Kendimi bitik tükenmiş hissediyorum bi basıma hissediyorum kötü yola sapacak gibi hissediyorum bu düşüncelerden nasıl kurtulurum?

Boşandım bi basıma çocuğuma bakıyorum , Maaşı alıyorum cebimde bir lira kalmıyor , eski eşim nafaka ödemeyi geçtim cocugu sormuyor bile , kendi ailem evlenmemi istemiyordu bosanırken de kendin ettin diye arka çıkmadılar kendimi kapana kısmış gibi hissediyorum sürekli mutsuzum sürekli bi geçim derdim var belediyeye vs başvurdum yardım çıkmıyor artık delirmek üzereyim sırf çocuğumu büyütmek onun giderlerini karşılamak icin kötü yola düşmekten korkuyorum artık çabalıyorum çalışıyorum olmuyor olmuyor

Kendimi bitik tükenmiş hissediyorum bi basıma hissediyorum kötü yola sapacak gibi hissediyorum bu düşüncelerden nasıl kurtulurum?
Cevapla