İnsanların benim hakkımda düşündüklerini fazla kafaya takıyorum ne yapmam gerek?

Şimdi benim bir arkadaşım vardı kötü bir şekilde arkadaşlığı bitirdik oda mahallede beni ve sevgilim hakkında konuşuyo onlar sadece vakit geçiriyo aralarında yarın üniv kazansa onu bırakır diyomuş sonra o kız sahte hesaptan birini işletmişti ama önceden bende biliyodum gülüyodum falan ama baya bir kötü kavgadan sonra gittim söyledim çocuğa seni işleten o kız diye çocuk zavallıda ne kadar çok inanmışsa benim söylediğime inanmadı bile sonra kız gitmiş benim üstüme atmış herşeyi yani anlıcağınız bunu çok kafama takıyorum şimdi o çocuklarda beni kötü olarak görüyo yani o kız okadar çirkef ki yandaşlarına güvenip hareket ediyo ve ablasına benim zoruma gidende ben bu kadar dürüst davranırken o yalanlarıyla konuyu kapattı köşeye oturdu 😀 acayip sinir oluyorum böyle şeytanlara ve annemede demişki sevgilisi onu aldatıyo demiş sırf aramızı bozmak için ve önceden bana ağızlarını açamazlardı bu fırsatı ben verdim kendimden ödün vererek bunu nasıl düzeltebilirim aynı zamanda?
İnsanların benim hakkımda düşündüklerini fazla kafaya takıyorum ne yapmam gerek?
Cevapla