Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılBen kimseden intikam almadım şimdiye kadar.. Kimsenin hakkında kötü de düşünmedim.. Ben bana yakışanı yaptım her zaman.. İntikam işleriyle uğraşmam.. Ben Allaha havale ederim.. İlahi adalet elbet yerini bulacaktır..
115 Yorumla- 1 yıl
Güzel bak zaten o her zaman tutar kesinlikle tatli kız 😌
- 1 yıl
Kesinlikle öyle..
- 1 yıl
Nasılsın iyisindir inşallah
- 1 yıl
İyi diyelim iyi olalım diyelim..
- 1 yıl
Sıkıntı yoktur inşallah pek göremedim seni soruda sormamissin
- 1 yıl
Sitede değildim..
- 1 yıl
Kötü bir şey yok değilmi
- 1 yıl
Ne gibi kötü bir şey..
- 1 yıl
Ne bilim olur ya insanız herturlu kötü hastalanırsin onun gibi
- 1 yıl
Sağlığımla ilgili çok önemli bir şey yok.. Uzaklaşmak istedim biraz..
- 1 yıl
Anladım kafanı dinlemek en güzelini yapmışsın kafanı biseye takma tamammi hicbirsey senden değerli değil
- 1 yıl
Keşke o kadar kolay olsa hele ki benim için imkansız..
- 1 yıl
İmkansız olan ne peki
- 1 yıl
Ben çok ince düşünen bir insanım.. Bu yüzden imkansız..
- 1 yıl
Olsun ince düşün genede olur bende çok ayiklarim düşüncelerimi kendine zarar vermesin o düşünceler
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
u 1 yılİntikam alınacaksa alırım.
Bağışlanacak bir şeyse bağışlarım.
Yeri geldiğinde uğraşmam.. genelde görmezden gelirim.
Bu zamana kadar hiç intikam işlerinde işim olmadı.
Bağışlamak gibi bir eylemim de hiç olmadı en güzel yaptığım şey sessizleş ve uzaklaş en iyi yaptığım şey o oldu en kolayı en zahmetsizi. Ve eğer inançlı biriysen biliyorsun yaradan sahip çıkıyor bazı hesaplar ahirete kalıyor ona güvenmek daha güç veriyor.11 Yorumla- 1 yıl
Çok güzel doğru söyledin bencedee birde görmezlikten gelmek en güzeli
1 yılİlk terk edişinde silmiştim ama yıllar geçtikçe karşıma çıkan insanlar, onu daha çok arattı bana.. Yıllar sonra tekrar konuştuk ve yine başkasına gitti.. Unutturabilecek biri olsa bir dakika beklemem ama olmuyor, ondan başkasıyla sohbet bile tutmuyor ve beraber olsak bende ondan sıkılabilirdim.. Yine de arkadaş kalırdım ama, hayatımdan eksilmemesini istediğim biri olacak ve galiba bu değişmeyecek
111 Yorumla- 1 yıl
Görmezden mi gelirsin yani
- 1 yıl
İçsel olarak görmezden geleceğim kadar kıymetli, ama dönerse posta koymalıyım, ben başkasını seviyorum artık konuşmayalım demeliyim onun yaptığının aynısı.. Yani bunu anlamalı artık.. Benim için su gibi değerli ama çocuk biraz bana göre.. Fark edemiyor.. Etsin diye intikam isterim.. Kalbimle sever aklımla hareket ederim
- 1 yıl
Güzel ama posta koy bence arada lazım oluyor cidden
- 1 yıl
Evet.. Koşulsuz şartsız sevilmek kimseye yaramaz.. Bana da yaramazdı eminim
- 1 yıl
Yani sevme bence artık iknci plan olmalı bazıları herkesi seviyor kalbi geniş oluyor
- 1 yıl
Haklısın.. Aslında bir kez daha aşık olmuştum ve onu unutmuştum.. Ama o daha beter çıktı doğru dürüst konuşmadı içini açmadı ve gitti.. Her şeye rağmen onunda beni sevdiğini hissetmiştim bunu da unutmuyoru.. Ama başkasını sevdiğini söyleyenle sohbet ettiğim kadar edemiyorum kimseyle.. Yine de umutsuz değilim
- 1 yıl
Ben niye asık olamıyorum peki bendemi sıkıntı
- 1 yıl
Ya ben de iki kez yaşadım ikincisi de 10 yıl önceydi.. Kimseden etkilenmedin demekki ya da karşılık bulamadın.. Karşılık bulunca da her şey yolunda gitmeyebiliyor yine acı çekiyorsun
- 1 yıl
Ben hiç cekmedim ama cektiririm senin durumunda olsaydım
- 1 yıl
Giden adama nasıl çektireyim? En fazla bana döndüğünde kabul etmem başkasını seviyorum derim.. Başka yolu var mı üzmenin?
