nüfusu az bir erkeğe 10 kız düşüyor
Ahaha olsun asko bu erkekler rahat durmuyorlar ki zaten bize yeterler ya :)
Asko sustun birini mi buldun yoksa ya