Kendinizi yapmacık bulduğunuz zamanlar oluyor mu?

Gülümseyince ve şaka falan yaparken kendimi öyle buluyorum bazen utanırken bile öyle olduğumu düşünüyorum karşımdakine duygusuz görünmemek için bi tepki verme ihtiyacı hissediyorum bu da bana yapmacık geliyor genelde sakin bi karakterim var ama kolay sinirlenirim bunu bastırmak zor geliyor

Kendinizi yapmacık bulduğunuz zamanlar oluyor mu?
Kendinizi yapmacık bulduğunuz zamanlar oluyor mu?
Cevapla