Sinirlenince birşeyler kırarım. Eşyalara zarar veririm. Telefon kırmışlığım da olabilir 🤣



#ZorundamıyımEfsane ✌️ 1903<<✓™
Sinirlenince birşeyler kırarım. Eşyalara zarar veririm. Telefon kırmışlığım da olabilir 🤣



#ZorundamıyımEfsane ✌️ 1903<<✓™
Ben çok zor sinirlenen birisiyim aslında bu durum benim ve çevrem için olumsuz yönde bir durumdur sinirlendiğim de kimse tutamaz değil tutmaz olurlar eline ağızına sağlık diyenleri bile duydum şiddetli bir tufan, deprem gibi olurum. Allah kendimi bilen biriyim çok zarar vermeden yaşam yerlerinden teğet geçerim
Ağzıma geleni söyledikten sonra bir anda gözlerim dolar hiç sevmiyorum bu huyumu
Ama eşyalara zarar vermem ben ne kadar sinirlensem de. Parayla alıyoruz sonuçta niye kırayım. İzlediğim dizilerde ki gibi zengin bir villam yok sonuçta
Eşya kırdıktan sonra toplamaya uğraşırken sinirin geçiyor :D
Çok sinirlenince ağlıyorum ben o öfkeyi anca o şekilde atabilirim ağlamazsam kötü oluyo
Bazen ağlamak rahatlatıyor evet.
Rica ederim ortakçığım az oldu ama kusura bakma 🌹😊
Ben çok sulu gözüm oturur ağlarım sonra ne diyeceksem derim 😂
Yaa ponçik kalpli.
Kırmayın bu pomcigi 🥰
Anlamazlar.
Cevap
13Cevap
Kinseye ve hiç birşeye zarar vermem benim zararım hep kendime olur gücüm göz yaşlarıma yeter oturur ağlarım 😪😪😢
Ağlama sen 🥰
tamam pikiii 🤗
sinirlendiğim zaman genellikle öfkeli olurum sadece
Sinirlenince gözlerimden alev fışkırıyor daha çok. Ama göz doldurmayı da sevmiyorum. Sadece çok hak ettiyse dehşet saçarım.
Bende. Ama karşıdakinin ağlamasını sevmem
Çok çok aşırı sinirlendiğim 1-2 durum olmuştu sinirden ağlamıştım. Ama genelde göz doldururum.
Hem çok duygusalım hem zor sinirlenirim, o yüzden gözlerim de dolar gözleri de dolar
İçinde tutmak zor.
Önce bir öfke patlaması olur biri varsa yanımda bitmiş demektir en son finalde gözlerim dolar😂
Dolmasın
Doluyor yediremiyorum bazı şeyleri kendime ağlamazsam içimde kalıyor
Çok ağır konuşurum.. Hançer gibi saplanır hedefe..
Sapla 😂
Benim gözüm doluyor çünkü sinirlenmemin nedeni duygusal şeyler
Bi olaya sinirlenmişsem ama şiddet veya küfür edesim geliyor ama kontrol ediyorum kendimi
Sal gitsin.
:D
Zararı kendime vermişimdir hep sinirlensem bile sabrederim fevri davranışım olmaz hemen senin gibi bişey kırmıyorum yav telefonuma yazık değilmi suçu ne😀 bu iyi bişey değil
Sinir ile oluyor bazen :D
Maalesef gözlerim doluyor. Ağlamak istemesem de ağlıyorum ama uzaklaşırım, insanların önünde ağlamayı sevmiyorum ben. 😅
Bende. Gizli gizli 🤣
Yok zarar vermem sadece uzaklaşırım dılarda aglarım sakinleşirim salya sümük eve geri gelirşm
Burnunu koluna silersin 🤣
Sinirlenince gözlerim dolmaz ve kimsenin de gözünü doldurmam. Çoğunlukla zararım kendime ve etrafımdaki eşyalara oluyor.
Bende eşyacıyım :D
Evet düşük bütçeli :D
Ağzıma geleni söylediğim için genelde göz dolduruyorum
Ne ağliyıcam be. Anajsjsj sinirlenince cok cazgır oluyorum.
