Ben anlık olarak karşımdakini suçlayabiliyorum ama genele bakınca benim enayiliğimmiş dediğim de çok oluyor 🙃
Sizde durum nasıl?

Ben anlık olarak karşımdakini suçlayabiliyorum ama genele bakınca benim enayiliğimmiş dediğim de çok oluyor 🙃
Sizde durum nasıl?

Kim suçluysa onu jdsjsj
Benim zihnim parça parça madde madde ilerler. Haliyle o anda oluşan bir hata için hemen bunun sebebini bulur ve değerlendirir. Bende her şey yerli yerinde olunca da genelde ilk düşünce bir gariolik olduğu ve bunun da karşıdan geldiğidir eğer sorunun tam yöneltuldiği yer buysa.
Eğer karşı taraftan tatmin edici bir cevap gelirse o zaman kendime bakar ve suçlarım. Çünkü ben kendimi zaten sürekli denetliyorum. Her gün uyumadan önce günün muhasebesi olur bende.
Gözden kaçabilen çok az hata kalmıştır. Onlar gösterilirse kabul ederim.
Darısı başıma diyelim mi o zaman akdkfkfk ben kendimi suçlamaya meyilliyim de azıcık
Kendimi bildiğim için suçluyorum zaten ya ahdhdh ben memnuniyetsizim biraz
Ben hep kendimi sorgularım ve mutlaka bir suç bulurum. Genelde hagb kararı veririm😂
İşte ben kendimi suçladığım zaman da kendimi ona katlanmak zorunda gibi hissediyorum ahshdjfj
Cevap
6Cevap
konuya ve kişiye göre değişir
Tabi değişiklik gösterir ama çoğunlukla nasılsın?
Bir suçlu aramam genelde olması gereken oldu derim
Genelde karşımdakinde bir bkluk vardır diyorum
Genelde kendimi yiyip bitiriyom, manyaam biraz
Ahshdhd bu dünya hassas kalpler için bir cehennem yalnız dikkat et andnjf
O kadar da hassas diil ya, hassaslık gitti djdjd
İyi madem en azından ahsjfjf
Karşımdakini suçlama eğilimindeyim. Ben aşırı uyumluyumdur çünkü
Fazla uyumlu olmak da sorun bunu biliyorsunuz değil mi? 🙃
Ben mesela kocamın her şeye okey demesinden nefret ederim. Umursamıyormuş hissi veriyor 🙃
Lütfen git 🤦🏻♀️andnfng
Eğilim olarak önce kendime bakarım hatayı nerede yaptım diye
Ben malım kendimi suçlarım
Sosyal iliskim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar