
Misal hiç sigara içmedim, hiç tiktok kullanmadım, hiç Akp ye oy vermedim gibi :D

Misal hiç sigara içmedim, hiç tiktok kullanmadım, hiç Akp ye oy vermedim gibi :D
Tabi ki de kötülük veya karaktersizlik ya da işte bir insana ciddi zarar vermek gibi konular.. yani günümüzde aslında herkes iyi olması gerekiyor ama o kadar kötü insan var ki. bir insan kötülük yapmadığında gurur duyuyoruz bence güzel de bir özellik
Senden kötülük gelmez zaten
@bynarcos Eyvallah abi sende aynı şekilde
Kızlara ümit vermedim. Diğeri de bu ahir zamandaki gençlerin yaptıklarını yapmıyorum parayla işim yok gözüm yükseklerde değil,
insanlarla yarışmıyorum egoya tabi değilim,
gösteriş, sömürme yapmıyorum kendi ayaklarımın üstünde duruyorum.
ve en önemlisi kimsenin namusuna, avradına göz dikmiyorum cinselliğimi yayıp şöyle böyle yaptım diyip gurur yapmıyorum ve
cinsellik peşinde değilim çünkü hayat cinselden ibaret değil dinime düşkünüm ve gönlüme birisini bekliyorum:) Gurur duyuyorum kendim ile.
Şuraya bak diğer hesaptan yazdım Xper 1 :/ Kauren benim diğer hesabım, yorumuma EİC verir misin?
Yeterli olur diye düşünüyorum.. Bu liste uzayıp gider.. 😄
Hiç malum partiye oy vermedim. Hiç sosyal medya manyağı olmadım. Hiç gösteriş meraklısı da olmadım. Maddiyata hiç önem vermedim. Paraya hiç tapmadım. Hiç kimsenin kalbini kırmadım diyemem ama en azından bilerek kırmadım.😂 Hiç sevilmedim ama bunun soruyla ilgisi yok. Hiçlikten aklıma geldi. 😂
Cevap
42Cevap
Bu yaşıma kadar hiç sigara içememştim, bir kaç aydır içiyorum gibi kendimle gurur duyuyorum 45 yıl sonra sigara içtiğim için 🤣🤣🤣 Yine 42 yıl ağzıma hiç alkol sürmedim ama artık kullanıyorum bunun için de kendimle gurur duyuyorum. 45 yıl boyunca dövme ve piercingim yoktu artık var gurur duyuyorum. 🤣🤣🤣
İki yüzlülük yapmadım, kimsenin gururu ile oynamadım, kimseye iftira atmadım, kokoreç, midye, döner, iskender hiç yemedim kendimle gurur duyuyorum.
Abla, çok merak ettim. 42. yaşında ne yaşadın, hayatının değişim noktası olmuş sanki sigara alkol dövme piercing.. ergenliğe mi girdiniz...
@Kedigillerdenbiriyim hayır kayıplarım oldu. Bazı seyler sadece ergenlikte olmaz büyük kayıplar yaşayınca insan o zaman boş bir hayat yaşadığını anlıyor. Ve yapmadığı bazı şeyleri yaparak kendini bir şekilde teselli ediyor. Ve haykırıyor işte...
Daha iyi misin
Sigara içmedim
Alkol kullanmadım
Yalan yere seviyorum demedim
Ak. partiye oy verdim😃
Hani özgürdük noldu o işe ya jsjssh😃
Hiç sevgili yapmadım
Alkol ve sigara türevi kullanmadım
Pembe renk kıyafet giymedim
Tuttuğum takımı satmadım
İki yüzlülük yapmadım
Kimseye umut vermedim
Helal olsun sana
İhanet ve alkol madde kullanımı
Bende sigaradan elendim 😂
Hiç aldatmadım
Hiç keraneye gitmedim
Hiç masum birine zarar vermedim 😃
Hiç sevgili yapmadım, gururluyum : D
Detaydakiler mevcut olmakla birlikte; arkadan iş çevirmedim, kimseye iftira atmadım, kartlarımı hep açık oynadım, dürüstlükten ödün vermedim, kimseye boyun eğmedim, aldatmadım, kandırmadım, kötü ve güçlünün yanında asla yer almadım.. Alkol kullanmadım desem yalan söylemiş olurum..😃
Malum şahısa, Partisine, ve yardakçılarına hiç oy vermedim.
