Ait olmadığınız yerlerde savaşınızı bitirdiniz mi?

Ağlıyordum biraz canım sıkkın sonra karşıma "ait olmadığı yerlerle savaşını bitiren herkes, yalnızlığın ne büyük bir hazine olduğunun bilincindedir." yazan bir video çıktı ve bırakmak çok daha rahat hissettirdi. Üzüyor mu evet ama en azından biraz rahatladım.

Ait olmadığınız yerlerde savaşınızı bitirdiniz mi?
Cevapla