- 1 yıl
Olmazmi çok varda işte onları yapma
Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. https://www.youtube.com/embed/nC8D35VJMUwİşte tek çare ülkemizde birçok suçtan arananlara ve halkı ağır yaralayanlara Susturucu Silah ile kafadan 1 mermi vurarak Soykırım yapmak gerekiyor. (Mesela 1,000,000 mermi = 1,000,000 suçlu ölü insan)
15 Yorumla- 1 yıl
Bana gorede idam
- 1 yıl
@Cendere1910 Evet idam'da etkili olabiliyor ancak hemen'cikten oracıkta önceden silaha susturucuyu takıp mermiler şarjör yerleştirip emniyet kelepçe çekip oracıkta kafadan 1 mermi tam isabet nişan öldürebilmek. Hatta dürbünlülerde bile susturucu ile kolayca kafadan headshot öldürmek.
- 1 yıl
Benim düşünce halk arasinda aşılması herkes gorcekki ibreti alem için bu kafalara giremeyecekler
- 1 yıl
@Cendere1910 Ancak intihar saldırısı düzenleyen katilin hakkından gelinemiyor. Çünkü bombalı intihar saldırısı bile daha fazla katliama sebep.
İşte tek çare susturucu silah ile kafadan 1 mermi headshot soykırım. - 1 yıl
Valla suçlular benim benim böyle sapık bilmem ülkeye yararı olmayan benim gözümde o ya da iğneyle direk
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
37
Cevap
13Cevap
1 yılintikam almam ama unutmam işleri bana düşerse de gözyaşlarına bakmam.
12 Yorumla- 1 yıl
Yani işi düşünce hiç acımam diyosun güzel
- 1 yıl
Evet aynen
- Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.
1 yılHiçbir şey yapmıyorum, Allaha havale edip yoluma bakıyorum...
130 Yorumla- 1 yıl
Allah'a havale ediyorsun güzel hayırdır kusmuyuz biz
- 1 yıl
Yok yahu neden küs olucaz.
- 1 yıl
Görmüyorum seni hiç hep gördüğüm kişiyi
- 1 yıl
Denk gelmemişsindir
- 1 yıl
Bilememde görüyorum senide bende görmüyorum
- 1 yıl
Sorularında mı görmüyordun, e sorunu görünce geliyorum.:))
- 1 yıl
Bak sen bak görüyorum ben seni ama renkli goz çayına ortak çıkmadık diyemi bunlar 😂
- 1 yıl
Bi karar ver bir görüyorum diyorsun bir görmüyorum.:))
- 1 yıl
Bende görmüyorum normalde görüyorum diğer sorulara yorum attımda aramıza caymi girdi 😂😂
- 1 yıl
Olabilir, çay kırmızı çizgim.:))
- 1 yıl
Senin çayını birgün elinden Alaçam caysiz kalcan 😂
- 1 yıl
İşte bu dediğin çok zor daha doğmadı.:))
- 1 yıl
Ben ankaraliyim acid ona göre 😂
- 1 yıl
Bunu doğma büyüme Ankaralı olan bana mı diyorsun.:))
- 1 yıl
Ama ben hakiki Ankaralı has devsirme değil 😂
- 1 yıl
Oho sen sadece hakikiymişsin bense has hakikiyim.:))
- 1 yıl
Nasıl has hakiki sende vardır Ankara 'da renkli göz olmaz az 😂
- 1 yıl
Az olduğumdan has hakikiyim.😃
- 1 yıl
Ben kadar değilsin sen rennkli gozsun olmaz kada kaşlı olur Ankaralılar birde kahverengi gözlü 😂
- 1 yıl
İstisnayım işte.:))
- 1 yıl
Valla bir koymustun o göz seninmiydi o kurt kim dedim 😂
- 1 yıl
Sen başka gözlerle karıştırdın herhalde göz koymadım çünkü ben.:)))
- 1 yıl
Var var gördüm bir göz senin profil da gördüm 😂
- 1 yıl
Benden iyi mi bileceksin yahu ben hiç göz profili koymadım koymamda...
