
Not:Soru eğlence amaçlıdır kimse üzerine alınmasın..

İç güzellik kadar dış güzellik de önemli. Ama iç güzellik için belirli sabit şeyler var - işte yalan söylememek, içinde başkasına karşı kötülük barındırmak, yardım sever olmak, ... falan filan. Oysa ki dış güzellik için sabit bir şey yok. Herkesin hoşlandığı beğendiği tek tip insan yok. Bazıları renkli gözlüsünden daha çok hoşlanır bazısı esmerden gibi gibi... ama dış görünüşten etkilenip bir elektrik alıp zaten yaklaşıp adım atıyoruz o insanı çok tanımasak da. Her insan güzeldir zaten. Ama herkes herkesten hoşlanmaması da çok normal bir durum.. o yüzden ikiside önemli :)
Güzel olmadığımı düşünmediğim gibi çirkin olduğumu da sanmıyorum ama kimileri var ki guzelligim yerinde olsun da gerisi boş şeyler bilincinde yaşıyorlar. Güzellik gelip geçici ama karakter dediğimiz şey bakidir. Önemli olan erdemli ve ahlaklı yaşayabiliyor olmamızdır.
Cirkinlik biraz da psikolojiyle ilgili diye düşünüyorum. Hayata karşı pozitif bakan, gülümsemesini bilen her insan güzeldir benim gözümde. Aksi olunca, buluttan nem kapan, sürekli şikayet eden insanlar da güzel gözükmüyor asla.
Psikolojimizi düzeltelim ki daha güzel olalım. Daha çok gülümseyelim, daha çok sevelim, sevilelim.
Güzel bakmasını bilene, gülün dikeni batmaz ağabey...
Ağzından lağım akana bakılmaz ki kardeş :))
Rabbim gül kokanlardan eylesin :)
Cevap
8Cevap
hersey bakim kizlar bakimda para demek malesef. yani durumlari elvermeyebilir bazi insanlarin ama herkes bukadar genis ve anlayisli dusnmez.
Kiloluysaniz zayiflayin, degilseniz cirkin oldugnuz bölgeyi estetik veya farkli yöntemlerle degistirmeye calisin biyik felan sorunsa gidin lazere ya da kuaföre gidin 2 dakikada cirt cirt diye alsinlar agdayla kafaya bisey takmayin..
❤ tabi sayiliyor
Ben kendimde içimin güzelliği dışıma yansıyor diyenlerdenim. Hem de güzellik görecelidir. Çok güzelsin diyen de oluyor beğenmedim diyen de 😇 karşımdaki insanı da öyle görürüm bazı insanlrın yüzü yüz çirkinliği dğl ama kalp kararması oluyor ve yüzüne bakılcak hali kalmıyor öylesinin.
Cirkinsekte Allah vergisi yani napalim kırmaya kırılmaya lüzum yok.
Icinizdeki guzelligi bâki tutun 👐💕
knk senin dişlerin niye yok
😂 siyah beyaz efekt olunca belli olmamış 🙉
:D :D akjsdna d
Çirkinlik, güzellik
Her ikiside Allah vergisi
Her malın alıcısı var gibi..
Herkezin nasibi vardır
Kime niyet kime kısmet
Elbet bir gün çıkar karşına
Sabır..
Şu kızdaki güzelliği göremeyen gözleriniz kör olmuşsa bunda suç kiminki eceler selenler evde kaldı bu kız evlendi mutlu onu kimse demiyor ama 🤣😂😅
Ne çirkini ya saçmalama falan diyormuşum. Genelde herkes kendini çirkin görür bende onlardan biriyim ne kadar iltifat alsamda. Ama hiç bir zaman biri çirkinsin dediğinde celallenmedim.
Hayır.
Bu kız temelde güzel mesela.
Kaşı, bıyığı aldın mı tamam.
#devilinme
Ben kendimi güzel hatta mükemmel hissediyorum. Bence kimse kendini çirkin hissetmemeli.
Her malın bir alıcısı vardır. Mal kelimesini aşagılamak amaçlı degil örnek amaçlı söyledim
icimiz disimiz guzel de ne oldu. bahtimiz guzel olsun anasn satm
Şu kızı çok merak ediyorum valla acaba Şu an napiyo
Bende çirkinim şuana kadar öyle bişe olmadı 😁
Aynen birde önemli olan iç güzellik diye sürekli kendini avutuyorlar 😄
Çook haklısın ben şahsen sadece içine bakmam tipde önemli
Begenen seven boyle sevsin bu saatten sonra tipimi deyistiremem
Mesele tip değil mesele karakter gizlicik :))
Karakter saglam
Çirkin diye birşey yoktur herkezin alıcısı mevcuttur yani 😇
Evlilik düşünüyor musun
Bedava seks lasım
Güzellik görecelidir tabi ortalama bir yapın yüzün varsa d
bu kızı çok merak ediyorum lan
Aslında çirkin bir kız değil ya 😅 burnu yaptrsa , kaşları alsa , bıyığı da alsa bütün erkekler peşinde olur demedi deme 😅😅
tabikii de gözleri güzel bir kere. sadece çok sık görüyorum şu fotoyu. merak ediyorum şu ankş halini nerde olduğunu vs
Ben de aynenn merak ediyorum 😇
Bu fotoyu çek burdan o zaman
Doğarkende katalog vermiyolar ki mk biz ne yapalım
Belki
Güzel yazı knk 🤕
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar