Yalnızım üzgünüm ve şu an konuşacak kimsem yok?

İyi geceler herkese. Çok kötüyüm. Eskiden teselli veren her şey şimdi onu bile yapamıyor. Yapayalnızım. Lütfen sadece sohbet edelim. Şu mutlu insanlar sizlerde yazın birşeyler. Gerçekten şevkat denen o şeye çok ihtiyacım var. Kısacası yardım edin. Bir şey deyin.
Güncellemeler
+1 yıl
Evet arkadaşlar. Sizleri tanımıyorum ama bana öğrettiğiniz, hatırlattığınız şeyler için, bana gecenin bu saatinde vakit ayırdığınız, hala güzel yüreklere sahip insanların var olduğu gösterdiğiniz için, özelime saygı gösterdiğiniz ve yalnız olmadığımı hissettirdiğiniz için ayrıca içimde güzel hisler olmasını sağladığınız için hepinize çok teşekkür ederim. Allah yardımcımız olsun ve gerçekten mutlu olmayı hakeden insanlar mutlu olsun ya. İyi geceler herkese :)
Yalnızım üzgünüm ve şu an konuşacak kimsem yok?
Cevapla