• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Bir insana değer vermek onun hatalarını görmezden gelmeye sebep olur mu?

Biscolatagirl
Biscolatagirl Takip Et
FenomenMaster Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1120
Yapay Zekaya Sor
Bir insana değer vermek onun hatalarını görmezden gelmeye sebep olur mu?

#Biscolata🍫

Bir insana değer vermek onun hatalarını görmezden gelmeye sebep olur mu?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
31 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • oɿƚꙅɘɒm
    oɿƚꙅɘɒm Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Bu kolay cevap verilebilecek bir soru değil. Değer vermek, karşıdan aldığımız sevgi ve ilgi ile doğru orantılı aynı zamanda içimizde ona karşı uyanan duyguların yoğunluğu ile de yakından alakalıdır.

    Hataları veya hatalarımız kısmına geldigimzde ise, bazen bazı şeyleri unutabilir, uyarmamıza rağmen kendi nefsine yenik düşüp hata yapabilir, eğer doygun bir aileden gelmemişse aç gözlülük yapabilir, bencil olabilir, eski aşkını hala yad ettiği günler olabilir v. s.

    Eğer bu durumları idare edecek, görmezden gelecek bir kişi olursak veya sırf gözünden düşmemek için buna katlanırsak, inanın daha büyük hatalara yol açmaktan başka hiç bir şeye yaramaz.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • StrongerLion
    StrongerLion Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Birini sevince küçük hataları görmezden geliyorsun ki, dara düşürmemek için ilişkiyi. Küçük kusurlar görmezden gelinse bile yinede kat kat arttırmaya izin vermemek gerek. Bir yerden sonra suistimale açılan bir kapıya dönüşebilir.

    Sevmek başlı başına bir değer zaten. Lakin büyük hata var ise, ilişkinin üzerine çizik atılması gerekir.

    Ayrıca insanlara değer yerine saygı verin. Karşılığında saygı almazsanız üzülmezsiniz. Çünkü değer verdiğiniz insan, size ihanet etmek için hazır olsa bekliyordur.

    1
    5 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Çok haklı yorum✌🏻

      Yorumla
    • StrongerLion
      StrongerLion
      1 yıl

      Onay verdiysen tamamdır bencede bu yorum:)

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Evet güzel yorumladın✌🏻

      Yorumla
    • StrongerLion
      StrongerLion
      1 yıl

      Teşekkür ediyorum..

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Rica ederimm.

      Yorumla
  • bsrtpl
    bsrtpl Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 20
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    ya aslında çoğu zaman evet bu şekilde oluyor Bir insana değer verdiğin zaman onun hatalarını pek fazla önemsemiyorsun ama değer vermediğin zaman zaten direkt otomatik olarak gözüne batıyor O hataları
    aslında bu çok yanlış bir şey yani değer versen bile hataları göz önünde bulundurman gerekiyor her zaman eğer göz önünde bulundurmazsan o kişi daha çok hata yapmaya meyilli oluyor

    1
    0 Yorumla
  • BirPeriKızıı
    BirPeriKızıı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    1 yıl

    Hayır olmaz, ufak tefek hatalarsa bir nebze ama büyük hatalar kabul edilmez.

    4
    3 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      👌🏻🌸

      Yorumla
    • BirPeriKızıı
      BirPeriKızıı
      1 yıl

      Teşekkür ederimm🩷

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Rica ederim perim🌸

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

37

Cevap

44

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Evet ben sevdiğim insana değer verdiğim de onun hatalarını da görmezden geliyorum ama görmezden gelinmeyecek hatalar da vardır

    3
    0 Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Bir yere kadar ever gelir ama bir süre sonra artık o hataları gözüne çarpmaya başlar

    1
    2 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Kesinliklee günaydın bu arada💙

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      Günaydın canım 🌺❤️

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    1 yıl

    Evet, başka bir sebep göremiyorum. Birine değer veriyorsan, senin için önemli biri haline gelmiştir ve tabii ki her hatasına takılmazsın.

