AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
150Cevap
Insan kendisinde olmayanı karşı tarafta arar genelde.
Sev sev artık çok normal millet yanında nasıl durduğunu hiç düşünmüyorum
Benim boyum 1.72 eşimin boyu 1.98😄 neden olmasın sevebilirsin☺️
Masallah size :D
@Peekii Teşekkür ederiz🙏
Bence normal ben şahsen kız arkadaşımın benden bir kafa küçük olmasını isterim yani omuzlarda falan
Boy önemli değil önemli olan kafada anlasabilmek. karsilikli elektrik varsa olur
Klasik Tc kızı 1.80 altı olunca rahat edemiyor huzursuz oluyor, sonra da adam arıyoruz demeniz yok mu ahahahaa. Hiçbirinize inanmıyorum
Orta yaşlı adamsın yaptığın muhabbete bak. Yaşıtlarının torunu var
23 yaşında adamsın ama kurduğun cümleye bak. Nasıl torunum oluyor benim 😂
Biyolojik olarak mümkün olanlar var. Yani o bir benzetme tanıma takılma sen artık bunları aşmış yaşta olabileceğin bir yaştasın orta yaşlısın
İstersen dede de. Bunu taktığımı mı sanıyorsun?
Hayır yaşının adamı ol. Ergen muhabbeti yapma
ya gercekten assiri bi boy farki olacak ama sen bilirsin ahshahah
kısa boylu erkek seven kadın yok ki zaten bu garipsencek bi şey değil
Benim de uzun boylu olup uzin boylu sevmem normal seninkisi anormal bi durum
Öncelikle merhaba yorumlarda erkekler ve kızların bazı kaba saba yorumlarına aldırış etme bu senin kendi düşüncen kendi zevkin istediğin gibi olabilirsin bu senden başka hiç kimseyi ilgilendirmez..
Geçen sen düğünüm var diye soru sormadın mı la
😂 hayır
Yazdın yazdın hatırladım ben haaha
Yorumlar çok komik. 1.80 üstü erkekler onaylamış bak demiş. O boyda olmayan erkekler de rencide etmiş 😁😁
La ben 1.70 altındayım. Ben bile zor farkediyorum senin boydakileri 1.80 1.90 adam nasıl fark etsin.
Absürt. Muhtemelen baban dahi 1.70'dir max. Bana göre 1.54 olan kizin 1.80+ erkek istemesi saçma ve ideal degil.
Sende 1.80 den kısa erkekleri reddediyorsundur
@türk5561 bana teklif eden bile yok mq
1.80 den kısa erkek etse reddederdin muhtemelen
normal degil o kadar uzun boylu erkekler bu kadar kisa kadinlara bakmazki 170 160 filanlara bakmanda ol sen yoksa yanliz kalirsin abla
Bakar knk ne kadar sap erkek var küçümsüyorsyb.
Jdksjksjs
@Inci_qasimova
Sende 1.80 den kısa erkekleri reddediyorsundur.
@türk5561 yok be abim sevgilim 160 zaten benden 10 sm kisa boy takintim yok
Cevap Sahibi
Kankam 1.60 demek istedin herhalde
İstediğin boydaki erkekleri sevebilirsin ister uzun ister kısa boş şeyler bunlar takılmayın bunlara insanları dinleme
Onların sana bakmaması çok doğal bir seçim ama ya
@Mrhbcınım
Sende 1.80 den kısa erkeklere bakıyorsundur.
@türk5561 bu kanıya nerden vardın?
@Mrhbcınım En haklı yorum! ✌️
@Mrhbcınım
1.80 den kısa erkekleri reddetmeye kız yoktur
Bence boyun çok belirleyici bir faktör olduğunu düşünmüyorum sevgi olduktan sonra çok önemli değil
1.70 bile fazla sana. Onların sana bakmama sebebi de sanıyorum yanlarında çocuk gibi kalmandır.
@Özgebinbay
Sende 1.80 den kısa erkekleri reddediyorsundur.
Boyu boyuna huyu huyuna olsun boş ver uzun boyluyu devede de boy var
Dedi ve 1.70 erkeği kısa diyerek reddetti
Sanane lan her pembe yoruma yazmışsın belki a. m verirler diye yürü git
Alala yok dert yanıyorum. Tartışarak stres atıyorum
Yemegin salcalisi, kadinin kalcalisi, erkegin boylusu makbuldür.
