Çok kötüyüm ve anlatacak bir arkadaşım bile yok, dinleyecek kimse var mı?

Annem de kardeşim de hasta. Tamam onları hasta görüp ciddiye almamaya çalışıyorum ama Allah bi kurtarıcı vermiyor. Erkek kardeşimi anlatayım mesela her an yanıma gelir, küs olduğum halde her an yanıma gelir ve yanıma gelen o değilmiş gibi bi de küfürler eder bu tam bi ezik değil mi? Şimdi küçük kız kardeşimle oturuyoduk ezik erkek kardeşim aniden odamın kapısını açıp yüzüme muz fırlattı tokat gibi (umarım buna gülecek karaktersizler çıkmaz şimdi). Ve annem hiçbir şey yapmadı, hatta erkek kardeşime orayı temizlemesini bile söylemedi. Annemin rezilliğini anlatmaya başlasam hiç bitmez. Mesela 2 haftadır evde yoktu dün geldi gelmeden kardeşim yine baş belalığı yapıp beni zorlayıp telefonumdan anneni aradı ne zaman geleceksin dedi annem de şöyle dedi “O evden de o adi kızdan da tiksindim. O adi, adi evlat değil bi pislik. O adinin suratını görmek istemiyorum.”
Şimdi söyleyin annem ve kardeşim hasta değiller mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Bunu bile okuyup da bir şey yazmayacak kadar fesat kimsenin iyiliğini istemeyen insanlar var…
Güncellemeler
+1 yıl
Annem şimdi de psikiyatristten randevu almam için zorluyor arkadaşlar Allah aşkına biriniz bi şey söyleyin lütfen intihar mı edeyim ben bu yalnızlıkta
Çok kötüyüm ve anlatacak bir arkadaşım bile yok, dinleyecek kimse var mı?
Cevapla