    1
    0 Yorumla
  • GirişimBilişim
    GirişimBilişim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39 , eic 100%
    1 yıl

    Değer verilen insanlar en ummadığımız anda bize en ağır ihanetleri yanlışları yapıyor maalesef ve bizim buna izin vermemizin tek sebebi zaten değer verip önemsememiz sevip el üstünde tutamamız değer verip güvenmemiz ne yazık ki insanoğlunun yaradılışında ihanet ve nankörlük olduğu için hazin son kaçınılmaz oluyor derler ya insana en büyük zararı kendisi verir biz değer verip sevip güvenerek zaten zeminini hazırlıyoruz hataları görmüyor gördüklerimizi görmezden geliyoruz karşımızdaki sevgiden değerden anlamadığı için artık canım aptal saf muamelesi yapmaya başlıyor aslında biz onun gözünde seven değer veren değil kullandığı sömürdüğü bir aptal olarak görümdüğümüz için bize olan sevgisini bile bitiriyor yani vere bilinecek değer sevgiyi bence bir hayvana verelim çünkü hayvan nankörlük ihanet edip sonda dalga geçerek uzaklaşmıyor karşınızda bir insan varsa gerçekten herşeyi bekleyin tanıyorum yapmaz etmez diye ikileme bile düşmeyin saygılar

    1
    0 Yorumla
  • ruhumunışığı
    ruhumunışığı Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Nedense bu bekleniyor. Birine iyi davranıp değer veriyorsan her hatasına susup birine zulmetse bile yanında olup haklısın dememiz bekleniyor. Neden? Ben neden böyle bir şey isteyip birinden bunu beklemiyorum veya bekleyemiyorum? Güven sorunu olan, kendisinden kaçan insanlar diye yorumladım bu kişileri.

    1
    0 Yorumla
  • ZorundamıyımEfsane
    ZorundamıyımEfsane Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl

    Evet olur. O insanın yaptığı hiçbir şey umursamaz yaptığı herşeyi haklı bulursun. Çünkü senin etrafında ondan başkası yoktur. Başkasını düşünmezsin. Yaptığı yanlış olsa bile sana o yanlışı görmüyorsun ki. Senin için varsa yoksa o doğru, o haklı, o güvenilir.

    1
    0 Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    1 yıl

    Aksine ben değer verdiğim insanların hatalarını daha bariz bir şekilde görürüm. Bir yanım onları mükemmelleştirmeye çalışırken diğer yanım da al bir de bunları gör der.

    1
    0 Yorumla
  • helene1
    helene1 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    1 yıl

    Birine değer verdiğimde bazı konularda daha esnek olsam da bazı hatalar görmezden gelinmemeli. Özellikle bilinçli olarak yapılanlar.

    1
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 38
    1 yıl

    Buna ancak körlük denir. Bu kadar kendini kaybetmemeli insan.

    2
    0 Yorumla
  • İkide1
    İkide1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 95%
    1 yıl

    Ben sevmeyi ameliyat gibi görüyorum. Hatalarını, kusurlarını görüyorsun ve onları onarıp, yok ediyorsun. Ortaya kusursuz bir iş cikarmak için çabalıyorsun. Bu sırada iyi niyeti suistimale açık etmemek gerek.

    1
    0 Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Şimdi bu hataya da bağlı zaten sen emin ol basit küçük şeyleri hata olarak görmüyorsun zaten otomatik men görmemezlikten geliyorsun ama bazı hatalar var bunlar affedilecek şeyler değil onun için her hata affedilmez

    1
    0 Yorumla
  • ZzAllalone
    ZzAllalone Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 101%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 824 cevap paylaştı.

    maalesef insan gerçekten sevdiği birinin hatalarına kör ve sağır oluyor. Bir umut diyorsunuz, seviyorum buna değer diyorsunuz ama o hatalar sizin sevginizi sömürmekten başka bir işe yaramıyor.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Değer vermek çok şeyi çözer hataları da … görmezden gelmeye gerek kalmaz…

    1
    0 Yorumla
  • Denizce2023
    Denizce2023 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 98%
    1 yıl

    Hayır olmaz. Olmamalı. Dost acı söyler diye bir laf var. Sevdiğimiz değer verdiğimiz birini yanlışını görünce kibarca uyarmaliyiz ki daha büyük yanlışlara düşmesin. Saygı çerçevesinde tabii.

    1
    0 Yorumla
  • DorothyBabe
    DorothyBabe Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6b cevap paylaştı.

    Muhakkak oluyor. Kim ne derse desin nerdeyse herkes birilerinin hatalarını görmezden geliyor. Zaten bazen de görmezden gelmek gerek. Tabii ki bu durum karşılıklıysa.

    1
    0 Yorumla
  • Dark_Scourge u
    Dark_Scourge Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Ufak tefek şeyler gözden kacsa da genel olarak büyük yanlışlar görmezden gelinemez. Hatta küçük hatalar bile üst üste ve çok olursa gormezden gelinemez

    1
    0 Yorumla
  • Asil-Bey
    Asil-Bey Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    İnsan çoğu zaman değer verdiği insanları gördüğü gibi değil görmek istediği gibi görür. Bir zaman sonra gözleri açılır ama iş işten geçmiş olur.