Ben bakarım tam ideal boy benim için (182 yim sksksksksk
1.80 senin icin az degil mi neden 1.90 degil. Başparmagi ile tutup kaldirir seni
😂😂
Bana bakıyolar.
Acaba çok mu zayıfsin
Ama sen 1.80 den kısa erkeklere bakmıyorsundur
@türk5561 tercih meselesi
1.80 kısa erkek ne tercih edilir ne de tercih hakkı vardır.
Ne de tercih etme hakkı vardır
Doğduğun boy kaderindir
Bak sabrına carpentera xnxjjxjdkd arka dansçıları 1.60 boyları
Doğduğun coğrafya da kaderindie
Yüz güzelliğin de ahım şahım değil açıkçası da çok umrumda olmayan bir hadise
Başparmağın kadar pipisi olan sana bakar merak etme.
Ama sen 1.80 den kısa erkeklere bakmıyorsundur
Değil. Bende 1.58 im ama 1.80 altında erkek istemiyorum
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri
Ay kısa boylu erkek istemiyoruz diye bir araba laf yedik iyimi 😂
Yalan mı dediklerim
Senin boyun kaçki, bukadar kıllandın
Cevap Sahibi 1.77
Ok
Kısa dimi
Ne yazık ki o tarz erkeklerinde minyon sevmesi ve bizim gibi 178 kızlara bakmamalari şaka midur
Lütfen uzun erkekleri uzun kızlara bırakalım bende 160ım ama uzun kızların kısa erkeklerle çıkması bana bile koyuyor
Senle aynı boyda arkadaşım var 194 lük sevgilisi var :D
Çocuk deve gibi yine de seviyor :D
@WQSERT
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.94 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
@türk5561 boş yapma
Kanka bana nasi
Bana nasip olur mu bee
Var bir arkadaşım beygir gibi çocuk uzun boylu daha yeni sevgilisinden ayrıldı keşke onla aranız olsa..
@WQSERT
Yooo gayet dolu ve mantıklı konuşuyorum
Sana nasip olamaz cogunuza nasip olamaz cunku 194 olan adamlar zaten ulkenin yuzde 1ini olusturuyor 😂 @Kirginimcokk0
194 ye gözüm yok ki 180 ve üzeri olsun yeter
Yakışıklı baya ama senle de uyumlu olur
Zevkler ve renkler tartışılmaz ama dışarıdan bakıldığında yakışmıyor. Tabiki gönül severse dağlar aşılır. Allah gönlüne göre versin 😊
Normal zaten 180 üzeride kısa ve minyon kızları seviyoruz
183 in yaşadığım en iyi cinsel deneyimler 150-155 arasıyladır bence doğru yoldasın
Knk bende 1.84 boyundayım ama nedense uzun boylu kızlar hiç hoşuma gitmiyo o ne öyle korkuluk gibi nfkff
Uzun boylu kadınlara genel de öz güvenli eril enerjisi yüksek kendini bilen erkekler gidiyor knka. Kısalar amatöru oyalar anca o yüzden bu dediğin çok normal 😁
Bende öyle canım 190 kumral kasli kahverengi gözlü erkeklere bayılırım benim boyum 174 efsane bir şey hele sabah koşuya çıkmıyorlar mi
Sana göreyim sanırım
@Sertabbaltacı
1.60 olsanda 1.80 den kısa erkeklere bakmazdın.
@türk5561 160 değilim olsaydım yine 190 dan aşağısı kurtarmazdi
@Uslubeyim06 😏
@Sertabbaltacı
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.90 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
@türk5561 konuyu boydan nasil buraya getirdin ne alaka kardeşim
@türk5561 anlaşılan 190 değilsin 😃bu konuya Fransız kaldın
@türk5561 ben birlikte olacağım erkekle benim aramda kardeşim sen gidip başka yerde başka kızlara ağla erkek dediğin tabi kadını koruyup kollayacak güveni verecek ama sende o özellik yok zaten klasik bir abazasin 190 erkek seviyorum dedim diye atlamışsın başlamışsın cen cen cemkirmeye ya senden bir şey isteyende yok birde bu kafayla daha çok abasa gezersin
@Sertabbaltacı
1.90 olsam gezmezdim asla. Ayrıca burası özgür bir platform. Dert yanmakta suç değil herhalde.