Hiç sevgilimi veya flörtümü aldatmadım.
Geçmişte ne isem şimdi de o oldum, kötü özelliklerim hariç değişmedim..
Kendime hep inandım.
Alkol ve sigaradan kaldım ama. :D Alkolü yılda 4-5 kere maksimum, sigara da ayda 6-7 dal belki içerim. :D
Djdjdjwjjsjdjdjekwjdj tiktok kullanmadım diyebilir miyim ımm iş için indirmiştim sonra midem bulandı ve hemen sildim. Akp hiç oy vermedim xjs örnek yazdın tabii ama oralardan gireyim dedim. Aklıma çok şey geldi de yazmasam iyi. Yaptıklarım ve yapmadıklarımla kendimle gurur duyuyorum ama işte bazen gururumu hiçe saydığım durumlar olabiliyor. Aşk işte d
Sigara içmek benim de. Çevremdeki herkes içmesine rağmen ve dene ısrarlarına rağmen hiç denemedim bile. Kendimi kutluyorum 🤝
Alkol almamak
Öpüşmekten ilerisini güvenmeden yaşamamak
İnandığım şeylerin dışına çıkmamak
Hiç kimseyi rencide etmeyecek kadar insan olmak
Sırf cinsellik için birini hayatımda tutup sevgili olmamak, insanları çıkarlarım doğrultusunda kullanmamak (Bunu yapan o kadar çok kadın ve erkek görüyorum ki ahh ahhh)
Birbirlerinden hevesini alınca tekmeyi vuruyorlar, bunun adına da sevgililik diyorlar ya totomla gülüyorum 😂 Danışıklı dövüş bunun ismi 😂 anlaşmalı gibi gibi
Bunu niye yapıyorlar diyeceksin. Egoları o kadar yüksek ki kendilerini cinsellik için kullanılan kişi olarak hissetmemek için bu tarz menfaatsel şeyleri bile sevgililik adı altında yaşıyorlar
İnsanlardan ve s.. kimsonik bencilliklerinden nefret ediyorum çünkü
Senin de dediğin gibi hiç sigara içmedim. Hiç alkol içmedim. Hiç hırsızlık yapmadım. Anneme hiç yalan söylemedim. Bu kadar
Ergen ergen hareketlerim hiç olmadı. Aileme karşı olmuştur o kadarı da olsun :D ama dışarıda çok olgun bir kızdım. Daha sonra geriye dönüp bakınca pişman olacağım hatalar yapmadım. Bunlar :)
Tabii çocukluğun bir parçası sonuçta ama ben biraz fazla ergendim sanırım o yüzden belirtme gereği duydum😂
Pişman olmayacağın hataları nasıl yapmadın? Ben hep yapıyorum tavsiye verir misin?
@apoletimebiryıldız ileriyi düşünerek olması gerek. Bilmiyorum karakter meselesi. Hata yaparak hayatı öğrenmekte güzel
ne diyeceğimi bilemedim tam olarak :) :D
Hiç aldatmadım, teşebbüs bile etmedim.
Sevmediğim kişiyi seviyormuş gibi yapmadım.
Görüşümü , duruşumu kimse yargılar diye saklamadım.
Imm bide şey akpartiye zamanında oy vermişliğim oldu 😄🙄
Çıkarlarım için arkadaşlarımı satmadım Bana yapılmış olan kötülüklerin karşılığını kötülük yaparak vermedim tiktok kullanmadım hayvanlara zarar vermedim kimseye iftira atmadım hiç yerlere çöp atmadım 😀
Hiçbir erkeğin beni kullanmasına izin vermedim. Hiçbir anlamda kullanamadılar. 💁🏻♀️
Hırsızlık yapmadım
Yapılan iyiliği asla unutmadım
Adalet duygumdan taviz vermedim
Atatürk ilke ve inkilaplarını benimsemekten bir an bile geri durmadım...