    1
    0 Yorumla
  • aragorn
    aragorn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46 , eic 94%
    1 yıl

    o kişiye değer verdiğinizi gösterir mi bilmiyorum ama kendinize değer vermediğinizi gösterir kesin. ayrıca hataları görmezden gelmek, o hatalar size yapıldığında hakettiğiniz anlamına gelir.

    1
    0 Yorumla
  • MassiiveStrokee
    MassiiveStrokee Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 99%
    1 yıl

    Evet insan psikolojisi gereği inanmak istediğine inanır o kişi bizi kandırıyor olsa bile seviyordur deyip hatalara göz yumarız gerçeklere inanmak acıtır bazen

    1
    0 Yorumla
  • Alc_yone
    Alc_yone Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Bir süre için evet.. Ama kendine değer veren ve farkındalığı yüksek bir insan isen sınırlarını koruyup mesafe alırsın..

    2
    0 Yorumla
  • kremalıfincanbüreği
    kremalıfincanbüreği Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 98%
    1 yıl

    Evet o sebeple haddinden fazla değer yüklemeyin, günün sonunda kendinizden bir şeyleri eksiltiyorsunuz.

    1
    0 Yorumla
  • Gizemli_-Adam
    Gizemli_-Adam Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 97%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 314 cevap paylaştı.

    İlk zamanlar evet maalesef kötü tarafı daha sonra bu hatalar fazlasıyla göze batmaya başlıyor.

    1
    0 Yorumla
  • _ALCHERA_
    _ALCHERA_ Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Çoğu zaman bu hataya düşüyoruz ama bu şekilde aslında sevdiğimiz insana kötülük yapıyoruz uygun bir dille uyarmak şart.

    1
    0 Yorumla
  • yeterhayeterhayat
    yeterhayeterhayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 67%
    1 yıl

    Toz konduramamak deriz genelde. Ufak tefek hatalar olunca yok canım öyle yapmak istememiştir diye düşünürüz.

    1
    0 Yorumla
  • pembeboyalıodam
    pembeboyalıodam Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    İnsanlar hata yapabilir, hatasız kul olmaz. Ama hata sürekli yapılırsa yanlışa dönüşür ve üç yanlış bir doğruyu götürür.

    1
    0 Yorumla
  • D0D000
    D0D000 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Bir yere kadar evet ama çok ufukta olan hatalar hem değeri bitirir hem o insana olan saygıyı bitirir yavaş yavaş

    1
    0 Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.

    Görmezden gelinemeyecek niteliklerde büyük hatalar yaptıysa açık açık konuşmak gerek. Demek ki bizdeki o gerçek değilmiş.

    1
    0 Yorumla
  • Şişkolettaa
    Şişkolettaa Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Ufak tefek hatalarını görmezden gelirim ama onun dışında ki büyük hataları bünyem kaldırmaz bu mümkün değil 😊

    1
    0 Yorumla
  • Ilerdearse
    Ilerdearse Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Hayir belli bir süre belki ama devamli tekrarlanan şey hata değildir

    2
    0 Yorumla
  • Kim-Bilir-Belkidee
    Kim-Bilir-Belkidee Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Merhaba,
    Bu iyi bir şey değil, tecrübe ettim, hayır! 😅

    1
    0 Yorumla
  • beyzaondr350
    beyzaondr350 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    Hayır sevdiğim biri bile olsa hata yapmışsa affetmem

    1
    0 Yorumla
  • Uzaktaki_Anılar
    Uzaktaki_Anılar Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Ufak tefek kusurları hataları ben daima görmezden gelirim ama bir yere kadar..

    1
    0 Yorumla
  • fenerlihüso
    fenerlihüso Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 95%
    1 yıl

    İnşallah olur diyelim
    Çünkü insanoğlu kolay kolay kendi hatalarini görmez

    1
    0 Yorumla
  • ROSAMEA
    ROSAMEA Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl

    Küçüknhatalar belki ama büyük hatalar değerinde alıp götürür

    1
    0 Yorumla
  • nomorebets35
    nomorebets35 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 64%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    Hayir tabiiki hatta daha net gorursun ama uyarırmı insan bu kişinin kendisine bağlı sanirim

    1
    0 Yorumla
  • ŞeLaLe__
    ŞeLaLe__ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    1 yıl

    Hataları görmezden gelinmemi keskin bıçak gibi olmalı yerine göre taviz verdimi bakkal amca ve teyzem olursan şaşırma birde hacı gibi 🥹😅

    2
    0 Yorumla
  • Fenerligenc34
    Fenerligenc34 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 101%
    1 yıl

    Hayır yok öyle birsey hatalar görmezden gelinemez asla

    0
    0 Yorumla
  • avicenna90
    avicenna90 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 791 cevap paylaştı.