@türk5561 derdini s... senin ya an. ggut kardeşim
Kızlardaki bu istek ilk çağ dan kıyamete kadar sürer ve devam eder
yakışıklı olması ve başka birkaç özellik daha ekle
bu işin altından kalkamazsın
@cansuparlak0
Sende 1.80 den kısa erkekleri reddediyorsundur.
goo girrrll erkek dediğin kesinlikle o boylarda olmalı kısa olunca ciddiye alamıyorum askerlik arkadaşımmis gibi
@Ayseell0030
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
@türk5561 benim feministlikle ilgili bir iddiam olmadı doğanın kanunu budur erkek korur kollar fıtratı gereği kadın yuvayı kurar güven de en önemli unsurdur kadın da erkeğe zaten muhtaç değildir her birey kendi ihtiyaçlarını kendi karşılayabilir beyefendi sizin boyunuz 160 falan heralde ondan kudurdunuz
@Ayseell0030
1.77 ayrıca hem doğanın kanunu diyorsun, hem kadın erkeğe muhtaç değil diyorsun ama hemde erkek kadını koruyacak diyorsun. Erkeğe muhtaç değilseniz kendi kendinizi koruyamıyormusunuz?
@türk5561 erkekle kadının fiziksel gücünü bir tutabilir miyiz abicim?
@Ayseell0030
Erkek ve kadında fiziksel güç olarak bir değilse toplumsal ve hukuksal alanda da bir olmamalı. (Aralarında adalet olmalı. Bu ayrı bir konu).
@türk5561 tamam fiziksel olarak asla eşit değiliz bunu kabul zaten ediyorum erkek yapısı gereği kadından daha güçlüdür fakat toplumsal ve hukuksal anlamda neden eşit olamayız onu anlayamadım
@Ayseell0030
Kişinin fiziksel durumu toplumsal konumunuda belirler. Mesela kadınların maden işleri gibi işlerde çalışması kanunen yasaktır. Sadece erkekler bu tarz işlerde çalışabilir. Eğer toplumsal cinsiyet eşitliği diyorsak o zaman neden kadınların maden v. b işlerde çalışması serbest olmuyor. Veya neden karı koca boşandığında erkek kadına nafaka ödemek zorunda. Kadın erkeğe neden nafaka ödemiyor Ödesin diye demiyorum. Ama madem kadın erkek eşitliği o zaman neden sadece erkek ödüyor. Ayrıca neden bir ev hanımlığı kavramı varken ev erkekliği yok. Madem kadın erkek eşit o zaman kadın çalışsın evi baksın erkek ev işi yapsın. Öyle olsun diye demiyorum elbet. Yani erkek nafaka almamalı ve çalışmalı. Ama madem kadın erkek toplumsal ve hukuksal alanda eşitse bunlarda neden eşit değil?
@türk5561 hmm ülkemiz ataerkil bir düzen içinde çalıştığı için ve bu düzeni de büyük büyük dedelerimiz ninelerimiz sağladığı için olabilir bence bu dönemde hangi erkeğe karın çalışsın sen otur evde çocuk bak temizlik yap diyeceksin de kabul edecek yıllardır süregelen anlayışa göre erkek çalışır kadın evi derler toplar ki hukuksal anlamda da nafaka konusunda cinsiyet ayrımı yoktur kadın da erkek de hayli hayli nafaka alabilir
@Ayseell0030
Valla nafakayı sadece kadınlar alıyor. Ayrıca madem ataerkillik diyorsun o zaman kadınlarda ataerkil düzeni kabul etmelidir bu sebeple. Toplumsal cinsiyet eşitliği diye bir şey bu sebeple olamaz.
1,80 1,90 1,95 boyundakiler uzaylı gibi duruyor anormal
Gayet doğal sevgi veya ilginin boyu yeni rengi olumu yaa
Zevkler ve renkler tartışılmaz tabi de mesafe ilişkisi gibi oluyo sanki shhahaahhaha
@orangelff
Ama 1.80 den kısa erkeğin zevki ve tercihi olamaz değil mi
Daha iyi erkekler minyon sever sahsen ben onla zaman gecirmek daha güzel 🤣
Sen bıcır bıcır olabilirsin de onlar bunu neden kabul etmiyoki 😅
Abartı bu ya 154 1.80 üzeri erkek kız kardeşi gibi durursun elini tutunca
@lovee21
Dedi ve 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti
Alakası yok bu arada
@lovee21
Öyle birde alakası var ki.
