Kırılmamak için kırmak, üzülmemek için üzmek mi gerekir?
ben yapmiyom kirmiyom üzmüyorum ama beni hep üzüyor kırıyolar
siz üzülünce kırılınca ne yapıyorsunuz
😒😒
Seni kıran taş olur…
ya öyle değil maalesef dünya kötü bir yer hatta iyiler için daha da kötü bir yer ondan dolayı dediğin gibi olmuyor ama bu şu demek değil bundan dolayı hepimiz kötü olalım değil tam tersi olay zaten iyi kötü dünyada iyi biri olabilmek gene de
Ama taş olsunar
Seni kim üzdü
Bilmiyom ki soru troll hahah ama kaptrdim kendimi az🤣
Ilaki zamnida kilmiş lim. var da simdi ki. se kir. adi öyle sine takliyom
Gene bir şey anlamadım
Klavye
Yav şimdi bu soru troll yani gercek değil ki. se üzmedi soruya kaptırmışım kendimi dedim
Ama ilaki bu hayta kırılmışım dir
Bunu demek istedim
Kalveyeminde neyse küfür etmicem kalveyem sonuçta.
Bence küfür hiç etme bağımlılık olur
Evet KS de den bulaşti asilanara ede de oldu vallah
Bana söyle etme küfür engelle
Seni niye engel yapayim asiliyonmu bana hahah
Ben asılsam da engelliyemezsin
Tabikide hayır ben bu size katılmam 😢🥺
Ben yapmiyorum ama hep kirilan ben
Rica ederim
Cevap
7Cevap
evet öyle gerekir.
Birisi üzülmesin diye kendini üzmek mantıklı değil bu hayatta kendinden değerli başka bir şeyin olmadığını bilerek hareket etmek gerekiyor.
Evet haklısın
Çok basit bir örnek vereceğim 2 yıllık ilişkim olan kadına evlenme teklifi ettim ailesi karşı çıktı şimdi görüşmüyoruz çünkü ailesi kızı korkuttu ve ben canım gibi intihar etmeyi planlıyordum şimdi daha sakin ve mantıklı düşünerek değmez diyorum belki ileride daha iyi şeylerle karşılacağım ( arada olan bir ton olay var özet geçtim) kızdan vazgeçtim gibi anlaşılmasın
Anladım kader kismet deyip kaptmak daha iyi zman herşeyin ilci
Kesinlikle o yüzden arkadaş çevrende dahi seni üzen varsa konuşmayı kes kimsenin seni psikolojik, mental , maddi anlamda aşağıya doğru sürüklemesine izin verme
Evet iyi anlaşılmak için tam olarak böyle olması gerekiyor maalesef ki
☹️☹️
Uzak durun kırmayın kirilmayin kimse kimseyi kirmasin ya
İnsan gibi davransak yeter
Yaw zaten insan gibi davrandim icin kirilan ben oluyom
Kirlmamk icin ben mi kirayim diyom
Deveye diken hesabı
Aynen öyle ama ben bunu yapamıyorum 😒😏
Maalesef günümüzde öyle olmak zorunda kalacağız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar