ՏҽӀɑʍՏ
Baskıcı erkeğe/kadına tahammül edebilir misin¿
Şunu yapamazsın, onunla konuşamazsın, her şeyin en iyisini o bilir vs.

çokzel..
ՏҽӀɑʍՏ
Baskıcı erkeğe/kadına tahammül edebilir misin¿
Şunu yapamazsın, onunla konuşamazsın, her şeyin en iyisini o bilir vs.

çokzel..
Kendim olmama müsade etmeyen, etmek istemeyen beni olduğum hal üzere sevmiyordur ki, o vakit niye benimle, madem benim kendim olmamdan rahatsız gitsin ya yanımdan, niye duruyor yanımda. Bana göre ilişki şeffaflık demektir, ben kendimi kasarak bir ilişki yaşayamam, ilişemem ki ilişki yaşadığım kişiye, hatta içten içe de kızarım ona şeffafca bir ilişki yaşatmadığı için bize, beni benden çalmaya kalkıştığı için. Hem sevemem ki böyle birisini, olmayız biz onunla, beni istediği kalıba sokmaya çalışan hiç kimseye ısınmaz yüreğim
"Birine sahip olmak istiyorsan, ona kelepçe değil kanat takacaksın. Uçabildiği halde hâlâ senin yanındaysa senindir"
🌸
💖
Hayır. Sevgili olmayı geçtim arkadaş bile olmam. Bu bana saygısızlıktır yani. Kimseden kendim olmak için zaten izin almam, kimse için değişmem. Ben böyleyim. Huylarımı beğenmiyorsa yol orada şekerim. Kimseyi pış pışlayamam 😅
Ben de sjdj
Thanks şekerim jfjfj
Merhabalar hanımefendi
Tabiki de olmam, beni ben olduğum için sevmeyen biri sadece kendisine uygun biri yaratmak ister, ya da eskiden unutamadığı birine çevirmek ister. Bu da bana yapılan bir saygısızlıktır.
Serserilik yapacaksa bile beraber yapalım isterim, umreye gidip şeytan taşlayalım demiyorum sadece bana şeytan olsun gerekirse ben seni 5 taşlarım diyorum😀
Cevap
51Cevap
ՏҽӀɑʍՏ HAyır ben olmazdım tabi ki de.. sürekli beni baskılıyorsa bana karışıyorsa öyle ilişki yürümez zaten.. ilişkim de kendi alanımın da olmasını isterdim.. zaten beni olduğum gibi ben olarak sevmiyorsa karşımda ki gidebilir. gitsin başkasını sevsin o zaman. 🥹
Valla birini değiştirmeden sevemiyorlar ha djdj
Maalesef öyle can sdfsdd
Nerelerdesin can? inşallah geri gelirsin 7 gün dondurma hakkın var sadece
Hee biliyom beybssuu
aa dönmüşsün hoş geldin 🫶🥳
Hoş buldum cannnn 🫶
🫶 💖🙏
Sorsak ne baskısı diycek. Sormaya gerek kalmadan şutlanmalı
"Kendin" kavramı içine, tek ve özgürce yaşanılan hayattan esintiler olacaksa sorun olur. Ama karşılıklı uyumluluk adına vazgeçebilecek tavizlerin olması, aynı zamanda güzeldir de.
Biri için bir şeylerden vazgeçmekte, sevmenin bir türüdür.
Hayır olmam.. Bir ilişkide kararlar ortak alınmazsa bir süre sonra sorunlar ortaya çıkar..
Az önce içimden dedim ki “Bu kızı hiç göremiyorum bu aralar acaba iyi mi?” Tam da soruna denk geldim.🍀
Cevaba gelecek olursam, olmam. Kişisel alanıma tırnak ucu bile değdirmem.
Oyşşş… 🫠 buralarda değildim orası kesin djdja
Net olmazdım zaten seviyorsa sen ona değil o sana uyacak çok saçma tavla herşeyi yap sonra onu yapma bunu yapma ula o zaten öyleydi kot kafa bak yine sinirlendum ya
Kot kafaliii ahaha
Mümkün değil böyle birisiyle birliktelik. Bu durum narsist kişilik bozukluğuna giriyor ve baskıcı oldukları kadar takıntılı da oluyorlar.
