Gülümseyince ve şaka falan yaparken kendimi öyle buluyorum bazen utanırken bile öyle olduğumu düşünüyorum karşımdakine duygusuz görünmemek için bi tepki verme ihtiyacı hissediyorum bu da bana yapmacık geliyor genelde sakin bi karakterim var ama kolay sinirlenirim bunu bastırmak zor geliyor

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Hayır kendimi yapmacık bulmam hiç bir zaman
Hiçbir zaman böyle hissetmedim gadası ilk kez profilinden foto yok 🙃
Değer verdiğim biri abartılı buldu kaldırdım
Mantıklı
Bir şeyleri komik bulmasam bile gülüyorum karşı taraf kırılmasın diye
Bende ya
Onu herkes yapmıyor mu zaten :D
Bunu zamanında çok yapıyordum, eziyet gibi bir şeydi
Parfüm denemek ister misiniz derken yalandan gülümsüyorum.
Heh işte benim gün içindeki halim bu
Para için 24 saat gülümserim
İnan değilim hep empati yaparım başkalarını eleştirdiği mi hatta küfür ettiği mi falan.
Ama KS de biraz farklı takılıyor olabilirim
Karşı taraf kırılmasın diye yaptığım zamanlar oluyor
Neysem oyum doğallik her zaman iyidir başkası için kendimi değiştiremem
Gayet doğal olmayı severim yapmacık olmam öyle insanları da sevemiyorum
Peki doğal olunca yargılanmaktan korkmuyor musun
Hayır. Karşının da mutlaka eksik yönleri vardır, o yargılarsa bende karışıklık veririm
Yüz kaslarım acıyınca..
Hayır her zaman doğal davranmaktan yanayım
Aynen bu banada oluyor yapcak bişey yok
Yok genelde nasılsam oyum
O yapmacık değilde insan kırmayı istememektir.
Olsun
Olmuyor.
Pek nadir.
Baazen
Hayır
Hayır
Owowow her dakika