Yardımcı olur musunuz dalga veya yargılama istemiyorum güzel bir şekilde cevaplar misiniz ?( dinler arasında kalmak)?

Ben küçüklüğümden beri müslümanım hala da öyleyim. Kurandan bir yer okumuştum. İstediğiniz dinde olun Allaha ibadet ettiğiniz sürece rabbim size mükafatını verir anlamı taşıyordu. Hristiyanlığa 1 yıldır gibi bir süredir ilgim var. Hz isayı ve hz muhammedi çok seviyorum. Bütün dinleri çok seviyorum (Allahın indirdiği dinleri) saygım sonsuz. Ve Rabbime de inanıyorum sonsuz derece de. Zaten hristiyanlarda Allaha inanıyorlar. Şimdi ben o dine daha yakın buluyorum kendimi. Sanki o dinden olsam. Emirleri Yerine getirecekmişim gibi hissediyorum. Müslümanlığımıda yerine getirdim elimden geldiği kadarıyla islamda mükemmel bir din. RABBİMİN her dini çok güzel. Mesela müslümanım ama yerine tam olarak getiremiyorum.:( Mesela kitapların ilk emirleri sev, oku, dürüstlük, yaşat. Incil sev, kuran-i kerim oku. Ben iyice araştırıp istediğim dine geçmek ve o dine bağlı olarak Rabbime eksiksiz iman etmek istiyorum. Yardımcı olur musunuz. Belki içinizde sonradan olan vardır:)
Yardımcı olur musunuz dalga veya yargılama istemiyorum güzel bir şekilde cevaplar misiniz ?( dinler arasında kalmak)?
Cevapla