@Sosyetic_SheqiiL hoş geldin tekrar laz kızı 🙏 hesabını kapattığını görünce üzülmüştüm tekrar geldiğin iyi olmuş bırakmayın burayı boş insanlara:)
Hoş buldum gizemli 🧙🏻♀️ amaaan, sevinenler de olmuştur tabii ama üzmeye geldik djdjs
Sana yakışan da bu kraliçe ✌️ çatlasın tüm düşmanlar :D
🤪 aman estağfurullah, niyetimiz kimseyi kırmak değildir kldld
Bir de takıntılıysa hiç çekilmez. En iyisi kimseyle bir şey olmamak.
Temiz iş 😄
Uçarken görüp de sevdiğinizi kafese kapatmayın arkadaşlar. Saygılar sevgiler😅
Ooo süper söz 🫶
Hayır olmam ya, beni değiştirmek istiyorsa benimle sevgili olmamayı tercih edebilir 😃
Tabii onu da seçmiyor ama seni de beğenmiyor mesela 🙄
Lan seni seviyor bu kadın işte ne ötesini berisini irdeliyorsun, dimiii? 😄
Ahaha öpüp kafasına şaplak atmalık 🙆♀️
Birinin yanında rahat olamayıp kendim olamıyorsam neden sevgili olayım
Çok seviyorsundur belki
Ne kadar sevsen de olmaz
Hayır. Beni olduğum gibi kabul etmeyen, düşüncelerime, kararlarıma sürekli müdahale etmeye çalışan, saygı duymayan birini hayatıma alırsam benden geriye ne kalır?
Saygı olmazsa olmaz.
Böyle bir erkekle sevgili olursam sinir hastası ederim kafayı sıyırır çünkü her istediğimi yapan biriyim karşı tarafın delirmesi beni hiç alakadar etmez😂
Olamam. Zaten ilişki içinde kendim olamıyorsam, benim olduğum insanı yeteri kadar sevmiyordur görüştüğüm kişi. Bu da ilişkiye başlamamak için yeterli bir sebep benim için.
Arkadaş bile olmam. Ruhun özgür dünyasına müdahale etmeye çalışan anlayıştan uzak, toksik, bencil biriyle yol yürümek herşeyden önce kendine ihanettir.
Beni değiştirmeye çalışan biri arkadaşım bile olamaz
Colin beyss bu kadar dikkafalı olma sjdja
Kars’ta öyle mi :D
Üfff buz 🥶
Bizim milletten de var mı
:D uydurukcu
Tamam tamam 😃
Tabii
Tamam 😅
Baskıcı manipülasyon cu insanla işim olmaz ben çekemem yani yok Allah a yakin bana uzak
Olmam ama @portakallijole nin dediği gibi çok degisiyorlar önce herseye razilar sonra yasaklar koyuyorlar
hayatlari sov ya
@portakallıjöle erkolara ölümm😂
yok o kadar da degil de 😅
@portakallıjöle kiyamadi gene 😂 bakma sen bende kiymicam da
bazen bende öyle abartiyorum 😀
@portakallıjöle bugünde bendensin 😂
😀😀
Hayır asla olmam kısıtlanmaya tahammülüm yok hiç
Vallaha aşıksan öyle bir oluyor ki. Bu soruya olumsuz cevap verenler gerçek aşkı tatmamis diye düşünürüm.
Yıllarca kendimiz olduğumuz için ilişkilerimiz yürümedi diyeni hiç görmedim 🙂 birde böyle denemek istiyorum
Kendine köle arıyorsa. Bu tip fantezileri olan insanlar var! Jigolo deniyor. Versin parasını, kiralasın! 🤷
Izin almayi ilkokul çağlarında bıraktık, bahsettiginz konuyu ima edilmesi bile söz konusu olamaz..
Valla karışmaya çalışan oluyor özellikle giyim tarzı. Babamın bile vetosuna kafa kaldırıyorum transit geçiyorum elin oğlu şansını zorlamasın 😂
Hiçbir şey olmam.
