Kendimi hep insanlara hesap verirken buluyorum ne yapmalıyım?

Bı suçluluk hissi var üstümde sanki herkese hesap vermek zorunda gibiyim en başta da ailem böyle davranıyor disardakilere bile kendimi açıklamak zorunda gibi hissediyorum bu neden oluyor napmalıyım hiç rahat hissetmiyorum

Kendimi hep insanlara hesap verirken buluyorum ne yapmalıyım?
Cevapla