Yer yer sinir krizi geçirmeli, yer yer tutku, yer yer tatlı şirinliklerle dolu 🧚🏼♀️😂 daha ne olsun

Yer yer sinir krizi geçirmeli, yer yer tutku, yer yer tatlı şirinliklerle dolu 🧚🏼♀️😂 daha ne olsun

Bana uyan, benimle anlaşan, çok mutlu olursun o kadar söylüyorum. Yeter ki bana değer versin, bana o değeri hissettirirsin. O bana bir gelirse ben onu o zaman bin giderim. Onun için elimden gelen her şeyi yaparım. Bu kişi arkadaşım bile olsa mutlu olması için elden geleni yaptığım gibi mutlu olması beni mutlu eder. Onun için kendimden ödün bile verebilirim. Ama yeter ki dediğim gibi değer ve kıymet bilsin. Aklına gelmeyecek şeyler yaparım onun için. Küçük sürprizler mutlu edecek bir şeyler. Ama o bir giderse ben de bin giderim geri. Nasıl hareket ediyorsa ona göre hareket ederim. İnsanlar ne hak ediyorsa onu veririm.
İşte adam gıbı adam 🥰 cansın
Teşekkür ederim kardiş 🌹
kendi kabilesini kurmak isteyen, eski kafalı bir kızılderiliyim. kuzey karolina, arkansas ya da missouride, bir cherokee kabilesinde doğmadım. siouxlar ya da chayenneler ile akraba değilim, ama kendimi ait hissettiğim insanlar onlar. 21. yüzyılda, hala insanlıktan umudumu kesmiş değilim, doğayla iç içe, huzurlu bir hayat kurmak istiyorum.
şehirlerden, mesailerden, koşuşturmadan, aptalca kaygılardan, kalabalıklardan, aşırı doz televizyondan zehirlenmiş insanlardan bıktım.
bu yaşam biçimimizde, erdemli olmaya yer yok. kendimize, ailemize, ve inançlarımıza vakit ayıramıyoruz. birbirimize güvenimiz, itimadımız yok. bu şehirlerden uzakta, bir ovada, vadide, insanca yaşama imkanımız var.
gereksiz, hatta çıldırasıya kalabalık yaşıyoruz. popülasyon fazla, imkanlar kısıtlı, insanlar aç gözlü, birbirimize tecavüz edip öldürüyoruz. üst üste istiflenmiş, balık yığını gibi yaşayıp, birbirimize dayamanın ahlaksızlığı üzerine palavralar sıkıyoruz. denizde yüzüp ıslanmamak mümkün değil.
en son ne zaman, toprağa ayak bastığını unutan, insanlarla dolu şehirler. çocuklarımız kuvözlerde doğuyor. gelecek vadeden bir burjuvanın, bilmesi gerektiği kadarı için, okullara teslim ediyoruz onları. sokakta, toprakta değil, büyükşehir belediyeciliği rant anlayışının ürünleri, sentetik parklardaki, rahatsız edici salıncaklar ve hiç heyeceanlı olmayan ya tahterevallilerde eğleniyorlar. bir kaç yıl sonra, google çağının, android kuşağı diye anılacak bir nesil yetiştiriyoruz.
Çadırım, kadınım, atım ve onurum yaşamak için yeterli olurdu.
İş sıkıntısı yaşamaz
Neden
Hımm iyiymiş. Meslek nedir
Bende inşaat sektöründeyim. Şantıye severim 😄
Hayır. Teknik çizim yapıyorum
😂😂 nedenmiş kesınız efendim seramıklerı parça parça uğraşasın usta. Saka bir yana hakkıısnız ama bır yere vermek gerekiyor banyo WC en uygunu
Herseye gülüp gecebiliyorum 😎😎
Ufacik seylerden bile mutlu olup illaki gülümseten bisiler bulabiliyorum 😬🙃 o yuzden etrafimdaki insanlar da hep mutlu insanlar oluyor 🥰🥰😇
Eğlenceli hatun 🥰
Hehe takil bana hayatini yasa bebeem 😉🤪😎😎
Eic icin tesekkurler canım 🙏😇🥰😘
Rica ederim 🥰🧚🏼♀️
Cevap
27Cevap
ben olmanın güzel bir yanı yok kimse hayatımı yaşamasın Allah da yaşatmasın kimseye
Öyle deme be barış 🙄
peki 🌸 teşekkürler
🥰✌🏻
Bana göre "ben" olmanın en güzel yanı, her durumda kendi ayaklarımın üzerinde durabilmem ve içimden gelen sesi dinleyebilmemdir. Hayatın tüm iniş çıkışlarında güçlü kalmak ve kendi kendimin en iyi dostu olmak, bana güven veriyor. Kolay pes etmeyen, ne hissettiğini saklamayan ve dürüst olmaktan çekinmeyen bir yapım var. İnsanlar gelip geçer ama kendimle olan bağım hep kalıcı. Kendimi tanımlamak gerekirse; kararlı, sağlam ve gerektiğinde her şeyi tek başıma üstlenebilecek biri olarak görürüm. Dışarıdan soğukkanlı gibi görünsem de aslında içten içe samimi ve dürüstüm.
Doğallığı insanı olduğu gibi kabul eden, saygının hoşgörünün kendi etrafıma pozitif ve iyilik yaymasını, temel amacın insanın mutlu olabilmesinden yana olan biri... sohbetimin içinde nezaket ve hoşgörü barındırmam gerekiyor... böyle karşıladığım için, böyle gelmelerinden yanayım...
Ben ne isem karşımdaki o olsun diyorsun yani. Güzel
ilişkilerideki en önemli şeyden biri uyum ve doğru iletişim...

