2 ay sonra söz keseceğim sevdiğim kişinin Sevgisinden şüphe etmekte haklı değil miyim?

Genelde sürekli ben arar sorarım bunaltma beni gibi lafları ben işitirim. özel şeyleri ben düşünürüm. sağlığın nasıl iyi misin bir sıkıntın var mı gibi lafları ben sorarım çünkü merak ederim onu sıkmamaya çalışırım. o seni çok seviyorum diyor ama bende mi gariplik var bilmiyorum bazen hissedemiyorum. hissettirmek önemli değil mi? Ben ona her saat canım cicim gibi laflar et demem ki. mesela 2 gün önce iğne vuruldum gerçekten ağır iğne idi kolum şişti çok fena ağrıyordu onun dün haberi oldu gece dedim kolum çok ağrıyor uyuyalım zaten gece 1 geliyordu. tamam hayatım dedi. ya insan sabah olduğunda sormaz mı kolun nasıl oldu diye merak etmez mi. Allah aşkına bu unutulacak bir şey mi. onun elinde bı çizik olsa onu surekli sorarım ederim. herkes bir değildir elbet ama bu onemsencek bir şey bence ya. işte onu sorsaydi kolun ağrıyor muydu deseydi. o seni çok seviyorum sözünden daha çok hoşuma giderdi. genelde böyle birisi zaten.
2 ay sonra söz keseceğim sevdiğim kişinin Sevgisinden şüphe etmekte haklı değil miyim?
Cevapla