Acının evrensel olmasını ister miydiniz, sen mutluyken herkes mutlu ve sen mutsuzken herkes mutsuz?

En güzel mi henüz ona karar vermek istemiyorum fakat oldukça güzel bir gece. Sis bulutları dağılıyor ve artık daha uzağı görebiliyorum, evet gözlerim bozulmamış; hala güzel olan için yeterince ayırt ediciler. Ah, yüzyıllar geçmiş gibi, oysa onlar daha bir ay yaşlanmışlar.. Unutmak istediğim çok fazla şey var, hatırlamak için ise fazla zorlanmayacağım. Benim asil karanlığım, güzel siyah gökyüzüm. Sana kendimi anlatmayı özlemişim, cevabını esmeni ve bazen yağmanı. Bir gölge yarattık birlikte ve onu aslından daha çok seviyoruz, her şey bir gün son bulacak olsa da bu bizim için geçerli olmayacak; gözlerimi kapattığımda ve senin için yıldızlar azaldığında, senin için orada olacağız.

Acının evrensel olmasını ister miydiniz, sen mutluyken herkes mutlu ve sen mutsuzken herkes mutsuz?
Acının evrensel olmasını ister miydiniz, sen mutluyken herkes mutlu ve sen mutsuzken herkes mutsuz?
Cevapla