Sadece çirkin insanlar mı depresyona giriyor? Çirkinlik mi depresyonu getiriyor?

Sadece çirkin insanlar mı depresyona giriyor? Çirkinlik mi depresyonu getiriyor?

Öncelikle söylemem gerekiyor ben ikili ilişkilerde güzellik ve çirkinlikten ötesi olduğuna inanırım. Fakat depresyondayım diyen insanların çoğu eli yüzü dikkat çeken bir fizikel görünümde olmayna, şişman, kısa boylu gibi özelliklerden birini taşıyor ya da kendisinde bu özelliklerden en az birisinin olduğunu düşünüyor. Güzel diye tabir ettiğim insanlarda depresyondan çok okb ya da anksiete görüyorum. İstatistiksel olarak bunun böyle olması tesadüf mü?

Sadece çirkin insanlar mı depresyona giriyor? Çirkinlik mi depresyonu getiriyor?
Cevapla