Bu yaşıma kadar hiç sigara, alkolun tadına dahi bakmadım çok da iyi yaptım.
😀😀
Sigara içmedim
Ak partiye her seçimde oy verdim
Kimseyi üzmedim aldatmadım
Kimse için kendimden ödün vermedim
Kimseye eyvallah demedim.
Şimdilik bunlar.
Hic sigara içmedim
Sevgili yapmadim (çokta gurur duymuyorum ama şimdiki sevgililikler daha çok çıkar ilişkileri aldatmalar falan )
Cinsellik yaşamadım
Hiçbir hayvana zarar vermedim.
Hiç Alkole ve sigaraya para harcamadım/ kullanmadım.
Hiç insan kayırmadım , Adalet ise herkes için adalet dedim.
TikTok, Snapchat, Tinder hiç kullanmadım.
Tiktok indirdim🚫
Sigara içmeyi denedim🚫
Hiç ahkepeye oy vermedim✅
Hiç dans edip tiktok videosu çekmedim✅
Hiç hayvanlara zarar vermedim ✅
Demek ki bana aşıksın 🙄
Kumarla işim olmadı, kimseye sadakatsiz davranmadım, kendimi rezil de vezir de edebilecek hiç bir sosyal platformda paylaşımda bulunmadım ve bende hiç oyumu Akp’ye vermedim 🫡
Ben kumar oynadım :(
Kumar oynamamış olabilirim ama hiç hata yapmadığım anlamına gelmiyor. Olabilir, önemli olan erkenden yönünü değiştirmek ve ders çıkartmak. Hatalar bizim için !
Sigara, alkol, madde gibi kötü alışkanlıklarım olmadı
Kimseyi aldatmadım
Akpye oy vermedim
Kötü biri olmadım
Yeterli bence 😂
Hiç içki içmedim sigara kullanmadım TikTok kullanmadım ve sırf çevrem var demek için gereksiz insanları hayatımda bulundurmadım
Ben hiç sigara içmedim hiç bugüne kadar babamı annemi üzmedim hiç arkadaşlarımdan dedikodu yapmadım hiç arkadaşlarımın kuyusunu kazmadım
Sigara içmedim , alkol kullanmadım , tiktok kullanmadım , oy da vermedim , sevgilimi aldatmadım vs.😄
Hic sigara icmedim, hic AKP ye sempati duymadim, hic pisman olacagim buyuk hatalar yapmadim.
Hiçbir zaman bir erkek beni sevsin diye bazı teyzeler gibi gidip para yedirmedim 😂
Çok var :D
Arkadaşın falan çıkar şimdi gerek yok 😂
Akp konusunda kendime madalya bile takarım 😂😂🖐️🖐️🖐️🖐️💐✨
🤜🤛
CHP ye oy vermedim. Hiç bir sevgilimi aldatmadım
Hiç birini aldatmadım.
Hiç alkol almadım.
Hiç akpye oy vermedim.
Hiç tiktok kullanıp hediye atmadım kimseye gurur duyuyorum kendimle zeka seviyesi ortalamanın altında olan tiktok hediye dilencilerine alın terimle aldığım parayı atmak çok saçma olurdu gurur duyuyorum kendimle 😌
bu sure zarfında gote sahip olduk evellallah bununla gurur duyuyorum 😎
acik acik soyleuemem ayiB 😔
Akpye hiç oy vermedim onun dışındaki bütün yanlış şeyleri yaptım galiba nxmxj
Lens takmadım, uzun tırnak takmadım , Asko kusko olmadım bu yeterli bence :D
Hiç tik tok kullanmadım ve Hiç AKP'ye oy vermedim :) :)
sağol :)
Evlenmedim, gurur duyuyorum
Yukarıda sıralanan listenin tamamını yaptım
Tabiki hep sınavım olan biriyle yatmak bununla gurur duyuyorum her olayım da da kendimi bozmadım şeytana uymadım zaten de kurtarıldım sonra hep kurtuldum çünkü dediğim gibi sezgilerim çok kuvvetlidir o göz temasları doğru değildir
Hiç anneme uçan tekme atmadığım için kendimle gurur duyuyorum
Evlilik olmadan cinsellik yaşamak, harama el sürmek, içki alkol tüketmek bunların hiçbirini yapmadım
Sigara ve alkol kullanmadım
Hiç bir zaman ergen ergen hareketlerde bulunmadım
Yaşıtlarımı uyucam diye saçma sapan ortalamalarda bulunmadım
Hiç alkol kullanmadım, kimseye ihanet etmedim, bilerek asla kimseyi incitmedim, ak parti bitirdi bizi.
