Lutfen akli basinda olgun insanlar yorum yapabilir mi? Neden surekli herkese aşik olacak gibiyim?

27 yaşındayım, hayatımda kimse olmadı. Ya kültürümüze uymadı, ya ben uymadım ya da uzaktan sevdim. Olmadı yani kimse. Fakat son zamanlarda inanılmaz üzgün ve mutsuzum. Ailemden dolayı, işsizlik vs. Son zamanlarda herkese aşık olmaya meyilli gibiyim. Hoşuma çok gidiyor. Televizyonda izlediğim dizide bile karakterlerden hoşlanıyorum. Özel hayatımda asla bakmamam gereken kişiden hoşlanmaya başlıyor gibiyim. Neden böyle oldum?

Lutfen akli basinda olgun insanlar yorum yapabilir mi? Neden surekli herkese aşik olacak gibiyim?
Cevapla