- 1 yıl
Yanlış gördüm tek göz gibi bir şey gördüm 😂
- 1 yıl
O gördüğün kendin olmayasın.)) Çünkü ben göz müzik koymadım hele tek göz koymak hiç benlik şeyler değil...
- 1 yıl
Göz möz*
- 1 yıl
Yanlış gördüm ozaman ben harbi duvar resmindemi gördüm anlayamadım gitti
- 1 yıl
Yanlış görmüşsün işte kabul et.
- 1 yıl
Tamam ettimm kabul sonuçta renkli gozsun sende bunu kabul kenafir göz 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
1 yılHiç bir şey yapmam sessizce uzaklaşırım ilahi adalete herzaman güvenirim 👍 🌸
11 Yorumla- 1 yıl
Adaletine bırakırım diyosun maviş güzel
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 1 yılben hepsini de yapıyorum duruma göre.
11 Yorumla- 1 yıl
Duruma göre affetmiyorum diyosun güzel
- Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılİntikam almam yapıma ters kimsenin kalp kırıklığı ağı lazım değil.
Güçlüyüm ama bağışlamam bağışlarlasam unuturum o zaman yeni yanlışlar yapılır bazı insanlar yeni sayfaları haketmiyor kindar degilim
Görmezden de gelmem yanlislarini soyluyorum tekrarlanmasin veya yeri zamanı geldiğinde lafı gediğine koyarım
Napiyorum konuşma taraftarıyım tek derdim anlaşılmak ada bir lüks
125 Yorumla- 1 yıl
Maşallah senin ne yapacağın belli olmaz gibi 😂
- 1 yıl
Yok medeni insanım konuşuyorum işte yapmayın bana yanlış diyorum haa yapilirsa muhabbet mesafe farklı oluyor bende
- 1 yıl
Yani acımasız yanin cikiyor
- 1 yıl
Yok acımasızlık değil görmezden gelmede değil mesafe koyuyorum sadece cesaretini kesiyorum insanların beni üzüp yanlış yapmasına imkan sallamıyorum artık o kadar
- 1 yıl
Uçan tekme atacaksın daha sen
- 1 yıl
Evet atacağım sesli güldüm bak😂😂😂
- 1 yıl
Yani sana ben kick boks öğretim bakım nasıl doveceksin 😂
- 1 yıl
Olur öğret senden çok ben merak ediyorum nasıl dövecem
- 1 yıl
Yürekte olcak az 😂
- 1 yıl
İlk kez adam dövecegim ben üstüme gelme sana gaz ver demistim
- 1 yıl
Verirsem adamı oldurcen
- 1 yıl
O kadar gazlama yaa yazik adama sen tut gerisi bende
- 1 yıl
Gazladin artık 😂
- 1 yıl
Biz kimi dövüyorduk unuttum ben🧐
- 1 yıl
Bilmem kimi dovelim
- 1 yıl
Şansa bak dövecek adamda yok
- 1 yıl
Yani buluruz 😂
- 1 yıl
Bulalım stres atalım 😂bizim iş yerinde dedikoducular var ya onlarimi dovsek
- 1 yıl
Cokmu ediyorlar burdada var 😂
- 1 yıl
Çok yaaa tencere mubarek habire kayniyor buradakiler burada kalsin boş ver
- 1 yıl
Burası düdüklü tencere 😂
- 1 yıl
😂 Vardır elbet ben pek bilmiyorum okadar
- 1 yıl
Görürsun bir zamanalr 😂
- 1 yıl
Yok görmeyeyim yaaa beni ilgilendirmez hoş ben de kimseyi ilgilendirmem
- 1 yıl
Yani salla boş ver burasını
- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılDahi olmak çok uzak bana öyleyse. Ben herşeyi görürüm. Bazen olayları büyütürüm. İçime sinir girer. Kafama takarım. Çeneme vurur sonra😂Allahtan ağzım küçük tükürük atlamıyor😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😄😄😄😄
18 Yorumla- 1 yıl
Tukuruyonmu sen bakım 😂
- 1 yıl
Bazısı çok konuşunca tükürüğü akıyor. Bende öyle olmuyor
- 1 yıl
Salyali yani anladım onu yapma şunu şimdi 😂
- 1 yıl
Ya yok sakinim bugün çok şükür
- 1 yıl
İyi sakinsen güzel
- 1 yıl
Zaten bende olmuyor dedim sana
- 1 yıl
Yok ben şu salyaliya taktım 😂
- 1 yıl
😃😃😃
- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılBen yanlışa yanlışla cevap vermem ama ama geregini yaparım o utansın ben uzak durur görmezden gelirim haa bu alttan aldığımızdan değildir sadece bu ona en iyi cevaptır kaliteli bireyler böyle yapar çünkü değmez..
