Sevdiğim bir kişi görevini yerine getirmediği zaman bunu ona hatırlatmaktan çekinmeli miyim?

cuma günü öğretmenler odasında nöbetçiydik. diğer arkadaşım nöbetçi olduğunu unutup erkenden çıktı, çıkışta yapılacak işleri yapmadı işler benim üzerime kaldı. yarın bunu ona hatırlatacağım zaman kırılır diye endişeliyim, seviyorum arkadaşımı. sizce görmezden gelmeli miyim?

Sevdiğim bir kişi görevini yerine getirmediği zaman bunu ona hatırlatmaktan çekinmeli miyim?
Cevapla