Güncellemeler
+1 yıl
Ve artık her günün iyi olmasını beklemiyorum 🤍 insanız ve yaşamaya çalışıyoruz kötü günlerimiz olabilir önemli olan takılı kalmamak
Ben her zaman aynaya baktığımda kendimi güzel görüyordum ama hala öfke problemim devam ediyor öfkelendiğim zaman kendime değil genelde çevreme zarar veriyorum ve keşke fiziksel olsa diyorum. Bunun haricinde çok depresif bir hayat yaşıyorum her an her yerde tribe girmeye hazır bekliyor gibiyim.
Cevap
2Cevap
Savaşın sonuna gelmiş olamazsın. Sigarayı bırakan kişi tam bırakmış olamaz. Sigarayı kafasında tam bitirmiş olamaz. Hep mücadele içinde olmalı.
Çok haklısın! O halde en zor bölümü atlattık demek daha doğru olur
Bravo enerjik kadına bravo şakasız bravo bu arada
Teşekkür ederim 🤍 hiçbir şey imkansız değildir
Ben daha başaramadım onu.🤦
Başarabileceğine inanıyorum
Sevindim senin adina
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?