Sevgilime karşı istemsiz tepkisiz olmam kaybettirir mi?

Esenlikler dilerim, Normalde kızıncağım şeylere bakıp geçiyorum arkadaşlarım fazlasıyla kızıyorlar. Fazla duyarsız tepkisiz olduğum için. İşte çocuğu kapıcaklar falan filan diyorlar ya kaparlarsa kapsın Bi kıza kapılcak kadar zekasız olması sıkıntı zaten

Geçen kızlarla konuşuyordu içim gram kıskançlık ya da bir şey hissetmedim normalde orayı basıp bu kızlar kim demem lazımdı biraz o emek versin istiyorum bide çünkü elimden geleni yaptım çocuğun peşinde bile koştum hiç yapmicağım şeyleri yaptım.

Sevgilime karşı istemsiz tepkisiz olmam kaybettirir mi?
Sevgilime karşı istemsiz tepkisiz olmam kaybettirir mi?
Cevapla