Neden kötüler el üstünde tutulurken iyi insanlar saf diye sorgulanıyor?

Neden kötüler baş tacı edilirken, iyiler "saf" diye sorgulanıyor?

Eeey sanat tarihi duy sesimi..

Kötü bir insan için (varmış çünkü kötü insanlar) ‘arkadaş sen niye böyle kötüsün’ demiyorlar da, tam tersi el ele kol kola verip hep birlikte halaya geçiyorlar. 🤨 Öte yanda da, iyi insanı (bildiğin insan) kenara çekip, ‘arkadaş sen niye böyle safsın’ diye tek ayak üstünde sorguya çekiyorlar. 🤯 O kadar da kitap okudum halbuki. 🤪 Boşuna mı okudum acaba? 🤺Eeey türlü teknikli terapi çeşitlemeleri, eeey sanat tarihi, heey gidi heeey edebiyat tarihi derdimize yok mu bir çare? 🤦🏻‍♀️Bulamadım hangi kitapta yazıyor acaba bunlara bir cevap bir çare? 😶‍🌫️Var mı bulan? Ha napıcaz? 🤦🏻‍♀️🖤 That’s not the shape of my heart yani..🖤

Neden kötüler el üstünde tutulurken iyi insanlar saf diye sorgulanıyor?
Neden kötüler el üstünde tutulurken iyi insanlar saf diye sorgulanıyor?
Cevapla