Sevgilime artik tepki vermemekle dogru bir sey mi yapiyorum?

21 yasindayim hukuk okuyorum sevgilim 24 yasinda, 1 senedir beraberiz ve eskiden o birsey yaptiginde (hoşuma gitmeyen) tepki verirdim. Bazen tartisirdik ama her seferinde o "aa bak çabalıyor bu kiz bende" gibi dusunuyordu ve asla o davranisi değiştirmezdi. Son zamanlarda artik tepki vermeyi biraktim, susuyorum ve o an zaten yüzümden suskunluğumdan anlasiliyor. Bazen gercekten sinirlenirsem gidiyorum sessizce sonra o da arıyor iste neredesin diye bende eve gittiğimi felan söylüyorum.

Gecen gun benimle tartisti ve benim davranislarim onu korkutuyormuş sanki her an gidecekmişim gibi davranıyormuşum, boyle yasayamazmış. Bana bu davranisimi değiştirmem gerektiğini ve eğer bir sorun varsa konuşmam gerektiğini söyledi. Bende ben 1 yıldır konuşuyorum sen anlamıyorsun, ben bıktım duvara konuşmaktan eğer deger veriyorsan anladigin an gelir özür dilersin ve dikkat edersin dedim. Ona ben senin annen degilim, anneler gitmez sadece ama ben duyulmadigim yerde nereye kadar kalacağım onu zaman gösterecek, istersem giderim biliyorsun dedim. Baya korktu galiba 2/3 gundur her gun ariyor çiçekler alıyor. Simdi bu gecici mi ya da tepki vermemekten mi? iyi bir sey mi yapiyorum ben?

Sevgilime artik tepki vermemekle dogru bir sey mi yapiyorum?
Cevapla