bi vahsilik geldi icime kemik olsada kemirsek üff ilik olsada icsek 😜😜
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı.
u 1 yılŞu an o moddayım, sitede soru cevaplayıp kafa dağıtmak için vakit geçiriyorum. Fakat narkozun sorusuna yazdığım cevabımın altına gelip kendi görüşünü yazıp bana dikte etmeye çalışan üyelerin bir kısmının görüşünü kaldirip engel attım. Tartışmak için yer arıyor insanlar neyin kafasındalar...
Arkadaş size ne benim düşüncem bu ve sizin düşünceniz beni alakadar etmiyor. Herkes cevabını versin geçsin bu ne yaaa nerde m@nyak var beni buluyor. Şu an o tarif ettiğin moddayim...
110 Yorumla- 1 yıl
dur gidip bakayim görmedim ben
- 1 yıl
sen cvp verdin diye devam etmisler cvp atmasaydin keske
- 1 yıl
Bir de cevap vermediklerim var direk girmek istemiyorum yaptım. Gören gelmiş
- 1 yıl
Görmek*
- 1 yıl
Bir de sinır koymuşlar hepsini kaldiramadim. Şaka gibi
- 1 yıl
boş ver bakma bildirim mi geliyo
- 1 yıl
Kapattım. Zaten hepsini engelledim. Şaka gibiler neyse ben gidip 4 lahmacun yemeye çalışacağım 🤮
- 1 yıl
😀😀 afiyet olsun enerji olsun
- 1 yıl
🤣🤣 su anca içtim o kadar 😅
- 1 yıl
😀😀
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.
u 1 yılJöle, ben genelde fazla kahve tüketirim bu sebeple gerginim. Ancak aynı zamanda insanlara buraya gelince kibar davranıyorum. Sinirimi yansıtmamaya özen gösteriyorum. Bazı olaylar karşısında sakinliğimi özellikle şu zamanlar koruyorum. Duygusal zekamla üstesinden geliyorum bir çok durumun. 🎗
13 Yorumla- 1 yıl
güzellik bosa geriyorsun kendini burada çapsız cok onlari görmezden gel dalgaya vur 😊
- 1 yıl
minnos karakterini yipratma 😊
- 1 yıl
Öyle yapıyorum merak etme:)♥🦋
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 1 yılEvet oluyor maalesef.. ama sigara içiyorum sakinleşmek için. sonra barış niye çok sigara içiyor :D
12 Yorumla- 1 yıl
haklisin at bi dal bende tam otlakci ciktim küçük prens 😀
- 1 yıl
:D
Kişilik & Karakter konusunda 627 cevap paylaştı. Yokya ne korkması öyle yorum atmaya geldim ben atmazsam olacaklardan dolayı değil
11 Yorumla- 1 yıl
😀😀 baksen birinin dili uzamis sikayet ediyorsun demek 😀
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
32
Cevap
58Cevap
u 1 yılVahşi, asi, itaatsiz, başına buyruk = ben.
122 Yorumla- 1 yıl
kırbacınızı getirdim efenim 😀
- 1 yıl
🙆♀️ kızım sana kıyamam sürekli kendini önüme atıp durma ahdhaj
- 1 yıl
😀😀 vur baa vur baa
- 1 yıl
Dolarım saçlarını bileğime ahdhaja
- 1 yıl
aa herkesin icinde 😀😀😀
- 1 yıl
Herkes gözüne biber gazı :D
- 1 yıl
tamam simdi daha iyi oldu 😀
- 1 yıl
Herkesin* ayrıca sürekli beni kırbaçla şunu yap bunu yap diyen sensin sjdj
- 1 yıl
seni görünce bi an gözüm döndü sakinim simdi 😀
- 1 yıl
ahaha 😘
- 1 yıl
❤😘😊
- 1 yıl
Sana bir sipa alalim vur kirbaci.
- 1 yıl
sıpalara kıyamam
- 1 yıl
Sıpa kime alınıyor :D
- 1 yıl
bilemedim ki 😀
- 1 yıl
istiyon mu sen spa 😀
- 1 yıl
ikinizede alacagim ama mesaji aldim. siz sipaseversiniz. vuramazsiniz kirbaci
- 1 yıl
bana alma 😀
- 1 yıl
Bana hiç alma 😂
- 1 yıl
bakim masraflarindan korktunuz demi. nereye koyacagiz felan?
