
#smellsmoke

Normalde çok sabırlı ve kolay kolay sinirlenmeyen bir insanım. Bir çok kez öfkemi yutup içime attım. Ancak bunu kimseye önermiyorum. Tabi şartlarla da alakalı. Sabır taşı gibiyim. Bir gün sabrım taşıp içimde yığdığım o öfke patlak verdiğinde gözlerimin dolmayacağı kesin. 🤦♂️
ben sinirlenince gözüm dönüyor.. genelde.. çünkü çok nadir sinirlenirim ben ve patlama noktasında şiddet uygulamam ama sözcüklerimle yıkar geçerim.
Öyle bir dilin varki demişti birisi işte keşke vursaydın bu kadar acımazdı demişti.
Mümkün mertebe kontrol ediyor olsam da işte bazen enginlere sığmayıp taşıyorum hayatımdaki insanlara da şunu diyorum ben su gibiyimdir.. hayat veririm ama bazen o su can alır o suyu can alma noktasına getirmeyin..
Karşımdakinin kıymetine bağlı bu aslında.
Mesela karşımdaki kıymet verdiğim biriyse sessiz kalabilir, içime atabilirim ve hatta gözlerim bile dolabilir.
Ama karşımdaki kıymet anlamında bende eksikse görmezden gelir, sertleşebilirim de.
Sadece öfke kontrolü olmayan biri varsa karşımda ürkerim, kestiremem olacakları.
Keşke gözlerim dolsa da en azından bu kadar kendimi kaybetmesem. Direk karşımda ki insanın gırtlağına yapışma hissi uyanıyor bende.
Ben ikisini birden yaşıyorum düşün 😂😂 Allah şerrimizden korusun ahaha
Ağlayarak gırtlağıma yapışıyormuşsun :D
göz dolması dedik ağlamak demedik 🤦♀️😂😂 ahah senin gırtlağına neden yapışıyorum ya ben ahaha
İşte sana belli olmaz o yüzden bir tedirgin oluyorum :D
😂😂 kork benden
Korkuyorum senden :D
Neden :D
Cevap
17Cevap
Gözüm döner.
Ama karşımdaki sevdiğim biriyse gözlerim dolar fakat akıtmam gözyaşlarımı.
Ağlamayı sevmiyorum herkesin içinde.
Birde migrenim tutoyor sonra uğraş dur hastanelerde.🙂
Gözü dönenlerdenim,çevremdekiler bunu çok iyi bilir...
Gözlerim hem dolar hem döner :dd
Tövbe çekip karşısında ki insanı yok sayanlardanım.
Gözlerim dolmaz. Çok nadir olarak sinirlenince gözüm döner hiç bişiy görmem. 🤷♀️
İkiside değilim içime atarım uzaklaşırım kendimi dinlerim kendime güzel hikayeler anlatırım sonu mutlu biten güzel masallar
Her ikisi de gıcık olunca gözü döndürum ve cidden biriyle tartışırız ve ciddi manada sinirlenince gözlerim dolduğu anda ağlarım
Bende ikisi de var :D Haksızlığa uğrayınca, gözüm dolar ve midem bulanır... Onun dışındaki öfkelenmelerimde de gözüm döner :)
Sinirlenmeye başladığım an gozler dolar bogazim acir bu yuzden siddetli kavga ettigimi hatirlamam
Gözlerim dolar sicim gibi istem dışı akar ağlarım kendimi durdurmak🤗
Hiç tepki vermeyen tipim ben karşıda ki kişiyi krize sokan cinsten 😄
Genelde gözlerim dolar.
Döndüğü 1 kere vakidir.
gözü dönen, dönüyor ama sonra tekrar yerine geliyor,
Tepkilerimi yönetirim genelde, nadiren yönetmediğim olur tabi...
@smellsmoke
Aile içi sinirse sessiz kalanlardanım, aile dışında gülümserim
direkt gözlerim dolar ve çok nefret ediyorum bundan
Gözü donenlerdenim sinirli tarafim çok sıkıntı karanlik
Hmm... Aglayanlardanim ben ya... Bu olayi asamiyorum bi türlü.
En nefret ettiğim huyum sinirlenince üzülünce hemen gözlerimin dolması..
Ateş püskürüyorum resmen 😅
hic caresi yok mus gibi mecbur susanlardanim
gözü dönüp pişman olanlardanım ben de
Sakin olan ikiside degil.. ve uzaklasirim.
Kendine hakim olanlardanım xd
Sinirlendiğim zaman gözlerim dolar..
Gözleri dolanlardanım
Gözü dönenlerden.
Gözleri dolanlardan
Gözüm dönüyor
Ateş atanlardanim
Ikiside
Sinirlenmem
Gözüm döner
Gözü dönenlerdenim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?