Sokakta tanımadığım biri bile çirkinsin dese ağlarım niye böyleyim?

Aşırı duygusal bir şeyim. En ufak bir şeye dahi ağlıyorum. Bu durumu nasıl aşabilirim?

Sokakta tanımadığım biri bile çirkinsin dese ağlarım niye böyleyim?
Cevapla