12 Yorumla- 1 yıl
Çok doğru bak
- 1 yıl
Evet
İstediği kadar zayıflık olsun intikam alırım görmezden gelip hayatıma o şekilde devam edemem herkes yaptığının karşılığını alıcak ben üzüldüysem o da üzülcek yok öyle bişey.
17 Yorumla- 1 yıl
Yani kısasa kısas acımam diyosun güzel
- 1 yıl
Helal sana 😂
- 1 yıl
Sana madalya vercem dur gül vereyim 🌹🌹
- 1 yıl
Rica ederim efenim 😂
O yalnışa baglı açıkcası şimdi canımı yakmıştır uzaklaşırım işim olmaz arkamdan konuşmuştur görmezden ama küfür ediyorsa intikam asla affetmem bak bunu
18 Yorumla- 1 yıl
Küfür ederse ozamanmi delirirsin böyle arkadan konuşması değil
- 1 yıl
Seni niye delirttiler poncik kadın 😂
- 1 yıl
Tuzaklar alt etmek için ama 😂
- 1 yıl
İşte onu kendin yapcan bazen acimasiz Olcan 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.
u 1 yılGüçlü ve dahi arasında bir yerde. Görmezden geldiğim de çok oluyor, affettiğim de. İçimdeki yüklerinden arınma meselesi.
23 Yorumla- 1 yıl
Arindimi peki
- 1 yıl
Elbette. 🙂
- 1 yıl
Güzel ozaman ☺️
- Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı.
1 yılintikam alırım, hiçte zayıf değilim
günümüzde yapılana karşılık vermezsen asıl zayıf pısırık sanır hadsizler11 Yorumla- 1 yıl
Çok doğru diyosun direk bu lafını destekliyorum
Adinin adiliği kendi şakağına doğrulttuğu silahıdır. Adiyi affetmekten ziyan yaratmazsın, aslolan bağışın kendine bir iyiliğindir
11 Yorumla- 1 yıl
Değişik güzel söz
- Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba. Belirli bir tolerans sürem var. Çok yanlış yapılmadığı sürece affederim, şayet devam ederse Allah'a havale ederim.
13 Yorumla- 1 yıl
Valla ne güzel senin kalbin genede bişey yapmıyorsun ☺️
- 1 yıl
Yanlışa yanlışla karşılık vermek bana göre değil. Değerli cevabın için de teşekkür ederim 😊
- 1 yıl
Rica ederim güzel düşünce ☺️🌹
1 yılGücüm yetmiyor ondan mecbur sessiz kalıyorum ama gücüm yetse tabiki intikam alırdım ama işte...
