
Kendisine güvenip güvenmediğinizi soran birisinden, fazla rahatsız olur musunuz?

Kendisine güvenip güvenmediğinizi soran birisinden, fazla rahatsız olur musunuz?
Evet, güvenimin sorgulanması beni o insandan soğutur. Güven, bir ilişkideki en temel unsurlardan biridir ve birinin güvenimi sorgulaması, aradaki ilişkiye gölge düşürür. İnsanın güveni sarsıldığında, o kişiyle kurulan bağ da zayıflar. Çünkü güven, samimiyetin ve sağlıklı bir iletişimin temelidir. Eğer birisi, dürüstlüğümü ya da niyetimi sorgulamaya başlarsa, bu, bana kendimi savunmasız hissettirir ve ilişkiye olan ilgimi kaybetmeme yol açar. Ancak, bu durum her zaman iletişimle çözülebilir, ama eğer güven bir kez kaybolursa, yeniden kazanmak zor olabilir.
Rahatsız olmam. Doğruyu söylerim. Hiç kimseye %100 güvenemezsin sonuçta. Kimin ne zaman yamuk yapacağını asla bilemezsin ve kendin için yanılma payı bırakmalısın. En sağlıklısı bu
Buzz gibi hem de
Rahatsız olmam merak edebilir reis. Bana güvenmiyor musun yoksa gibi cümleler günlük dilimizde de bolca kullanılıyor neticede
Cevap
19Cevap
Soğutmaz belki ama kıracağı kesin
🤗🤗❤️🥰
Bir yanlışım olmuş demekki sorarim sebebini
soğurum tabi ki de
Merhaba,
Fark ettirmeden test edebilir, güvenmiyorsa canı cehenneme! 😅
Güven sorunu kötüdür, güven sorunu olan insanların canı cehenneme!
Bir insan şüphe kuşku istiyorsa ağzıyla kuş tutsa da olmaz her türlü şüphe eder kuşkulanır!
Güvenmeyi tercih etmeli! 😅
EyvAllah 😅
Bunu eğer en güvendiğim insan yapıyorsa çok kırıcı olur.. Çünkü ben nerde nasıl davranmasını iyi bilen bir kadınım..
Ben önce nedenini sorardım semih çünkü biri doldurmuş olabilir, bu sebeple en doğrusu benden duyması gerçekleri. Soğumazdım ancak , dolduruşa gelen biri imajını çizerdi çok sorgularsa bunu.
Sorunun kendisinden rahatsız olmam fakat öyle bir his gelirse sorugularım.
Neden bir insan güvenip güvenmediğimi sorgular ki? Bence sadece kendi yaptıklarına kendisi bile inanmayan bir kişi bunun peşine düşer
Bunu sürekli yapıyorsa cümlelerimi sertleştiriyorum. İnsanlara hak etmedikleri imtiyazı vermem.
Hayır soğutmaz çünkü doğal olarak bu devirde kimse kimseye güvenmiyor dolayısıyla ben de kimseye güvenmiyorum sorgularım hatta sorgulamaya gerek yok çünkü insan güvenilmez. İnsana güvenene kadar hayvana kediyi köpeğe güvenmek daha güzel.
Eğer mantıklı bi sebebi varsa açıklama yaparım soğumam ama sürekli tekrarlanıyosa altında başka şeyler ararım
Bu sürekli ve imalı bir şekilde yapılıyorsa evet soğurum, soğuduğum da oldu bundan da eksik kalmadık şükür :D
sadece guven degil niyetimin sorgulanmasi da sogutur her sey sogutur bu tarz
Beni rahatsız etnez çünkü karşımdakine yalan söylemem, ne vaat ettiysem arkasında dururum
Durduk yere güvenim sorgulanıyorsa soğutur elbette.
Sürekli sorup onaylanmayı duymak bazıları için bir ihtiyaç olabilir. Beni soğutmaz.
Herkesin güven anlayışı farklı. Bende borç vererek bakarım güvenilir mi diye.
Sürekli sorarsa illaki soğurum.
Eger mantıklı sebebi varsa kendimi açıklarım. Ama sürekli tekrarlanan bir davranış biçimi haline geldiyse uzak dururum
Pilotonik bir şekilde ilgisini geri çekmişse daha çok bağlıyor
Anında her şey biter ve birdaha eskisi gibi olmaz.
Beklenti içine girerek soruyorsa evet soğurum.
Güvenmiyorsa yanaşmasın
Evet soğutur tabikide
Yani biraz çok ileri gidiyorsa artık
Tekrar tekrar sorarsa itici bulurum soğurum
Kesınlıkle. Güven yoksa ilişki eksıktır
Biraz evet çünkü neden güvenmiyor ki bana
soğutmasa da kırılır üzülürüm
Soğumam da bi irite eder.
Sürekli soruyorsa evet
Ne kadar değer verdiğime bağlı
Buz gibi soğurum
Onu soran kişiden rahatsız olurum ve uzak dururum
Fazla sogumam ama o anki ruh halime bagli
Yoo olmam 😂
Soğutmaz. Çünkü güvendiğimi söylemek saçma olur.
Sürekli sormuyorsa hayır soğutmaz
Olırum
Hayır soğutmaz
İşkillenirim
Evet
Hemde nasıl.
Evet fazlasiyla
evet soğutur
Soğutur
Soğutur.
Belki biraz
Soğutur evet
Evet soğutabilir
Sogutur
Evet.
Bunu yapmasının mantıklı bir sebebi yoksa soğurum
Evet soğutur
Cook
Evet
Kaç kez sorduğuna bağlı
Evet soğutur
Soğutur evet
Biraz olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?