Ben susuyorum analizim konuşsun 😃
Nasıl baktın buna bende bakayım
Sen beni cok cevapsız bıraktın yorumsuz bıraktın sen bakma 💔
🙄
😔
Soyisim söyle senikine de bakam
Sen nerden yaptın link at ben bakarım
Bende bilmek istiyom sen göstermezsin ki normalde cevap vermeye tenezzül etmeyen iki ayaklı bi varlıksın
🙄😒.
Gözlerin bile hep yükseklerde ya baksana 2 dir şu ifadeyi atıyorsun
vicdan ve merhamet sahibi biri pek cok kisi gibi sıradan biri pek bi albenimiz yok yani belki biraz umursamaz biraz neseli onlarda olmasa huysuz aksi cekilmez biri
Yok kabul etmiyorum harıka müthiş çıtır çıtır 😘😘
tesekkur ederim güzellik 😘😀
Modum düşürüldüyse güzel hiç bir yanım yok ama tam tersi olduğunda gerçekten de renkliyimdir zamanın su gibi aktığını söyleyenler yalancı değilse akıcı ve akılcıyım...
Evet tanığım kadarıyla oylesın renkli ve eğlenceli
keyifli rahat adamım eğlenceli ve komiğim 😂😂birde benimle biyere gidiyorsanız veya evime misafirliğe geliyorsanız asla para harcamazsınız 😎😎
Güzelmiş
Öveyim mi azıcık 😜
Tanımıyorum ki seni. Ama evet eğlenceli ve konuşkan bırıısn. Müthiş mükemmel sana 10
Saol ✌🏻
U dönüşü 😂😂
Taniyana sormak lazim beni benden daha iyi bilenlere☺️
Ahanda benim o , sorun soylimm 🙃🥰
@wkertenkele @wkertenkele hahahaha
@wkertenkele neymiş neymiş 🤭😂
@wkertenkele 🤗🤗🤗 sende kiz cimcime iyi ki varsin
@wkertenkele 😂😂😂
Karşıdan bakınca elimin tersi ile yapıştıracak gibiyim. Lakin içim pamuk dışım serseri.
😂😂
😒😳🙄.
Sakin kalabilen insanları çok önemsemeyen kendini yormayan yalnızlıktan keyif alan vs
Kendını yormayan kısmı hoş😀
Deliyim, umursamazım. Gidene üzüldüğümü belli etmem. Kendimi onarmam da birkaç günümü alır. Sonra tamamen ruhum özgür olur, acıdan eser kalmaz. Dram sevmem, dramatik görüntüler vermem.
Beni alan yaşadı.. Yeter ki bana adansın, gerisi bende..
Oldumu söyle olucak zaten😎
Ben olmanın güzel yanı güçlü olmam ve kimse de benim kadar olamaz acılardan ders çıkartıp oturaklı disiplinli olamaz şu devirde bence
Kısa ve öz olsun; tanımak isteyen bir şekilde tanıyor zaten yok şöyleyim yok böyleyim demeye gerek yok
Ekşiyle tatlının bir arada olması gibi. Çok öfkeliyken kahkaha atabilmek, gülerken ağlamak gibi. Ekşi yüz desem yeterli aslında
Ben olmam yeter tanima gerek yok tanimlar yersiz olur
Güçlü empatı yetenegım var ama biraz sinirliyim. Hemen parlar hemen sönerim. Iyı niyetlıyım ama bıraz tembellık de var. Yüzü güleç ve şirinim 🥰
Herşeyde illa gülünecek birşeyler bulmak, normal bir özellik değil yani😂
Pozıtıf bakmak kolay değil tabii
Merhametli olmam Lanet olsun içimdeki insan sevgisine
Ben her dakikası ayrı bir olmayan ama sadakatli şefkatli ve deli oam
sıradan biriyiz abartılacak bir şey yok
Güvenılır ve sözünün adamı
Eyvallah sağolasın
Deli taraflarım var bunları çok seviyorlar
Deli dolu olmak enerjısı yüksek olmak ıyıdır
😜aynen
Çözümcü ve değerbilirliğim elbette ki hakedene.
eğlenceliyim bence : )
Neşem ve enerjim
Eylemceli ve keyifli biri olmam
Dost olursan çocuk oluruz 😂
Olduğum gibi dürüst olmam
Hayalperest müzik ve şiir seven biriyim
Neşem hiç gitmiyor 😂
İnsanlardan övgü dolu sözler işitmek.
Mütüşüm
Sen mütüşden daha mütüşsün 😛
Yiaa 🤧
Bırdaha önden peçete uzatıcam sana müloo
Peçeten yoksa kolunla da silerimki 😌
😂deli ya
Eğlenceli
✌🏻güzel
☺️☺️
Issız adam ☺️
Issız değilim. Arkadaşlarım, ailem, çevrem var ama aşk meşk aramıyorum istemiyorum
Çokta gereklı değil zaten
Bence de sen de öyle yalnızsın benim gibi ama ıssız değilsindir
Ben rahatım bozulmasın başım ağrımasın diye aşık olmuyorum 😃 akıllandım
Ben de öyle işte. Çekemem kimsenin nazını artık 37 yaşıma yaklaştım yeter
Bır süre sonra insan sadece durmak istiyor. O evre bu
Bence de öyle. Bi yaştan sonra daha yalın bir hayat istiyor insan
Ben olduğum için
✌🏻harika
Deli doluyum eglencelıyım superım galiba
Güzel yanı kimseyi takmamak
Sezgilerim diye düşünüyorum
Sadece kendine benzemek
Hicbiseyi takmam kafama
İnsanları yönetmeyi seven, yol gösterici, rehber.
Öyle bir yanım yok maalesef
Umursamadan yaşamak
Keyifli bir yanı yok
merhametlı ve savaşcıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?