122 Yorumla- 1 yıl
Herkesin bir gücü vardır kardeşim öyle düşünme
- 1 yıl
Yok ya sırf bu yüzden sevgiliden yapasım gelmiyor ya biri laf atarsa korkarım ben 🥺 gey değilim ama her erkeğin bünyesi kavgaya uygun değil birde boyum 173 kilo 60 kavga da gücüm yeter mi sence
- 1 yıl
Spor yap kendini geliştir ozaman anlarsın yetip yetmediğini
- 1 yıl
Ağa 173 boy ve 60 kilo sence nasılım bir de param yok spor için jfjfjfjffj neyse cidden aşık olduğum kız için ölürüm zaten ama kavga etsem sevdiğim kız için kesin ölürüm 😂
- 1 yıl
Evde yapabilirsin spor en iyi protein yumurta şekeri çıkar vücut kütlesel olarak gelişir tabi sevdiğin için yapcan onu 😂
- 1 yıl
Bu arada her akşam 1.5 porsiyon tavuk pilav yanında salata yiyorum içecek ayran sence kilo aldırır mi öyle çok cılız değilim tabi de olur mu çoğu zaman da sabahları da bunları yiyorum
- 1 yıl
Yani aldırır şekerden uzak dur ağırlık kaldır olmadı evde ağırlık gibi bişey vardır vücudun kütle kazansin
- 1 yıl
Ağa öyle aman aman ciliz değilim ki zaten 😅 yani kollarım dışında bacaklarım dahil cılız değil kollarım ise öyle aman aman değil ama kortizon kullandığım için vücut kiloda göre kalpli ama kollarım bacaklarıma göre zayif çünkü kortizon knka
- 1 yıl
Kortizonu neden kullanıyorsun zararlı biliyorsun değilmi
- 1 yıl
Knka üveit hastasıyım da ondan kullanıyorum
- 1 yıl
Geçmiş olsun kardeşim inşallah iyilesirsin
- 1 yıl
Bak. Abim 4 yıldır ALLAH bana yardımı kesti cidden neler yaşadığımı anlatsam ötürü ağlarsın yaşıtlarım gibi aşk acısı gibi ergence şeylerden acı çekmiyorum aşk acısı yanında hiç birsey kalır acılarımın 4 senedir her şey üst üstüne geliyor daha da kötüsü lisede arkadaş denilen zaatlar beni dışlıyorlar idi beni gören şeytan görmüş gibi itici şekilde bakardı saha kötü olaylar yaşadım bu olay en hafifi olmasinaragmen düşün artık neler yaşadığımı ve çok kanıma dokunuyor 🥺 takma diyeceksin belki ama olmuyor işte neyse hayırlı geceler Allah yardımı geldiği zaman o zaman ölmüş olucam sanırım...
- 1 yıl
Onlar şeytan kardeşim emin ol mazlumun ahı kalmaz unutma iblisler herzaman iblistir degismezler
- 1 yıl
Teşekkür ederim ama 4 senedir bana yardim eden biri olması ALLAH ne zaman bana yardim edecek çünkü 2025 e gireceğiz ve 5 sene olucam hala yardımı gelmedi de 🥺😭
- 1 yıl
Siniyor şu an seni emin ol sende güzel günler göreceksin
- 1 yıl
İnşallah ALLAH tan hiç umut kesmedim benin de günahlarım var onun bedeli olarak bunları yaşıyorum ve inşaALLAH ahirette cennete gideceğim yeterli ölüm acılı olmasın benim için çünkü şu an kalbime çok feci bir acı girdi sol koluma acı girdi hala kalbim kalp krizi gecirecek gibi acıyor ve zor yazıyorum cenabet değilken ölsem daha iyi tabi
- 1 yıl
Korkma sen inan sadece
- 1 yıl
İnanıyorum ve şu an değilde boy abdesti aldıktan sonra öleyim neyse cidden ahirette cennete gireceksen boy abdesti aldıktan sonra acısız şekilde öleyim dha iyi
- 1 yıl
Ölme kardeşim niye ölüyosun yasa
- 1 yıl
Anlamazsın kardeşim anlamazsın psikolojik sıkıntılarım fiziksel döndü 4 yıldır ders bile çalışamıyorum ben
- 1 yıl
Kendini sen düzene sokacaksin çünkü senin senden başka dostun yok onu bilmen lazım
- 1 yıl
Düzen mi ne düzeni öyle bir şeyin içindeyim ki hiç bir kapıdan kendimi çıkaramıyorum bu hayattan anladın mı tabi insan yaşamadığı şeye kolay laf söylermiş bekara karı boşamak kolay
1 yılGenelde uzaklaşırım güçle alakasıda yok kimsenin varlığını sırtımda taşımak istemiyorum.
21 Yorumla- 1 yıl
Güzel yorumun
Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. Bana yapılana bağlı ya basit şeylere kinlemem ama hayatıma onarılmaz zarar verenleri affetmem
13 Yorumla- 1 yıl
Yani hayatına işleyecek zararı affetmezsin guzel
- 1 yıl
Helal olsun diyeyim ozaman sana ben
- Kişilik & Karakter konusunda 936 cevap paylaştı.
1 yılBana yanlış yapana ne yaprim pişman ederim beni gördü yerde saklanmak icin delik arar.
