Arkadaşlarım bana karşı çok acımasız davranıyorlar neden olabilir? Sizce suç bende mi?

Ben her zaman karşıdaki kişi için ilk başta her şeyi düşünüp her şeyi yapan 100 de yüz güven ile başlayıp zamanla karşıdakine göre ilgiyi ve güveni kısan biriyim. Karşıdaki kişi aynı hassasiyeti göstermeyince bende o hareketi yapmayı bırakıyorum. Ve tamam madem öyle öyle olsun diyip konuyu kapatıyorum. Ama karşıdaki kişi ben ilgiyi çekince bana karşı çok acımasız oluyor kendisi ne yaparsa yapsın. Yaptıklarından utanmadan bir de ben ilgiyi kısınca hesap soruyor. Arkadaşıma kırıldığım için uzak duruyordum ve 2 hafta sonra ilk defa hesap sormak için benimle konuştu ve kıskançlıktan ağladı. Uzak dursam suç kızsam ağlıyorlar sussam arsızlık yapıyorlar ne yapabilirim bu durumda.
Arkadaşlarım bana karşı çok acımasız davranıyorlar neden olabilir? Sizce suç bende mi?
Cevapla