Saka degil aptallik birazda gormemislik insan görmediği seyi istermis
Yemekte kimyon yadakta minyon 1.85 uyarmı tatlii
Sana ideali 75 cm ama sende haklısın 80/85 cm olacak erkek. 😊
@Kitten34
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80-1.85 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri
@türk5561 erkeği daha cezbedici, maskülen gösteriyor ve tabi ki güven verici olsun
@Kitten34
Erkekten güven ve koruma bekliyorsanız ataerkilliği de kabul etmeniz gerekir mantıken.
@türk5561 bekliyorum etkileyici
@Kitten34
Feminizmi çürüttü böylece
@türk5561 çürütmesin kocan 180-185 olsun istiyorum soru sahibi gibi değil 167-168 im ben zaten
@türk5561 sen kendin sorun etme kız değilsin netice se biz kızların düşüncesi bu
@Kitten34
1.60 olsanda en az 1.80 erkek isteyecektin muhtemelen
@türk5561 olmadığıma göre 167-168 cm olarak 180 cm hakkım değil mi 😂 160 olsam da isterdim ama altı olsaydım 175 olabilirdi istediğim
@Kitten34
Yoo 1.60 altıda olsan en az 1.80 isterdin
@türk5561 ne olur istesek sen 170 cm iste o zaman. 😂
@Kitten34 biz seçebiliyormuyuz ki? Sadece siz şeçiyorsunuz?
@türk5561 ne olur seçiyorsak
@Kitten34
İyi de biz seçemiyoruz. Bizim seçme hakkımız yok.
@türk5561 seçmeyi bilmşypesundur yakışıklı bir erkek seçer
@Kitten34
Ve uzun boylu erkek seçer. Ama bi, kısa boylu erkekler bırak seçmeyi her seferinde red yeriz.
@türk5561 kısa boy derken kaç cm aralığından bahsettiğine bağlı 171-175 cm ise boy tek başına etken değil duruma göre seçersin sende sana 170- altıysa vahim 🥺🥺
Herkesin kendi belli beğendiği tipler olabilir yani bence problem yok
@selsanaa
Ama 1.80 den kısa erkeği hiçbir kız beğenmez sende dahil.
Garip yani herkes kendine uygun birini bulmali bence
Soruya yapilan yorum sayisi saka mi djdjjd
Bende 1.50 boyundayım, erkek arkadaşım 1.80 boy farkı çok tatlı bence
@zeynep2003
Ama 1.70 olsa direkt reddederdin değil mi?
Onunla boyu için değil onu gerçekten sevdiğim için sevgiliyim! 1.70 olsa'da değişmez, sonuçta dış güzellik gelip geçici bir şey. İnsan yaşlanır ve zaman geçtikçe güzellik gider ama gerçek sevgi sonsuza dek kalır. Asıl önemli olan şey ise anlaşabilmek, sadık olmak ve sadece gönül eğlendirmek için değil gerçekten sevmek! Anlatabildim mi
@zeynep2003
Tabi canım ne demezsin. Acaba ondan önce kaç tane 1.70 erkeği reddetmişsindir.
1 54 mü knk yer cücesi gibi boyun var 180ni max tutmalisin min değil
Bücür olduğun için zaten 165 boyunda erkekle takılman komik durur. 175 iyidir senin için
Bence gayet normal sonuçta senin göz zevkine nasıl hitap ediyorsa öyle seversin
@birtanem164
Ama 1.80 den kısa erkeği hiçbir kız kabul etmez.
158 cm kız arkadaşım var ve sevgilisi 175 olabilir
@birtanem164
Kankası 1.75 demek istedin herhalde
Sevgilisi
@birtanem164
O zaman erkek zengin
hayır değil normal bir memur ailesi
Ayrıca neden ya bir şey mi olmalı
@birtanem164
Aynen. Demek ki 1.80 üzeri erkek bulamadığın için onla sevgili oldun
Ben değilim arkadaşım. Alakası bile yok
Ben 180 bende kısa boylu kızlardan hoşlanıyorumm bundna önceki kız arkadaşım 143
153*
Şaka değil canım herkesin standartları var, sende öyle sevebilirsin tabi ki
@B3tulqwsiie
Ama 1.80 den kısa erkekleri hiçbir kız sevmez değil mi?