- 1 yıl
sen sipa mi satiyon nerden alican bakim 😀
- 1 yıl
:))))))))))))))))))))
1 yılhiç tarzım değil böyle şeyler, kendinden emin olan ve yaptığı bazı aktivitelerde en iyi olan insanların vahşileşmeye de ihtiyacı yoktur, bu ülkede bazı hasta ruhlu insanların içinde böyle soru paylaşım sitelerinde vahşi tarzı cümleler kurup insanların beynine ve bilinç altına bu tarz eylem başlatma kelimeleri yerleştirmeyin lütfen, şimdi sen bu soruyu sordun yıllarca bu soru burada kalacak, daha akıllı sorular sormasını bekliyoruz bu toplumun...
18 Yorumla- 1 yıl
özür dilerim tek ayak üstünde durayim mi
- 1 yıl
sizin gibilerin ayakları yere değmiyor ki zaten, siz bence ayaklarınızı yere koyun..
- 1 yıl
yok ben saglam basiyom valla
- 1 yıl
buradan pek öyle gözükmüyor ama neyse
- 1 yıl
siliniyomu soru
- 1 yıl
uber biri silebiliyormu mesela
- 1 yıl
silinmiyor, o yüzden ona göre konuşmak ve davranmak gerek, arama motorlarında vahşi cümlesinin geçtiği tüm aranan kelimelerde insanların karşısına çıkacak
- 1 yıl
hesabımı siliyorum ve sebebi sensin, bu sondu... daha fazla sizin gibilerle bu sitede uğraşamam
Yok ben genelde vahşileştiriyorum, kırmızı görmüş boğaya dönen çok kişi oluyor, batıyorsa demek bazı şeyler...
110 Yorumla- 1 yıl
ooo matador si sinyorita 😀
- 1 yıl
Ayyy öküzlere boğa deyince de çok havalı oluyormuş😂😂😂
- 1 yıl
öküzbasli antilop diyom ben onlara 😀
- 1 yıl
Antilop deyip sevimlileştirmese miydin🥲
- 1 yıl
ayı diyim o zaman camis diyim deve diyim ne diyim sinyorita 😀
sisleri kizdirdim daglayalim 😀 - 1 yıl
Camış güzel tam uydu😂😂
- 1 yıl
damga ustune bas harfinizi yaptirdim efenim buyrun 😀
- 1 yıl
Casss sesini duymak istiyorum 😈😈😂
- 1 yıl
nefis huzur sesi terapi gibi 😀
- 1 yıl
İçim eridi🫠
- Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılOnu bugünkü sorundan anladık da sorun ne oldu sana böyle
Geliyor ısırasım cimcikleseyim geliyor
12 Yorumla- 1 yıl
cok tatlisin 😀
- 1 yıl
Sen daha tatlısın 😂🥰😍😗
Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. ben vahşileştiğimde dövüşecek ayı arıyorum hakiki ayı
14 Yorumla- 1 yıl
iyidi bu hani su bi gif var ya sana onu atmak isterdim ama küfür etmiyom ben ya 😀 cok sasirinca yoohhgg... diyen giften
- 1 yıl
dövebiliyorsan dövcek birini bulabiliyorsan iyi obur turlu icinde kalir rahatlayamazssin
- 1 yıl
ya aslında sokak dövüşçüsüyüm kolay kolay dayak yemem ama uludağa gidip insan boyunda kara ayılarla güreşmek hoşuma gidiyor tabii 2.5 metrelik anası yakınlarda değilse bi kere az daha kaptırıyorduk kalçayı 3 defa ayılarla güreştim tabi özel giysiyle yoksa tırnaklarıyla 1 tokatla işin biter
Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Oluyor bazen içimdeki canavara engel olamıyorum 🤭
15 Yorumla- 1 yıl
hangisi o hani su mavis sirin kurabiye canavari mi 😀
- 1 yıl
ooo güzel biliyordum o sirinligin altinda bir vaşak var 😀 auuu😀
- 1 yıl
😀😀 ahaha rozi sanatci ruh sen burada da sanatsal calisirsin 😀
- Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.
u 1 yılHaksızlığa uğradığımda içimden bir canavar çıkıyor ama tasması yine benim elimde.