11 Yorumla- 1 yıl
Cevaba bak ne güzel 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.
1 yılİntikam almıyorum fırsat geliyor gereğini yapıyorum
18 Yorumla- 1 yıl
Fırsatı gelince acımam diyosun
- 1 yıl
Zaten fırsat geldi diyorum tuzağa düşüremedi
- 1 yıl
Ne gibi tuzak
- 1 yıl
Bildiğin ırzıma geçme
- 1 yıl
He bunlar sanırım sapık irf felan
- 1 yıl
Bildiğin tanıdığım biri tuzak kuruyor
- 1 yıl
Allah koruyor
- 1 yıl
İlginç uzak dur onlardan sana hep tuzak kuruyor bunlar
1 yılİntikamımı alırım. Bu saçma sözler, korkakların ve güçsüzlerin söylediği sözler.
11 Yorumla- 1 yıl
Yani affetmem diyosun
Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. İntikam almak isterim aldığımda oldu ama genelde alamam.
11 Yorumla- 1 yıl
Uğraşmam diyosun ozaman
1 yılGörmezden geliyorum dahi olduğumu biliyordum 😎
11 Yorumla- 1 yıl
Dahimisinn sen aman Allahım 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.
1 yılSesiz kalıyorum, kim zaten ne yaptıysa eninde sonunda döner kendi gutunde patlar
15 Yorumla- 1 yıl
😂 hayranım senin şu laflara
- 1 yıl
İçimden geliyor filtreleyip size sunuyorum bende 😂 tişikkürlerr ahhaha
- 1 yıl
Belli güzel ama sana özgü konuşma bu 😂😂
- 1 yıl
Huyum kurusun 😂
- 1 yıl
Güzel güzel huyun ignelyici 😂
Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı. Benim için hepsi olabiliyor ya. Yanlışa göre değişiyor sanırım
13 Yorumla- 1 yıl
Mesela çok buyuk yanlışsa
- 1 yıl
Doğru diyosun güzel B12 adaşım ☺️
1 yılYaptığı yanlışla yol alır umursamıyorum kimseyi..
11 Yorumla- 1 yıl
Umursamam diyosun güzel ☺️
- Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılUmursamamam ve arama mesafe koyarım. Artık eski sıcaklık kalmaz
11 Yorumla- 1 yıl
Yani ha var ha yok dersin turanj
Ben intikamcıydım sonradan değiştim birini görmezden gelmek aslında ona en iyi cevap
11 Yorumla- 1 yıl
Görmezden gelince daha çok cildiriyolar
1 yılAşırı kötü yanlış söz. Zayıflar intikam alır demek çok yanlıştır. Herkes aynı derece duygusal değil... cok psikolojik sebepler var.. Herneyse İntikamın tek meşru biçimi olarak adalete başvurulmalıdır.
11 Yorumla- 1 yıl
Çok doğru adalet önemli ama bu öyle kötü bir yönden değildir
Gizli Üye(30-35)1 yılÖnce intikam alırım sandım
Sonra görmezden gelmeye basladim
18 Yorumla- 1 yıl
İntikam almadanmi görmezden geldin
Cevap sahibi1 yılAlmadım. Napicam öldürcem mi
- 1 yıl
İntikam öldürmekle olmazki
Cevap sahibi1 yılKarşı taraf malsa maalesef alsan da anlamıyor
Cevap sahibi1 yılAkışına bırakınca çok kısa bir sürede duvara tosluyor zaten
- 1 yıl
Yani sessizlikte intikamdir soleyim bazılarına
Cevap sahibi1 yılSjsjjsjs yani olablr
- 1 yıl
Olabilir nasilda gülüyor 😂
1 yılGörmezden gelirim çoğunlukla ama dahi olduğum için değil
13 Yorumla- 1 yıl
Nasıl dahi
- 1 yıl
Çakma defolu dahi 😃
- 1 yıl
Dahisen dahisindir kardeşim 😂 defolusu olmaz
muhattap olmam, ne hali varsa görsün
21 Yorumla- 1 yıl
Muhatabın değil güzel
1 yılumursamam silerim hayatımdan
12 Yorumla- 1 yıl
En güzeli umursamamak
- 1 yıl
evet
- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılGenelde iplemem.😎😏
11 Yorumla- 1 yıl
Benim gibi güzel 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılHiçbir şey yapmıyorum artık çünkü yüreğim yorgun
11 Yorumla- 1 yıl
O yuregi tamir etmen lazım ama
- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
1 yılHayatımdan çıkartırım.