    1 görmezsin , 2 görmezsin ama illa ki bir gün göze batar net..

    0
    0 Yorumla
  • tiesto77
    tiesto77 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    1 yıl

    Minimal hataları görmezden gelir diye düşünüyorum ama büyük hatalarda ise görmezden gelmeyip ona olan sevgini değerini düşürebilir

    1
    0 Yorumla
  • şansız33
    şansız33 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 44
    1 yıl

    Değer verdiğinde hataları görmezden gelebiliyorsun yalnız bir yerden sonra artık yeter diyebilmelisiniz yoksa üzülen siz olursunuz

    1
    0 Yorumla
  • cherryyblossom
    cherryyblossom Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    1 yıl

    Maalesef yapıyoruz bunu ama yapmamaliyz gerekli tepkiyi vermeliyz ne kadar görmezden gelirsek o kişi bunu alışkanlık haline getirir

    1
    0 Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Sevdiğim insanın hatasını görmezden gelebilirim..

    2
    0 Yorumla
  • nazaet
    nazaet Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    1 yıl

    oluyor evet ama bir müddet sonra bıkıyosun yoruluyosun bu yüzden de gına geliyor

    1
    0 Yorumla
  • Reshd_b
    Reshd_b Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    1 yıl

    Evet, seven kişi sevdiğinin kusurlarını pek göremez daha çok iyi yanlarını düşünür.

    1
    0 Yorumla
  • a101kekspr
    a101kekspr Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 801 cevap paylaştı.

    Olur buda kendine yapmış olduğun hata olur

    1
    0 Yorumla
  • AslanDogan34
    AslanDogan34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Olur olur kıyamaz insan sevdiğine

    1
    0 Yorumla
  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Kör olmuş ise sevgiden oluyor

    1
    0 Yorumla
  • YorgunBirCicek
    YorgunBirCicek Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 98%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Hayır bu çok büyük bir yanlış

    1
    0 Yorumla
  • hadiyinla
    hadiyinla Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 77%
    1 yıl

    Olmaz olmamalı da zaten

    1
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı.

    tam tersi hataları daha çok gözüme batar

    1
    0 Yorumla
  • melismmmx
    melismmmx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 90%
    1 yıl

    Büyük hatalarsa olmaması gerek

    1
    0 Yorumla
  • Hellboy29
    Hellboy29 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 58%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Ufak tefek hatalarını olabilir çok yakınsa o da.

    1
    0 Yorumla
  • Subarusti
    Subarusti Takip Et
    Master Yaş: 29
    1 yıl

    Yani bir ölçüye kadar evet

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    A*tallık olur o daha çok

    1
    0 Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı.

    Hayır hatalarını gözmemezlikten gelemem

    1
    0 Yorumla
  • Kerimkaratekin
    Kerimkaratekin Takip Et
    Bilge Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 749 cevap paylaştı.

    Evet

    1
    0 Yorumla
  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Olabilir

    1
    0 Yorumla
  • crazyboys54
    crazyboys54 Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Hayır

    1
    0 Yorumla
  • Bbeyazpapatyaa
    Bbeyazpapatyaa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    1 yıl

    Evet sevgin önüne geçiyor herşeyin

    1
    0 Yorumla
  • merakdolu
    merakdolu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 79%
    1 yıl

    evett

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (21)
Devamını Gör(66)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Bir insana değer vermek onun hatalarını görmezden gelmeye sebep olur mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Değer vermek mi hata yalniş kişiye vermek mi? 10 cevap verildi
İnsanlara değer vererek hatamı yapıyoruz acaba? boşverip umursamaz olmamız mı lazım? 24 cevap verildi
Değer veren kişi böyle mi davranır? 5 cevap verildi
Değer vermekle insan hata mı yapıyor? 5 cevap verildi
Fazla birine değer vermek insanın kendisine yaptığı saygısızlık bence neden iyi insanlar fazla... 7 cevap verildi
Kırdığı halde düzeltmek için çaba göstermeyen biri değer veriyor mudur? 74 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