Sadece işe gidiyorum ve eve geliyorum hayatımda kimse yok mutsuzum ama yalnızlığa alıştım ne?

Yani bu dünya bana çok boş geliyor. Herkes bir telaş içinde ama bana çok saçma geliyor.

Sadece işe gidiyorum ve eve geliyorum hayatımda kimse yok mutsuzum ama yalnızlığa alıştım ne?
Cevapla