Güncellemeler
1 yıl
dinde mantıksız ve yanlış bulduğum şeyler var dinlerden nefret ediyorum sadece bu alışkanlıklarımla yaşamak huzurlu hissettiriyo
Güncellemeler
1 yıl
dinsiz bi arkadaş yorum yapsın yaşayan varsa
örneğin dinin yasakladığı bişeyi yiyip içemiyorum çünkü iyi hissettirmiyo dinden çıkalı 4 yıl falan oldu ama hala böyle hissediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Normaldir bence de
Sen kendini dinsizlige inandirsanda senin özünde ne yatiyosa o demekki sen hala müslüman gibi hissediyorsunki İslam'ın kurallarına uygun yaşamaya özen gösteriyorsun ve bunları yaparken kendini mutlu hissediyorsun bence daha fazla kendini yıpratma ve aslında gercekten aklında yatana yönel benim sana tavsiyem
Kendini hâlâ dine bağlı hissediyorsun demek ki, kopamamışsın
Akılsızlık etme dinden çıkılır mı? Seni dinden başka hiçbir şey mutlu etmeyecektir.
Demek ki dinliymiş