
Beni görmedin, duymadın, tanımıyorsun ben aslında yokum 😬

Beni görmedin, duymadın, tanımıyorsun ben aslında yokum 😬
Bazen bazı tanıdıkları gördüğümde içimden saklanmak gelir. Bunun sebebi onlarla o an karşılaşmak istememem olabilir. Belki o an kendimi onlarla konuşacak enerjide hissetmiyorumdur ya da o kişinin varlığı bana geçmişteki bir anıyı hatırlatıyordur ve o anı yeniden yaşamak istemiyorumdur. Aslında bu saklanma isteği tamamen ruh haliyle ilgili. İnsan kendini her zaman sosyal hissetmeyebilir ve buna göre tepki vermesi de doğal.
😊
Aynenn öyle
alışveriş yaptığım bir yerde karşılaştıysam reyon değiştiririm. Büyük bir yer değilse kapıya yakın yerde birini bekliyor gibi yaparım. Çok sevdiğim biriyse yanına koşup naber diye sorarım ama çok seviyor olmam lazım 😂 yakın zamanda dış görünüşümde büyük değişiklik yaptım ve insanların soru yağmuruna tuttuğu tepkilerini duymak, dinlemek istemiyorum. Bu yüzden rehberimden hızlıca açabilecek birini ararım ve başka yöne bakıyor da görmemiş gibi yaparak yürüyüp giderim.
Gecenlerde yakalanmamk icin bir reyonun önünde yarim saat ürünlere bakiyor gibi yaptim
Reyonda recel reyonudu🤦🏻♀️
En sonunda gittilerde bende marketten ciktim
Öyle bir yer de yakalıyorlar ki görmesin diye deve kuşu gibi kafamı toprağa gömesim geliyor 😅😂
Cevap
28Cevap
Görmezden geldiğim oldu fazlasıyla ahsh
Telefona dalmışım görmedim seni 🤭
Kafamı çeviriyorum ben direkt başka yerlere dalmışçasına ahah
çalışmam hiç
Yok gizlenmem Allahin selamini verir yoluma devm ederim
sdfgfddf ben senin tersinim sonucta akrabam selam vermesem ayip olr gormemezlikden hic gelemem hjkj
İyi valla kafan rahat bhjkhj
Kupek gormus gıbı yolumu degıstırdıgım oluyordu
Feratlar ve kupeklere yer yok 🤭
Aynen öyle 😂
Gizlenmiyorum direkt görmemezlikten gelip telefonla oynuyormuş gibi yapıyorum
😂
Evet, bunu çokça yapıyorum. Muhatap olmak istemiyorsam direk yolumu değiştiriyorum ya da görmezden geliyorum.
Ben aslında yoğum modunu açarım hemen
İnsanlar çift yaratılmış ahahsjkd
Hiç gizlenmeye çalışmam yanlarından geçerim bazen sanki hiç tanımıyormuş gibi yaparım. Ya da o tarafa bakmadan yaptığım şeyi devam ederim
sohbet edilmeye değmeyecek tipleri görünce kaçıyorum görmemek için. d
Evet gelirim o an ya telefonla oynarım ya da başka yere bakarım
Genelde evet gizlenmeye çalışırım çünkü lafa tutunca uyuz oluyorum
Yeri geldiğinde kör numarası bile yapabiliyorum 😅😅
Daha bugün komsumuz ve oğlunu gördüm servis bekliyolardı kafamı çevirdim hemen🤣
Sevmediğim bir insansa Evet
Ben genelde sevmediğim insanları görünce gizleniyorum 😄
Kimlerden gizlendiğimizi biliyorsunn
@kubrl
Hayır asla gizlenmem ben
Iş arkadaslari 🤣🤣 yol değisir
Evet sık yaşanan bir olay benim için
Sevmediğim insanlara yaparım genelde
var bi kaç akrabaa öyle
istemyorum diyalog kurmak ya
Yoo bi gülümseyip geçerim
Hayır görmemezden gelir geçerim
Ex filan görürsem bazen saklanmıyor değilim. d
Yok direkt yok sayarım
Var öyle tanıdıklarım yapıyorum bunu
Gizlenmem. Ama görmezden geldiklerim olmuştur
Konuşmak istemiyorsam evet
Baba tarafından 🤷♀️😅
gözlerim miyop sorun yok
Evet bi anam babamdan saklanmam
Işınlanırım direkt. 😁🦸
Yolumu değiştiriyorum direkt
Evet sevmediğim falan
kim nereye gizleniyorsa gizlensin
Hayır
Oluyo evet
Evet
gizlenmem
Evet görmek istemiyorum
He ya cok yaparim
Evet maalesef, bazen oluyor
görmemeye calisirim daha cok
hayır yapmam bunu
Gizlenmeye çalışmam ama görmezden gelirim
Ay evet oluyo bazen
Bazen evet 😅
Genellikle yapıyorum xd
Evt iki saat onunla selamlaşmak istemiyorum
Evet
Evet akrabalar😒
Yapıyorum bazen
Evet
Tanımamazlıktan geliyorum bazen
Neden?
Yoo hayır
Gerek duymam
Hiç beceremem
Görmezden gelirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?