Sanırım artık savaşın sonuna geldim, siz neredesiniz?

Aynaya baktığımda uzun zaman sonra ilk defa kendimi güzel buldum kusurlarımı görmek yerine güzelliğimin farkına vardım en son 5-6 yaşındayken aynı şekilde hissetmiştim

Artık kötü hissettiğimde kendime zarar vermeye değil kendimi iyi hissettirmeye başladım bir çay demliyor ve müzik dinliyorum artık kendime vurmuyor kesmiyor ya da yakmıyorum

Artık diyet kafasından kurtuldum günlük kalorileri hesaplamayı bıraktım

Gün ışığından kaçmıyorum artık perdelerimi açıp yeni güne mutlulukla merhaba diyebiliyorum

Benim savaşım uzun sürdü ama sonunda başardığım için ben ve küçük benliğim birbirimizle gurur duyuyoruz

Sonunda kendimi sevebiliyorum ! Ne güzel bir duygu
Güncellemeler
+1 yıl
Ve artık her günün iyi olmasını beklemiyorum 🤍 insanız ve yaşamaya çalışıyoruz kötü günlerimiz olabilir önemli olan takılı kalmamak
Sanırım artık savaşın sonuna geldim, siz neredesiniz?
Cevapla