Az önce babama kargo geldi. O kargoyu 4 gündür bekliyoruz. Daha doğrusu ben bekliyordum çünkü diken üstündeydim. Kargonun geleceği anı kafamda defalarca kurdum planlar falan yaptım. O kadar gün gelmedi en hazırlıksız anımda geldi. Hemde 2 parça olarak. Adamcağıza 1200 uzatıyorum abla bu sadece 250 diyor. O an anksiyetem nüksetti resmen beynim durdu özür dileyip durdum rezil oldum. Parayı bozamadı üstüne beklettim adamı. Tam kurtuldum derken ikinci parçayla geri geldi ağlayacak durumdayken bir daha tetiklendim. Parayı denkleştirelim diye arkadaşını çağırdı etti diyene kadar elim ayağım titredi nefes alamaz hale geldim. En sonunda gittiler elimde iki kargoyla oturdum ağladım.
Hayatım berbat bir hale geldi. Şu basit an bile cehennem oldu bana. Nefret ediyorum kendimden. 24 yaşımda çektiğim şeye bakın rezillikten başka bir şey değil. Bu lanet yüzünden ne üniyi bitirebildim ne işe girebildim hiçbir şey yapamıyorum. Çok yoruldum.
Hayatım berbat bir hale geldi. Şu basit an bile cehennem oldu bana. Nefret ediyorum kendimden. 24 yaşımda çektiğim şeye bakın rezillikten başka bir şey değil. Bu lanet yüzünden ne üniyi bitirebildim ne işe girebildim hiçbir şey yapamıyorum. Çok yoruldum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer