Ait hissetmediğiniz yerlerle savaşınız bitti mi?

Bitmedi...
Şu hayatta bir süredir en çok neyi istiyorum biliyor musunuz
Bulunduğum yerden bir adım farklı bir evreye geçmek.
Son 4 yıldır bunun için uğraşıyorum. Çok istediğim mutlulukları izlemek kötü hissettiriyor.. Ya da bazen bakıyorsunuz etrafınızda ait hissettiğiniz kimse yok aslında çok hakediyorsunuz ama yok Belki o an hayata dair motivasyonunuz düşmesin diye gülüyorsunuz o kişilere ama ait hissettiğiniz yer bambaşka
Yine de umutluyum.💫
Ait hissetmediğiniz yerlerle savaşınız bitti mi?
Ait hissetmediğiniz yerlerle savaşınız bitti mi?
Cevapla