Hiç tiktok indirmedim, hiç sigara kullanmadım, hiç dubai çikolatasına özenmedim, hiç malum partiye oy vermedim gibi. 🙄

Hiç tiktok indirmedim, hiç sigara kullanmadım, hiç dubai çikolatasına özenmedim, hiç malum partiye oy vermedim gibi. 🙄

Detaydakilerin hiçbirini yapmadım biri hariç.. bunların dışında hiç kötü dediğimiz tarzda bir insan olmadım haksız yere kimseyi kırıp vicdan azabı çekmedim.. düşüncesiz bir anne olmadım topluma zararlı bir insan olmadım bunlar benim için yeterince gurur verici şeyler..
Tiktok hiç kullanmadım.
Sigara kullanmıyorum. Dumanına kapalı alanda devamlı maruz kalırsam tıkanıyorum.
Dubai çikolatası yemedim.
(Şuradaki sorularda ikide bir cinsellikle ilgili sorular var. Yok bir naneler yedik ve terk etti gibisinden. ) Bunu yaşamadım. Büyük eksiklik olarak görenler var belli bir yaşa gelmiş olunca da bir eksiklik de görmüyorum. Sizde fazlalılık var da ne oldu yani şayet eksiklikse? Hayata kirli bir pencereden bakıp herkesi kendiniz gibi sanıp durmanız dışında katkısı nedir?
Artık konuşmuyoruz diye konuşmamış olduğumuz arkadaşlarımın ardından saçma sapan şeyler dedirtmedim.
Kimsenin torpiliyle bir iş bulup çalışmaya başlamadım. Ne yaptımsa kendim yaptım.
Birini aldatmadım.( Her türlü aldatmak… )
Hepsi de çok değerli
Teşekkür ederim
Insan yapmadiğla gurur duya bilir tabi, ama hic bilmiyorum aklima gelmiyor bisey...
Tiktok indirdim ve sacmalik olduğunu fark edip kaldirdim... Dubai Cikolatasini denedim tadini merak ettim icin... yani var yaptiklarim... Ben yaşayarak ve karar veren biriyim sanirim.
Hiç tiktok indirmedim, hiç flört uygulaması kullanmadım, popüler olan bir şeyi sırf popüler diye satın almadım ve evet malum partiye hiç oy vermedim
Cevap
30Cevap
Tiktok indirmedim, şu dubai çikolatasını özendiğimden değil sırf merakımdan yedim Allah affetsin...:)))
Hiç tik tok hesabım olmadı. Acaba açsam diye bile hiç düşünmedim..
bu devirde bakire olduğum için kendimle gurur duyuyorum
asla kötü bir insan olmadım.
Sürünün dışındayımdır her daim. Farklıdır olaylara bakış açım. Herkes tarafından linçlenip yargılanan şeylere herkes gibi bakmam ya da tam tersi herkes tarafından abartılan övülen şeylere biraz muhalif yaklaşırım ama gel gelelim bir tek Dubai çikolatasında direnmedim ama ben yediğimde böyle ünlü değildi daha. Sonradan patladı gitti ve artık çok geçti benim için aksjsjdjdjd
Atın ölümü arpadan benimki de çikolatadan olurdu zaten ancak ajajsjdkdkdkfkfkfkf
Yapanları kınamak anlamında asla söylemiyorum ama;
🔹 Alkol kullanmamak
🔹 Uyuşturucu kullanmamak
🔹 Düzenli sigara içmemek
🔹 Harama hiçbir şekilde yakın olmamak
🔹 Kimsenin namusuna göz dikmemek
🔹 Samimiyetsiz ve artniyetli biri olmamak
🔹 Paraya ve torpile yanaşmamak
🔹 Dünya malına fazla değer vermemek
🔹 Gereksiz sosyal platformlara girmemek
Hayatta birçok şey yapma fırsatım oldu ama asla birini bilerek incitmedim ya da çıkar uğruna kendi değerlerimden ödün vermedim. Bazen kolay yolu seçmek cazip geliyor; anlık bir kazanç için kendi doğrularımdan vazgeçebilirdim belki. Ama içimde bir yerde hep kendime sadık kaldım. Bu yüzden, başkalarının beklentilerine göre şekillenmeden, dürüstlüğümü koruyarak hareket etmiş olmak, yapmadığım için gurur duyduğum şeylerden biri.
Ne güzel
Bunlar bende de 😄var :
Hiç tiktok indirmedim, hiç sigara kullanmadım, hiç dubai çikolatasına özenmedim, hiç malum partiye oy vermedim gibi.
hiç sosyal medya kullanmadım vardı burayı açana kadar 😄
Kimseyi yarı yolda birakmadim
Kimseyi hor gormedim
Kimseyi aldatmadim
Alkol almadim
Sigara içmiyorum
Hırsızlık yapmadim
Kimsenin hakkina girmedim
Zina yapmadim.
Kimseyi öldürmedim
Popüler kültür etkisi hiçbir şeye özenmemek.
En iyi duruş
✌🏻😎
Hiç tik tok indirmedim
Hiç tinder indirmedim
Hiç malum partiye oy vermedim
Hiç aldatmadım.
