Güncellemeler
1 yıl
Böyle insanları öldürsek nasıl olur wodçpwşd
Kendileri daha pasif olduğu için yetersiz olduklarından dolayı beyinleri az geliştiğinden dolayı bir şekilde ruhunu tatmin etmesi gerekiyor başka çaresi olmadığı başka becerisi olmadığı içinde bu yolu seçiyorlar
Öyle insanları öldürürsek onlardan farkımız olmaz
Cevap
3Cevap
Kendileride öyle oldukları ama bunu belli etmek istemedikleri içindir.
Sanalda başka reelde başka bu tip insanlar çünkü
ezik görüyorlar çünkü.
Kötü oldukları için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?