Dinsizim ama biraz dine göre yaşayınca daha iyi hissediyorum normal mi?

örneğin dinin yasakladığı bişeyi yiyip içemiyorum çünkü iyi hissettirmiyo dinden çıkalı 4 yıl falan oldu ama hala böyle hissediyorum

Güncellemeler
1 yıl
dinde mantıksız ve yanlış bulduğum şeyler var dinlerden nefret ediyorum sadece bu alışkanlıklarımla yaşamak huzurlu hissettiriyo
Güncellemeler
1 yıl
dinsiz bi arkadaş yorum yapsın yaşayan varsa
Dinsizim ama biraz dine göre yaşayınca daha iyi hissediyorum normal mi?
Cevapla