Dost bildiklerim Neden bana böyle davraniyorlar?

Bir gün gurubumuz var , yaklaşık 10 kişiyiz. Ben sonradan katıldım aralarına ama mesela mesajlarda ben bisey yazıyorum kimse oralı olmuyor. Ama başkası yazsın hemen ardından yazıyorlar 🤷🏻‍♀️ sonra diyorum neden böyle yapıyorlar diye … dün akşam bisey yazdım okudular cevap gelmedi. Birisi cevapladı sadece ondan sonra yazdılar … sanki böyle aralarında şey var bakın bizde yazmıyoruz etmiyoruz ona diye. Sebebini bilmiyorum acaba kıskançlıkmi? Çünkü ev aldık çok şükür , bir kere geldiler toplanıp Ogün de hiç yardım etmek yok. Ama başkasının gününde hemen kalkıp hizmet etmeye başlıyorlar …insanın gücüne gidiyor tabi 😏

Dost bildiklerim Neden bana böyle davraniyorlar?
Cevapla