daha hiç bırakmadım o tasmayı umarım kontrol her zaman bende olur çünkü aksi büyük tehlike içeriyor.10 Yorumla Canım erik çekti gece gece bende aşerme hastalığı var bi tutarsa hindistanda olsa gidip bulmam lazım :)
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılHemde nasıl bazen canım bir kaynar o an yanımda olsa ölmeyeceğini bilsem harbie yerim çatır çutur 😄
10 Yorumla
1 yılYa zamanla vahşiliği bilmem de çok kindarlaşıyorum eski masumiyetimi kaybediyorum
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılEvet. Ama zulmedene karsi. Ozellikle Israile karsi.
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
Zorbalık görürsem vahşi olurum!
Sevdiklerimi korurken vahşi olurum!10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılEvett vahşileşiyorum. Daha doğrusu çılgınlığım tutuyor. Sanırım o dönemdeyim :D
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 358 cevap paylaştı.
1 yılBazen banada oluyor o kendimi canavar gibi hissediyorum durdurulamaz
10 Yorumla
1 yılİç güdüyle tırnaklarımı çıkarıp doğru anı beklediğim zamanlarım oluyor.
10 YorumlaCanlılar sevgiye aç kaldığında vahşileşir...
10 Yorumla
1 yılBen sadece yanında birisi olunca vahşileşirim başka türlü kolay kolay vahşileşmem
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 689 cevap paylaştı. kız içgüdüsü, leopar desenli tayt ya da kıyafet giymek vahşii hayvan olmak :)
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılVahşilikten farklı bi boyut siteyi terk etmekte fayda var 😂
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılElimin ayarı yok uffff canım acıdı diyor falan filan 🤭
10 Yorumla
1 yılSenin içinde gizli bir katil olabilirmi.
12 Yorumla- 1 yıl
gizli mi aciktan aciga diyorum oysaki 😀
- 1 yıl
Severim bu hikâyeleri onurcan yenilmezin sıkı takipcisiyim tüm videolarını izlerim. Ama dahmer çok etkiledi beni tam mnyak adam
1 yılZaman zaman mı. Daima. Atalarımız var olsun.
15 Yorumla- 1 yıl
kırbacta seviyon mu melo ya da baston baska ortak noktamiz var mi bakim😀
- 1 yıl
Kemerle terbiye olmadık çok şükür bundandır kırbaca bi bağlılığımız yok da belki terlik isterim 37 numara 😌
- 1 yıl
yok terlik hafif kalir mincirmak kitlamak 😀
- 1 yıl
Annem misafirlikte çok yapıyodu onu ama ciddisinden 🤣🤣🤣
- 1 yıl
ben öyle seviyom tabi herkese yapmiyom 😀
- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılKemiğide yutarsın sen sjsjssj
11 Yorumla- 1 yıl
😀😀 fenasın sen
1 yılAha birazdanda bal porsuğuna dinuseccek 😂
13 Yorumla- 1 yıl
😀😀 puma puma
- 1 yıl
Puma yavrusu olsun bari daha tatlı 😃
- 1 yıl
tamam 😀
- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılKurdun dişine kan değdi bi kere
19 Yorumla- 1 yıl
et kanlı yigit canlı enfes olur 😋
- 1 yıl
Külbastı olsa da yesek
- 1 yıl
güzel yapiyorsan yapta yiyek 😀
- 1 yıl
Güzel yiyiciyimdir aslında ben 😅
- 1 yıl
bende izlerken istahin acilir 😀
- 1 yıl
Evirip çeviririz ayıpsın
- 1 yıl
eline saglik 😀
- 1 yıl
Senin de bakışına 😄
- 1 yıl
güzel bakarım 🤤
- Kişilik & Karakter konusunda 548 cevap paylaştı.
1 yılDün vahşileştik boyun kemirdik ilik emçükledik 🤣
11 Yorumla- 1 yıl
belli yaramis pek bi havali geldin 😀😀
1 yılÖzellikle bazı zamanlar. İçimde törpüleme çalıştığım canavar açığa çıkıyor.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.
