Ya kendime çok üzülüyorum dine bağlıyım diye?

Bok gibi hayatım var. Ailem berbat, hayatım bok gibi ilerliyor. Ben hâlâ en ufak bir şey olduğunda mutlu oluyorum Allah'ın mucizesi diyorum. Halbuki normal insanların normal yaşantılarında zaten olan şeyler. Hayatımı psikolojimin içine eden bir aile nasip ediyor Allah ben hâlâ oruçluyken yanlışlıkla su içtim mi namaz niye kılamdım falan diye tedirgin oluyorum ulan hayatımı içine edenler iki yüzlü dindar görünümlü aşağılık namazdan imandan uzak insnalar hayatları mükemmel ilerleyen insnalar. ne güzel ya bizimde saçımız beyazlıyo 13 yaşından beri. Yazık ya halime enayi gibi Allah korkusu inancı var gibi hissediyorum.
Ya kendime çok üzülüyorum dine bağlıyım diye?
Cevapla