Ben her ortamda kendim olmayı başarırım. Buna anlayış gösteremeyecek olan zaten o ortamı terkeder😄
Kendi özsaygısı yerinde olan biri bu tarz biriyle ilişki kurmaz diye düşünüyorum. Ben sevgili olmazdım
Hayır imkansız. Özgürlüğüme düşkünüm🕊️
İstersen bana ukala mukalaaa deeee :D
Amaaen be desin😂😂
Olmam. Köle fantezim yok
ksfkks ne alaka :D
Değil yahu :D
Sahip olması lazım djdjs
Öyle davranıyor sadece djfj
Sensin köle
Konuyu çırpmaa
Kendimi törpülerim ama daha fazlasını kimse benden isteyemez
Aslaaaa olmam kişiliğime saygısı olmayan biriyle işim olmaz
çok tehlikelib bir şey bu ruhunu emer/bitirir. düşman başına..
Kendin olamıyorsan zaten bir hiçsin, bi hiç olarak yaşamak onur kırıcı bir durum.
Asla!
Hiç kimse özel sınırlarıma müdahale edemez
Hayır olamam… beni ben olduğum için sevip istemeli… dikenlerimle…
Baskılanmaktan hoşlanmam bende kısıtlama gereği duyacağım biriyle birlikte olmam
Merhaba,
Hayır canı cehenneme ama baskıcı kadın severim! 😅
çok seviyorsam olurum, evet.. sonuçta aşk kalıplara sığmaz.. 😅😅
yani istemeyiz de erkekler iyi oyuncu sonradan değisiyor
Hayır olmam. Kendim olmak konusunda zaten izin istemem. Ayrıca ben kimseyle sevgili olmam
Hayır illaki bı kaç bişi değişir ama komple kendimi değişmem
O istemese de ben ben olurum. Onun keyfine göre davranamam. Giden de gider. 🤪
Beni ben yapan bir şeye müdahale eden kişiden ışık hızında soğuyup bu işi sonlandırırım
Benim önceki hayatımı değiştiremez tamamen istediği bir kaç şeyi yapa bilirim.
Olmam. Bne her zaman kendm oldum.
Olmam , ilişkide huzur önemli
Bence de güzelim..
baskı derken briaz açarsan konuyu
Açamam çok açık zaten sdjja
Olamam. Kavga çikar
Çıkar*
Çikar 🤨Sen nerelerdesin ya
Aynı yerdeyim
Hee tamam o zaman 😅Gerci ben de nerelerdeyim aslinda 😅2 gun once yazmissin yorumu 😀
He sen nerelerdeydin
Ayni yerdeyim 😀
Vizyonsuz 😒
Ahshhgj seni ornek almak vizyonsuzluk mu 😛
Taklitçi olmak öylesi 😕
Seni taklit etmek ama herhangi biri degil bak 😛😀
Olmm sen kim, beni taklit etmek kim 🤪
Sen de haklisin 😀
Sadece ben haklıyım.
Sadece sen haklisin 😀
Olman kendimi kabul ettiririm ama
Zaten genelde baskıcı taraf erkekler
Ne yapabilir? Giyme o eteği mi diyecek sjds
Baskınlık kurmaya çalışmıyorum, kimse üstünde baskı kurmaya da çalışmıyorum. Rahat olmayı seviyorum ben.
Aynı şeyi yazmışmışım shshs valla herkes gittiği yeri mutlu etsin
Şimdilik yok öyle biri.
Kolay olanı kim sever?
Hayır olmam. O hatayı yaptım mutsuzdum
Yaptın mı 🥹
Ben hâlâ cahilim bu konuda.
Beni tanıdığı halde böyle birsey isterse kafasına vururum
Olsa ona karar veririz herkes gerektiği kişi olmalı kimse karışmamalı en azından herşeye
Direkt muhattap olmam.
asla olmam
Ben, ben olamazsam seninle nasıl olacağız derim.
olmaz öyle şey
Haaayır olmam tabikide
Olamazdım olmadım da..
Olmam beni seven doğal halimle sevsin..
Hayır saçma buluyorum
Hiç uğraşılmaz öylesiyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?