11 Yorumla- 1 yıl
Hayattindan çıkarmak güzel ☺️
1 yılBağışlıyor ve görmezden geliyorum
110 Yorumla- 1 yıl
Bağışlamak güzel bir şey ama hadi haketmoyorsa
- 1 yıl
Haketmese de bağışlıyorum
- 1 yıl
Ben bagislamam ama hiç
- 1 yıl
Sen bilirsin ama o zaman da her zaman o kişi seninle gelir ve huzursuz eder
- 1 yıl
Yok ben o kişiyi bagislamamin süreci yanıma yaklasamaz benle terbiye olur
- 1 yıl
Seninle gelir dediğim aklında olur👍🏻
- 1 yıl
İşte aklım artık o kadar dolu gibi kimseye karşı duzelmiyor
- 1 yıl
Kolay gelsin✌🏻
- 1 yıl
Saol üstad sanada kolay gelsin ☺️
- 1 yıl
🙏🏻:))
- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
1 yılDişlerimi gösteriyorum.
15 Yorumla- 1 yıl
Göster bakım bana dişlerini 😂
- 1 yıl
😬😬
- 1 yıl
Güzel 32 disin sağlam kolaylıkla bir adamı dovebilrisin😂
- 1 yıl
Döverim..
- 1 yıl
Afferim senden beklediğim performans 😂
1 yılUmursamamak hangi kategoride..😂
119 Yorumla- 1 yıl
O kategori koymadım 😂 var say onu 😂
- 1 yıl
Güncele ekle çabuk..😂
- 1 yıl
Unursamamak olmasın sen başka şey yaparsın 😂
- 1 yıl
Ne yaparım ki..🤔
- 1 yıl
Düşün bakım 😂
- 1 yıl
Üff, yorma..😂
- 1 yıl
Sende bir bulamadin 😂
- 1 yıl
Sinir oldum bak şimdi..😂
- 1 yıl
Şimdi birisini felan dikislik edersin 😂
- 1 yıl
Töbe ettim..😂
Adamı hastaneye bile götürdüm daha n’apim..😂 - 1 yıl
Yok ya onu yaptınmi 😂
- 1 yıl
O kadar da kötü biri değilim bence..🫣
- 1 yıl
Bencede az dövüyorsun milleti 😂
- 1 yıl
40 yıl söylersin bunu artık..😂
- 1 yıl
Ee duydum artık olmaz 😂
- 1 yıl
Düşersin elime..😂
- 1 yıl
Benmi ben 😂
- 1 yıl
Ta kendisi..😂
- 1 yıl
Ben sinirli adamım ama 😂
Yok sayarım hiç bir şey yapmam
11 Yorumla- 1 yıl
Görmezden gelirm diyosun guzel
1 yılGörmemezlikten geliyom 🤣
124 Yorumla- 1 yıl
Sen görmezlikten gelmezsin bence 😂
- 1 yıl
Yanlış yapan insan karşıma çıkmasın yeter 🤣
- 1 yıl
Naparsinki 😂
- 1 yıl
Sinir ederim 🤣
- 1 yıl
Doğru bak o sende var 😂
- 1 yıl
Var dimi 🤣
- 1 yıl
Var var bir sınır abidesi küçük canavar 😂
- 1 yıl
Öyleyimdir 😎
- 1 yıl
Yani kime saldircan belli olmaz 😂
- 1 yıl
Net olarak belli bence beni kim sinir edersen ona dünyayı dar ederim 😃🤣
- 1 yıl
Yakasinida bırakmazsinn sen 😂
- 1 yıl
Evet 😂 biliyon 🤣😎
- 1 yıl
Bak nasıl biliyorum 😂
- 1 yıl
Beni sinir etmeyin ulen 😎
- 1 yıl
Deli bücür 😂
- 1 yıl
Sen çok uzunsun 😃
- 1 yıl
Niye uçan tekmemi atcan 😂
- 1 yıl
Bak gör 😂
- 1 yıl
Bak sen kimden öğrendin 😂
- 1 yıl
Yok onu yapmayacam sinir edecem seni 🥱
- 1 yıl
Beni niye sinir ediyon kız 😂
- 1 yıl
Canım öyle istedi 🥱
- 1 yıl
Canı öyle istemiş mis 😂
- 1 yıl
Evet 🥱
1 yılBir süre affederim sonra silerim
13 Yorumla- 1 yıl
Neden peki affedersin bu kişi yüzsüz diyelim