Normal. Erkek dediğin uzun olur
Senin gibi beyni olmayanlari gormek sıktı
@seymaymisim Bir dakika bir dakika! şimdi sen bir erkeği savunmak için kendi hemcinslerini mi aşağliyorsun? ? Ben mi yanlış görüyorum?
Kanka sıkıntılımısın boy ınsanların secemecegi bir şey sen cahil bi insansin hemcinsimden saymıyorum
@seymaymisim Aynı tepkiyi beli ince olsun sarışın olsun diyen erkeklere de verebiliyor musun?
Evet onlar degiştirilebilen özelikler
@seymaymisim Yazık sana beynin buharlaşmış
Kardeşim boyunu degiştiremezsin bel incelir sarışında olunur
Seni küçük srtk erkeklere yağcılık yapacaksın diye hemcinsine havlama yuru
Ogh git kilo ver obez
Ahh seni elime gecirsem üstünde tepinerek beyninden alev çıkartarak kilo vericem merak etme çok istiyorum senin gibi küçük esclerle karsilasmas
Alnındaki sivilceleri patlata patlata dovucem seni ilacın bende seni erkek hastası
Iy sus kaşar seni git vermeye devam et ter kokun geldi kömür seni
Kendini mi anlatıyorsun hahahha
Zonguldak kömürüsun belli tarif ediyorsun kendini bize
Sen şey yap 190 iste ama 170 lere ver
Cokmu verdin daha bu yaşta kararmış
170 lerim fax vericisi sensin belli ettin kendini burada yirtiyorsun onları savunurken 😄
Ahahahhaa evet 190 iste ama 170 in altında inle ter kokusu geldi profilinden kari uzaklas
Savunmazsan bidaha * diye korkuyon herhalde puhahaha
Senin profilinden Zonguldak kömür yanık kokusu geldi
Zirlama ogh
Yanıyorsun Fuat abii
Senin ateşi anca itfaiye söndürür küçük srtk
Hangi 170 yaktı canını
Gel ablama bebeğim seni parmakatayim da rahatla kasiniyorsyn sen
Malbeyinsiz sen savunuyorsun 170 leri seni yatakta çok yakmışlar baksana erkek için hemcinsine havlamissin burada kpekk
@seymaymisim Baharli karşında olsa bu lafları edebilecek miydin acaba kuşum karşısında titremekten? Boyun da max 1.60 falandır senin 😏
Sus eskort bahar erkek icin degil cahil zonguldak kömürü
Belki bitane 170 görürde dm atar ona akşama verir diye umut ediyor herhal kendini erkeklere göstermek için amni yırtıyor kız burada ahhaha
Benim lafları bana söylüyor velet oyy kuzum sudunu ictinmi icmediysen benim alttaki sudu iciriyim sana hahaha
@Baharl Tatlım boyu Max 1.55 onun belli tıfıl bişey nefes alsa yeter onun için
Aynen kanka ahaha çocuk azmış ergen işte ateşi çıkmış bizden bir buyuk boy patlican hediye gitsin soksun da rahatlasin 😃
Bahar sus ter kokulu varos
@seymaymisim Haddini aşma kapa çeneni artık!
@seymaymisim Bişey dicem senin canın dayak mı istiyor?
Sude sen kimsin la ne yapıcan ekrana yumrukmı atıcan ahaahha
Adresini verirsen ekrana gerek kalmaz seymacim
Bahar sen once kılo verde oyle vurursun aman dıyeyım vurmaya calısırken kılo yuzunden dusersın falan
@seymaymisim Sana bi tane vursa amel defterin kapanacak hala ne konuşuyon hobbit
@Sude-Han02
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Sen ve senin gibiler bi bitmediniz gitti
1.80 lerde 1.55 civarı boydaki hatunları sever
Neredeler
1.80 üstüne verilir diye paylaşım yap sitede dm'den aynı şehirden olduğun erkeklerle buluş. Benim gibi 1.65 erkek böyle bir şey yapamıyor.