Sosyal ilişkilerinizde bir olumsuzluk yaşadığınızda karşınızdakini mi yoksa kendinizi mi suçlama eğilimindesiniz?

Ben anlık olarak karşımdakini suçlayabiliyorum ama genele bakınca benim enayiliğimmiş dediğim de çok oluyor 🙃

Sizde durum nasıl?

(Bir palyaçoyu, palyaço gibi davrandığı için suçlama, sirke gittiğin için kendini suçla)
(Bir palyaçoyu, palyaço gibi davrandığı için suçlama, sirke gittiğin için kendini suçla)
Sosyal ilişkilerinizde bir olumsuzluk yaşadığınızda karşınızdakini mi yoksa kendinizi mi suçlama eğilimindesiniz?
Cevapla