Hiç kimsenin duygularıyla oynamadım.
Hiç birinin arkasından kötü kötü konuşmadım.
(kașmerr insanlar hariç)
Şaka mısınız? Detay beni anlatıyor. Ordaki yazılanları yapmadığım için kendimle gurur duyuyorum. Dipnot:Sevdiğim adamı hiçbir zaman üzmedim, onurunu kırmadım. Aldatmadım. En önemlisi de bu...
Valla şu ekonomik şartlarda az bir maaşımla geçinmeye çalışıyorum kimseden destek almadan oyuzden kendimle sonsuz gurur duyuyorum
Tiktok kullanmadım popüler kültür bana uymuyorsa ilgimi çekmiyor mağara adamıyım inziva hayatı yaşıyorum
sosyal medyam yok
bo bura bi yutub asla yüzümü paylaşmam gösteriş yapmam
Tiktok, alkol, uyuşturucu kullanmadım..
Hırsızlık yapmadim simdilik aklıma gelenler bunlar
Hiç sigara kullanmadım
Hiç tanışma amaçlı olan uygulamaları indirmedim
Hiç temudan alışveriş yapmadım sjsjs
Dubai çikolatası güzel ama dene 😂
Evet ya çok koyuyor o zaman ne anlamı kalıyor bilmiyorum
Uygun fiyatlı diye alıyorlar ama vergisi caydırıyor 😂
😂😂
Hırsızlık, canlıya zarar vermek, cinayet, adaletsizlik
Şimdi bir şey diyeceğim ama sonra başıma gelecek diye korkuyorum 😹.
... yapmadığım için gurur duyuyorum 😹. Boşluk bıraktım. Kader beni sınamasın.
Hiç akp oy vermedim
Hiç aldatmadım
Tanımadığım kişilerden çikolata 🍫 almadım
Hiç tiktok indirmedim
Hiç sevgili yapmadım
Hiç açık giyinmedim
Hiç alkol kullanmadim. Papci oynamadım. Aldatmadım 😅
Yediğim bir şeyi hiç paylaşma gereği duymadım
Sigara hariç aynısı kral malum partiden nefret ederim.
Tiktokta instagram da aptal ötesi videolar çekmedim o kadar çok önüme düşüyor ki reziller😂
Merhabalar Beyefendi
Hiç tiktoka girmedim,
Hiç bilerek veya istiyerek kimseyi kırmadım
Hiç alkol tüketimi yapmadım
Hiç kimse için kendimi değiştirmedim.
- Şimdiye kadar hiç kimseye hiç kötülük düşünmedim
- Hiç hırsızlık yapmadım
- Hiç kıskanmadım
- Hiçbir kızı kandırmadım
- Hiç alay etmedim küçümsemedim
ve tabiki tiktok
Tiktokta indirdim, sigarada içtim, her partiyede oy verdim, Dubai çikolatasını bulursam onuda alıcamm 🥳🥳
Hiç alkol kullanmadım sigara içmedim bar gibi mekanlara gitmedim hayatımda arkadaş konusunda hep seçici oldum az insan aldım hayatıma Ve son olarak Dubai çikolatası yok airfry yok robot süpürge bu gibi akımlara asla ozenmedim 🙂
Doğrumla yanlışımla gurur duyuyorum kendimle bu zamana kadar kolay gelmedik yani ne zor zamanlar atlattık canım kendim😂
Sigara içmediğim için gurur duyuyorum evet 😃
Malum partiye oy vermedim, hic sigara kullanmadim, hic dubai cikiletasina ozenmedim xjsj
Detaydakilerin hepsi.
Tiktok kullanmıyorum. Saçma sapan viral şeyler yapmıyorum. :)
Popüler kültürde ne varsa özenti olmadım çok şükür 🤲 //
Tiktok kullanmadım, akepeye hiç oy vermedim, popüler kültür kölesi olmadım
Yapmadıklarım değil, yapıp hatıra haneme yazdıklarım gurur kaynağım olabilir
Popüler kültür hiçbir zaman ilgimi çekmedi, rafine zevklerin insanı olmayı seviyorum.
Erkek için arkadaşımı satmadım
Pazara ajsjs
Tiktok videosu çekmedim
🤣🤣🤣 vallaha hepsini bende yapmadım
Yalan söylemedim
Hiç birisiyle yatmadan ve dolaylı yoldan tatmin etmedim
hiç sırtından vurmadım
sen haric kimseyi 😀
Popüler olan hiç bir şeyi yapmam Dubai çikolatasi mesela
Malum partiye oy vermedim.
hiç tiktok videosu çekmedim
Sigara, alkol kullanmadım..
Evlenmeden cinsellik yaşamak
Kimseye beddua etmedm
Karşı cinsin duygularıyla oynamadım çok şükür hiç.
Hiç iphoneye özenmedim.😁
İnsanın tipine varlığına değil, tamamen zekasına önem veririm.
Hiç sigara içmedim, tiktok kullanmadım.
Aferin sana
Sağol canım
Aldatmadım.
Hiç ailemi utandiracak bir şey yapmadim
Hiç estetik yaptırmadım 😄
Hiç ileri boyutta sevişmedim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?