Karşıdakini bitirirsin desene :D
Sinirden gözlerim doluyor ya hiç sevmediğim bir ozellik 🫤
Yani sinir işte. İnsanı ister istemez yıpratıyor.
Gözlerim dolar. Sanırım bir huyumu değişmek istesem net bu olurdu.
Duygusal insanların genel durumu :)
Bir çözümü olsa yapardım net. Kendime daha da kızıyorum o an
Gözlerim dolar. Sinirliyken konuşmayı çok doğru bulmuyorum kalp kırarım çünkü
Kimse kırılmasın diye çabalıyoruz zaten hep.
Hem dolar hem doldururum bazen vicdanım el vermiyor ama
Vicdan yapıyoruz evet kimse üzülmesin diye.
Her ikisi de ne olacağı beli olmaz çünkü kırıcı olurum sınırlı iken
Sert kadın :D
Öfkeli oluyorum ve bazen gözlerim dolduyor
Bazen Bir şey kırmak istiyorum 😄
Ben de kırınca rahatlıyorum.
Ama her zaman olmaz 😄Kırmıyorum ama kırılmayan bir şeyi atıyorum.
Az maddi zarar verecek şekilde olsun 😂
Evet 😅
Bu durumu pek yasamıyorum ama bazen öfkelendiklerim oluyor bi an önce olsun bitsin diyorum.
Telefonu kırıp ağlaman senin için daha iyi. Dene bunu. Günaha girmezsin en azından.
Ateş olmayan yerden duman çıkmaz demiş atalarımız.
Bazen öyle olmuyor anlamak ve görmek istediğini yapiyorsun. Bunu en iyi senin anlaman lazım. İkimizi de öyle sana diyen oldu var miydi birsey yoktu. Biraz sakin düşün ve artık bitsin bu kaos Atalarını çok dikkate aliyordun bir söz var da neyse demeyeyim şimdi..
Sinirlenince benim doluyor ağlamadan rahatlayamıyorum
Sinirlendigim de öfkeleniyorum sakinleşmek için kendimi dışarı atıyorum yoksa öbür türlü olmuyor..
Benim gözlerum dolar önüme geleni kadar giderum terasa çıkar bağırırum
Sesim yükselir ama herhangi bir şeye vurmam.
max gözlerim dolar o da çok sevdiğim biriyle tartıştıysam
Evet benimde en sevmediğim şey sevdiğim birisi ile tartışmak.
2. Fotoğrafı Tayyip sandım iyi değilim 🤣. Ben ağlarım ya maalesef
Para verseler koymam 😂
Hem gözlerim dolar hem gözleri dolar..
Üzücü.
sinirlendigimle kaliyom
Bu ara sinirlisin.
oniki damari tikali kalp hastasinin ekgsi gibiyim ne yaptigimi bilmiyom😀
İlk okuduğum da yüreğime indi
aman dikkat et kendine bakma sen bana anlam yükleme yaptiklarima sebepsiz hepsi
Ne bileyim hastasın zannettim.
kötüye bisey olmuyo iyide Allah koruyo saol siz iyi olun gerisi mühim değil😊
gözlerim dolar ya da yürüyüş vs yaparım
Yaa üzülme sen.
Bık bık söylenirim ben kendi kendine🤭
Sakin sakin
Yeap 😌
Sinirden doluyor kimseyi aglatmadim şükür
Çok şükür.
Gözleri doldururum, gözüm kararır da diyebilirim
Wuuu sert
Göz doldururum.
Döversin :D
Gözleri dolan tarafım
Üzücü.
Hemen ağlarım gözyaşım hazırda bekler
Deme öyle.
Sinirlenince ve kendimi anlatmaya başlayınca hemen ağlamaya başlıyorum bu huyumdan nefret ediyorum. Ve bu huyumu yenemiyorum.
Dişlerimi sıkarım 😂
Dişlerin çürür 🤣
İmplant yaptırırız 😂
Önce göz doldururum
Fırtına öncesi sessizlik
Sinirlenince napacağim belli olmaz 🥴
NE dolarım ne doldururum
Ne yapacağım belli olmaz
Kalp kırarım, istemsizce
Duvarlara yumruk 😂
Ikisi de olmuyor
İkiside
İkiside
Gözleri doldururum.
İkiside
Gözlerim dolar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?