- 1 yıl
Yaptığı hatta affedeceğim bir şey ise affederim yüzsüz biri ise zaten başında silerim
- 1 yıl
Affetmekte olmuyor kesin ikinciyi yapar yuzsuze hiç acıma
1 yılYüzüne vururum sadece
11 Yorumla- 1 yıl
Yüzsüz biriyse peki
Gizli Üye(25-29)1 yılNe yapacağımı allah bilir
11 Yorumla- 1 yıl
Amin diyelim ozaman
Gizli Üye(30-35)1 yılGörmezden gelirim b*kla b*k olunmaz.😂
19 Yorumla- 1 yıl
Görmezden gelmek insanı çıldırtir güzel 😂
Cevap sahibi1 yılAynen reis , senin de bu yorumlarda geri dönüş yapman bi ayrı güzel😂
- 1 yıl
Yorum yapiyosunuz emek verdiğiniz için yazıyorum kötümü 😂
Cevap sahibi1 yılİyi sohbetin de sarıyo insan hevesli geliyor😂
Cevap sahibi1 yılYoksa bazıları g. tünü işe vermiyor bi beğeniyi bile çok görüyorlar 😂
- 1 yıl
Yok onlar görüyor da vermiyor işine gelmediği için
Cevap sahibi1 yılNeyse kardeşim adam gibi adamsın seviliyorsun
- 1 yıl
Saol kardeşim sende seviliyosun dikkat et kendine
Cevap sahibi1 yılEyvallah☺️
Gizli Üye(25-29)1 yılKimseyle uğraşacak galim yok
13 Yorumla- 1 yıl
Halim yok diyosun
Cevap sahibi1 yılEvet 🙂
- 1 yıl
Bence olsun insanlar kötü ona göre ☺️
1 yılBedel odetirim
11 Yorumla- 1 yıl
Güzel bedelsiz olmaz
1 yılYok sayarım
116 Yorumla- 1 yıl
Yok saymakta güzel delirtir insanı
- 1 yıl
Dimi yaa 😏😏
- 1 yıl
Nasılsın
- 1 yıl
İyiyim sen nasılsın bakim
- 1 yıl
İyi bende öyle gezinip duruyorum boş boş
- 1 yıl
Canın sıkkın gibi
- 1 yıl
Biraz öyle olumsuz yönde her şey
- 1 yıl
Nolduda hayırdır
- 1 yıl
Kendimi kaybettim bulamıyorum
- 1 yıl
Nerdesin ben bulayim ☺️
- 1 yıl
Bilsem derimde
- 1 yıl
Bir deniz kıyısında belkide
- 1 yıl
Varsa anlat sikintini dinlerim
- 1 yıl
Deniz kıyısı güzel olur
- 1 yıl
Teşekkür ediyorum ben en iyisi uyuyayım hiç bişe olmasa bile sabah olur iyi geceler diliyorum 🖐😔
- 1 yıl
İyi uykular takma kafana bir şey güzel güzel uyu ☺️ dikkat et kendine
- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
s 1 yılBen direkt dövüyorum
11 Yorumla- 1 yıl
Aha benim kafa dengi nasıl dövüyorsun peki 😂
Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Allah'a havale
15 Yorumla- 1 yıl
Buda güzel cezayı ben kesmem diyosun
- 1 yıl
Ne gibi
- 1 yıl
Anladım ondan dolayı
Görmezden gelirm
13 Yorumla- 1 yıl
Görmezden gelirsin güzel bak oda tontik yanak 😂
- 1 yıl
Ona bolca yemek yedir ve kalp krizinden tamam bu daha iyi 😂
1 yılGörmezden geliyorum.
11 Yorumla- 1 yıl
Görmezden gelmek güzel
Devamını Gör(35)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > "Zayıflar intikam alır, güçlü insanlar bağışlar, dahiler görmezden gelir," peki sana yanlış yapana sen ne yaparsın?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 