Şu an çok kötüyüm konuşacak kimsem yok, daha doğrusu dinleyecek kimse yok. Ne acı bu durum dimi?

23 yaşımda kocaman kızım ama sevgisiz büyüyen ruhum artık bana zarar vermeye başlıyor.

Şu an çok kötüyüm konuşacak kimsem yok, daha doğrusu dinleyecek kimse yok. Ne acı bu durum dimi?
Cevapla