Hic sosyal medya kullanmadım..
Hic kimseyi üzmedim...
Hic yalan söylemedim...
Hic ihanet etmedim..
Hic arkadan vurmadım...
Hic sigara icmedim..
Hic alkol kullanmadım...
Sigara içmedim
aldatmadım
tiktok kullanmadım yüklemedim
survivor izlemedim
Arkadaşımın sevgilisine arkadaş ayağına yürümedim
Hiç CHP ve işbirlikçilerine oy vermedim. Gurur duyuyorum kendimle. Yoruma kapatayım da, kendilerinden olmayanlara tahammül edemeyen kemalistler gelip kusmasin...
Ne yaşanılanların, ne de birinin beni değiştirmesine izin vermedim, kendim kalabildim, etki altında kalmam.. kazandığım her şey için, var olan kişiliğim için sadece kendime borcluyum
Hiç sigara ve alkol kullanmadım
Enerji içeceği hiç içmedim
Hiç kelle paça , iskembe, kokoreç, bağırsak🤮 midye ve salam, sucuk gibi benzeri şeyler yemedim.
Hiç kimseden para almadım çocukluğumu saymazsak. çocukluğumdan beri 11 yaşımdan itibaren hep kendim çalıştım
Bile isteye hiç kimseye zarar vermedim
Hiç CHP ye oy vermedim😂
Alkol kullanmadım
Sigara içmedim
Kumar oynamadım
10 kişiyi aynı anda yürütmedim
Kimseye fiziksel şiddet uygulamadım
TikTok kullanmadım
İftira atmadım
Hayvanlara zarar vermedim
Sigara içmedin alkol almadım evet malum partiye oy vermedim yalaka olmadım tamah etmedim yalancı değilim kimseyı aldatmadım ooo bır sürü ben hıc yaşamamısım sankiii😀
Hiç alkol kullanmadım, kumar oynamadım, zina hırsızlık yapmadim, balik tavuk süt kokoreç vs gibi şeyler yemedim 😄
kimse için kendimden vazgeçmedim
Olması gereken gibi
Tiktok kullanmamak
Akpye oy vermemek
Pavyona gitmemekte sayılırsa o.
Çok şey var... Paraya karakterimi şerefimi satmadım çok şükür
Ben hayatımda yanlış bir şey yapmadım hiç bu yüzden kendimle gurur duyuyorum ya da benim için yanlış olanıda diyebiliriz
Sigara içmemek. Sırf arkadaşlara yaranacağım diye lise çağın da belli başlı kuralların dışına çıkmamam
üçte üç yaptın dostum
aynı şeyleri bemde yapmadım
ama bunları olması gerektiği için yapmadım
gurur duyacak bişey olduğunu düşünmedim hiç
biz iyi bişey yapmıyoruz
onlar kötü bişey yapıyor 😊
Özür dilememek. Eğer yanlış bir şey yapıyorsam ve özür dilemeseydim karakterimde sorunlar olurdu.
Asla zamana ayak uydurmadim ne manevi olarak ne maddiyati önde tutarak nede görselliğimi müdahalelerle değiştirerek.
😃 Üçü ben de de var.
Ayıpsın ama Bana ne hacet. Senin faturaları hesabı KS ödüyor diye sanıyordu herkes …
KS yi vefaya davet ediyorum 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?