Pek detaya girmeyeceğim, zaten soruda net olarak ne demek istediğimi anladığınızı düşünüyorum. Şimdiden vakit ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.
Yalnızlık
Soğuk
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çok iyi bir soru 😂 öncelikle. Uzun zaman boyunca yalnızlık beni çok üşüttü fakat ' seni öldürmeyen acı güçlendirir ' felsefesi çok doğru çıktı şjmdi yalnızlık değil soğuk benj üşütüyor. İnsan hayata sevmek ve sevilmek için gelir bence verecek çok sevgim vardı ama insanlar alamadı ya çok küçük sevgilere programlanmis beyinler olunca fazlası adamlarda hataya sebep oluyor. E tamam diyorum herkese mesafeli oluyorum sonra ama şjmdi çok şükür sadece soğuk beni üşütüyor sizlerde öyle yapın her gelene es dost sevgili vs bir gün gider diye bakın kendinizi hazırlayın acıyor elbette ama çok değil hadi iyi geceler ☺ ( umarım eig olurum )
Öncelikle değerli yorumunuz için ben teşekkür ederim, soruyu beğenmenize sevindim. Dediğiniz gibi yapmayı ben deneyemedim henüz. Bu zor bir süreç ve bence sizin için de zaman geçmiş değil. Bu sitede yaşlar apaçık ortada olunca söylüyorum bunu. Yani yaşanacak çok şey var aslında. Bence siz yinede yalnız kalmayın her şeye rağmen hayat sevgi ile yeşeriyor ve umut oluyor karşınızda. Bir vücut oluyorsunuz resmen. Buna bir kaç kişinin yüzünden izin vermemelisiniz. Her şey bizler için iyi olur diyelim artık. 2018' bizler için bir umut olur umarım. Size de iyi geceler.
Güzel dilekleriniz için çok t ederim çok sağolun
Yanlızlık manen üşütür soğuk ise madden üşütür ikiside zordur lakin en zoru ide yanlızlıktır.
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar