Acimasizca eleştirmeden bana akıl verebilir misiniz? Bu durumu aşmak istiyorum?

3 senelik bir ilişkim vardı ayrıl barış giden sonra evlilik yoluna girip babam istemediği için ayrıldık bende emin değildim hasta oldum ama onu da kaybetmek hiçbir zaman istemedim aşırı kiskancti ama beni çok seviyordu babam istemediği için babamdan nefret ettiğini ben arada olmasam onu öldürürdum dedi aşırı gurur yapmıştı bende uzaklaştım ve ilişkiyi bitirdim babam haklı diye düşündüm ne kadar beni sevsede aşırı baskısı kıskançlığı güvensizliği vardı toksik bir iliskiydi bizimki ne yürüyordu ne devam ediyordu. şu an evliyim yeni evlendim eşim benim için doğru insan ama geçmişten hala kurtulamiyroum kendimi çok kötü hissediyorum sevgili yaptigi için bile kafama takıyorum yaptığı kötü şeyleri hatırlıyorum ama olmuyor napicam ben nasıl asarım bunu?
Acimasizca eleştirmeden bana akıl verebilir misiniz? Bu durumu aşmak istiyorum?
Cevapla