1 yılBu saatlerde evet shdhd
20 Yorumla
1 yılİstediğimi başkaları yüzünden alamazsam
10 YorumlaHiç vahşi olduğumu hatırlamıyorum.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 596 cevap paylaştı.
s 1 yılBelgesellerde ceylan meylan görünce ağzım sulanıyo
10 Yorumla
1 yılOo ara ara geliyorlar bana
10 Yorumla
1 yılKemik lezzetli bu arada
10 YorumlaZaman zaman evet
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
1 yılVahşi kedilere benzediğim oluyor bea..
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı. Evet hırçın ve hoyrat oluyorum bazen
10 Yorumla
1 yılee zati hep vahşiyim
10 YorumlaDamarıma basan olursa evet
10 YorumlaNormalde sakinim ama gerektiğinde beterin😅
10 Yorumla
1 yılSadece haksızlığa uğradığımda.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Hep öyleyim… Bazen sakinleşiyorum…
10 Yorumla
1 yılEvet oluyor bazenleri
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılVampir boyun olsa da kitlasak jdjdk
11 Yorumla
1 yılVahşileştim doğamı kabullendim gerekli olan buymuş
10 Yorumla
1 yılBazen , içimde var vahşileşmek
10 Yorumla
1 yılHayır minnoş uysalim ben🙄
10 YorumlaUysal biriyimdir genelde
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kafaya yastık basıp kemik kırmak
10 Yorumla
1 yılNeresi vahsilik benim için sıradan
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.
u 1 yılHer zaman vahşiyim arada insancıllaşıyorum
10 Yorumla Evet ama burada söylemeyeyim 🙈
10 YorumlaYeni bir kadın türü
16 Yorumla- 1 yıl
ben mi 😀
- 1 yıl
ben türümün tek örnegiyim ama demo asamasinda henüz 😀
- 1 yıl
yok ben teta 😀
Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı. Vahşi portakal
14 Yorumla- 1 yıl
he aşılı degil yabani aci aci 😀
- 1 yıl
😀😀 afiyet olsun
1 yılSakin ol ablacım
12 Yorumla- 1 yıl
korktun mu minnak 😀
- 1 yıl
Hmm pek sayılmaz
- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılKelle paça ye
111 Yorumla- 1 yıl
hic yemedim yemem
- 1 yıl
Kemik kemirip ilik içmekten iyidir dene derim
- 1 yıl
olmaz
- 1 yıl
Olur bak pişman olmazsın hele ki sabaha karşı gideceksin içmeye
- 1 yıl
Sarmısak koydurma hisset ağzında bıraktığı tadı aromayi
- 1 yıl
sana afiyet olsun almayim ben 😀
- 1 yıl
Bak ön yargılı olma dene bir kere ne olmuş
- 1 yıl
tamam 😀
- 1 yıl
Afiyet olsun şimdiden
- 1 yıl
sagol 😀
- 1 yıl
🍀🍀🍀🍀🍀
- Kişilik & Karakter konusunda 25,5b cevap paylaştı.
1 yılYok bea.
113 Yorumla- 1 yıl
niye bea
- 1 yıl
Vahşilik ruhuma uymayan bir davranış biçimi
- 1 yıl
seni pamuklara sarar sarmalar...😀
- 1 yıl
🙄
- 1 yıl
ya sen niye böylesin sekeri yere düsmüs minnak 😊😊
- 1 yıl
Şekerimi hiç ölçmedim, düşük mü bilmiyorum.🤔 korkarım ben parmaktan alınan kan olayından😨
- 1 yıl
sen gözünü kapat bakarim ben hic acitmam 😀
- 1 yıl
Sanki o iğne senin parmağına batacak.🙄
- 1 yıl
bisey olmaz seviyom ben igne 😀
- 1 yıl
Sen kendine batır, bana bulaştırma iğne işlerini o halde🙄
- 1 yıl
olmaz bi sana bi bana 😀
- 1 yıl
Ben iğne sevmiyim, hepsini sen al.😒
- 1 yıl
tamam 😀
- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılBen daima vahşiyim ve yahşiyim
10 Yorumla
1 yılSık sık oluyor bu ara..
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.
1 yılEvet tepem atınca gözüm döner.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılTabiki
Sen ne olunca vahşileşiyosun12 Yorumla- 1 yıl
beyin görünce 😀
Cevap sahibi1 yılBaşka
- Devamını Gör (30)
Devamını Gör(75)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer