Yapım gereği soğuk biriyim kolay ısınamıyorum hiçkimseye 


E öyle biraz. Bu hal sizi rahatsız etmiyorsa sorun da yok. Rahatsız ediyorsa zaten yapınız bu değildir. Bu tarz insanlar yalnızlıktan da hoşlanır.
Cevap
6Cevap
mahkumlardır evet
Hayır zamanla onu tamamlayacak biri karşısına çıkar, soğuk yapı birinin sevilmesine veya sevmesine engel olmaz
Mahkûm değil de ihtiyaç bile olabiliyor soğuk insan için yalnız kalmak
Hayir. Kendini iyi ifade edebilen biri soguk olsa bile cevre edinebil8r
Mahkumdur diyemeyiz ama zor arkadas sevgili vb bulur
Ama merak etme dostum patron bebek hep yaninda olur herkesin 👶
🥰çok sevindimm
Artık dertlili, endiseli, mutsuz, yalnız insan görmek istemiyorum. Herkes mutlu ve huzurlu olsun artık.
Elimden geldigince insanlara iyi gelmeye çalışıyorum
Onlsri güldürmek mutlu etmek motive etmek dertlerini dinlemek hobim
Herkesin bir ruh eşi vardır tahminimce
Hayır değildir
Yoo onun da vardır kendine göre alıcısı
E herhalde kimse muşmula birini çekmek istemez
Yooo hiçte öyle değil
Hayır tabiki
Burcun Oğlak mı
Ne güzel soru
evet mahkum
Hayır saçmalık
Biraz.
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?