Eksiklikleri ve sorunları hep başkalarında mı ararsınız yoksa kendinizden de pay biçer misiniz?

Eksiklikleri ve sorunları hep başkalarında mı ararsınız yoksa kendinizden de pay biçer misiniz?

Her Zaman başkalarını suçlamamak lazım , biraz da aynaya bakmalı :)

Eksiklikleri ve sorunları hep başkalarında mı ararsınız yoksa kendinizden de pay biçer misiniz?
Cevapla